Skocz do zawartości

mazure

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mazure

Osiągnięcia mazure

0

Reputacja

  1. witam ja pozbyłem się błędu po wymianie elektrozaworu sterującego ciśnieniem oleju w nastawniku wałka ssącego dwa lata temu dałem za niego 1050zł
  2. moze ma to sens wszystkim co terkocze mają problem ze stanem oleju póżniej wariator elektrozawór ciśnienia oleju moze to wszystko siada przez pompe będziesz wymieniał ? jak tak to napisz jaki rezultat pzdr
  3. u mnie tez był ten błąd tylko że klekotał na ciepłym cały czas ,po wymianie błąd wykasowali i była cisza .przyjechałem do domu klekota wymieniłem jeszcze elektrozawór ciśnienia oleju i na ciepłym jest git, tylko ze wczesniej nie zwracałem uwagi czy na zimnym terkota przez 2sek czy nie. może sprawdz ten elektrozawór jest o 500 tańszy niż wariator
  4. Mam to samo po odpaleniu po nocnym postoju .Moja niunia chodziła jak diesel wymieniłem wariator i elektrozawór wysokiego ciśnienia oleju i jest cisza z tym ze terkocze po odpaleniu przez ok 2 sek dodam ze dzwięk przed wymianą wariatora był bardzie j metaliczny niż ten terkot teraz to może znaczyć że przyczyną tego terkotania faktycznie jest wyciągnięty łańcuch.Mam przejechane 128000 rozrząd,olej,wariator,elektrozawór wymieniałem 4000km temu pozrawiam
  5. w listopadzie wymieniłem ten wariator i co? pare tysięcy km i znowu wymieniać coś tu musi być jeszcze nie tak
  6. Rafal L napisz jak zmienisz olej czy pomogło pzdr
  7. ja mam 127000 przebiegu jaki powinienem lac 10w czy 5w?
  8. mialem mobil 10w40 teraz mam valwoline 10w40 to chyba nie możliwe żeby wariator wyrobił się przez 2000km .grzes1150 powiedz coś więcej o tym przytkanym smoku pompy.
  9. witam dużo pisało na forum o stukach z tyłu silnika,dziwnym dzwięku ,terkotaniu itd. przyczyną tego miał być uszkodzony wariator-nastawnik-koło zmiennych faz rozrządu ,lub elektrozawór wysokiego ciśnienia oleju .W moim audiku klekotało na rozgrzanym silniku cały czas wymieniłem wariator i elektrozawór był spokój wszystko hulało zrobiłem ok 2000 km i zaczyna terkotać po odpaleniu z rana przez ok 2 sek potem już chodzi normalnie ,co doradzicie w tym temacie czytałem na forum że jak stuka z rana to na bank wariator nie wiem co mam robić
  10. okazuje się że chodzi tu o elektrozawór sterujący ciśnieniem oleju w nastawniku wałka ssącego mam nr 06b103741g trudno znależć chyba pozostanie mi serwis
  11. mazure

    [B6 ALT] Błąd 17927

    rozmawiałem dzisiaj z moim mechaniorem i on też mówi tak samo jak bolo ze ten regulator to elektrozawór jw jak naprawi to napisze pozdrawiam
  12. mazure

    [B6 ALT] Błąd 17927

    dzięki wielkie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...