mazure
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O mazure
Osiągnięcia mazure
0
Reputacja
-
witam ja pozbyłem się błędu po wymianie elektrozaworu sterującego ciśnieniem oleju w nastawniku wałka ssącego dwa lata temu dałem za niego 1050zł
-
moze ma to sens wszystkim co terkocze mają problem ze stanem oleju póżniej wariator elektrozawór ciśnienia oleju moze to wszystko siada przez pompe będziesz wymieniał ? jak tak to napisz jaki rezultat pzdr
-
u mnie tez był ten błąd tylko że klekotał na ciepłym cały czas ,po wymianie błąd wykasowali i była cisza .przyjechałem do domu klekota wymieniłem jeszcze elektrozawór ciśnienia oleju i na ciepłym jest git, tylko ze wczesniej nie zwracałem uwagi czy na zimnym terkota przez 2sek czy nie. może sprawdz ten elektrozawór jest o 500 tańszy niż wariator
-
[B6 ALT] Dziwny dzwiek po odpaleniu na zimnym silniku
mazure odpowiedział(a) na Marek86232 temat w 2.0
Mam to samo po odpaleniu po nocnym postoju .Moja niunia chodziła jak diesel wymieniłem wariator i elektrozawór wysokiego ciśnienia oleju i jest cisza z tym ze terkocze po odpaleniu przez ok 2 sek dodam ze dzwięk przed wymianą wariatora był bardzie j metaliczny niż ten terkot teraz to może znaczyć że przyczyną tego terkotania faktycznie jest wyciągnięty łańcuch.Mam przejechane 128000 rozrząd,olej,wariator,elektrozawór wymieniałem 4000km temu pozrawiam -
nówka 1550zł
-
w listopadzie wymieniłem ten wariator i co? pare tysięcy km i znowu wymieniać coś tu musi być jeszcze nie tak
-
obyś miał rację dzięki pzdr
-
Rafal L napisz jak zmienisz olej czy pomogło pzdr
-
ja mam 127000 przebiegu jaki powinienem lac 10w czy 5w?
-
mialem mobil 10w40 teraz mam valwoline 10w40 to chyba nie możliwe żeby wariator wyrobił się przez 2000km .grzes1150 powiedz coś więcej o tym przytkanym smoku pompy.
-
witam dużo pisało na forum o stukach z tyłu silnika,dziwnym dzwięku ,terkotaniu itd. przyczyną tego miał być uszkodzony wariator-nastawnik-koło zmiennych faz rozrządu ,lub elektrozawór wysokiego ciśnienia oleju .W moim audiku klekotało na rozgrzanym silniku cały czas wymieniłem wariator i elektrozawór był spokój wszystko hulało zrobiłem ok 2000 km i zaczyna terkotać po odpaleniu z rana przez ok 2 sek potem już chodzi normalnie ,co doradzicie w tym temacie czytałem na forum że jak stuka z rana to na bank wariator nie wiem co mam robić
-
okazuje się że chodzi tu o elektrozawór sterujący ciśnieniem oleju w nastawniku wałka ssącego mam nr 06b103741g trudno znależć chyba pozostanie mi serwis
-
rozmawiałem dzisiaj z moim mechaniorem i on też mówi tak samo jak bolo ze ten regulator to elektrozawór jw jak naprawi to napisze pozdrawiam
-
[b6alt] regulator wałka rozrządu potrzebny numer
mazure odpowiedział(a) na mazure temat w Audi A4 B6
dzięki pozdro