Skocz do zawartości

kazeek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kazeek

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kazeek

0

Reputacja

  1. dziękicoś będę musiał z tym zrobić,pozdrawiam.
  2. Cześć wszystkim. Sprawa z niemiłym zapachem byla poruszana jakis czas temu ale głównie w audi modelu B5, w B6 dokładniej jeszcze nie. Sytuacja wygląda tak ze,jak zaczeło brzydko pachnieć wymieniłem najpierw filtr od klimy znajdujący się pod maską przy podszybiu.Śmierdzi dalej,czyli nie pomogło.Kupiłem środek do zabijania bakterii,odpaliłem go w środku kabiny,przy maksymalnym nadmuchu, przy zamkniętym obiegu wewnętrznym klimy,pomogło ale tylko jak nie włączam economy.dalej śmierdzi,to jest barzo uciążliwe szczególnie rano jak jeszcze nie jest bardzo gorąco.a zapomniał bym,problem ten się pojawił po wymianie odmy,miesiąc lub dwa jeżdziłem z uszkodzoną odmą i w korkach śmierdziało oparami z silnika w kabinie auta. mam pytanie,czy mam wymienić jeszcze ten filter kabinowy,żeby sie tego pozbyc,jeśli tak to gdzie on jest?Lub co w ogóle mam z tym zrobić,dzięki.Pozdrawiam.
  3. może pomiędzy 18 czerwiec a 5 lipiec?mam urlop :>,będe w kielcach
  4. cześć wszystkim z tego co tu czytam to ja już nic nie rozumiem,pół roku temu jak kupiłem auto to to co było w silniku nie można było nazwać olejem,były to jakieś czarne szczyny zmieszane ze smołą,ten kto nim jeżdził to nie wie co to olej chyba(anglia) oni tu są troche tempi.Moi magicy w warsztacie nie wzruszyli się zbyt mocno na ten widok i powiedzieli że tu lejemy tylko 10w40 pół syntetyk,powiedziałem ok.wymienili też wszyskie możliwe filtry,nie było by problemu,nie wiem może to zbieg okoliczności ale od tamtego czasu mam problemy z silnikiem,mianowicie po wymianie pojawił mi sie błąd 17927 Bank dostosowania wału rozrzadowego 1:awaria P1519-008-nieprawdopodobna sygnalizacja-przerywana gotowość:0000-0000.,nikt nie wie co to jest,podawałem na forum i nic,pomyślałem wymienie rozrząd,wymieniłem wszystko nawet zimeringi chociaż nie lały,to nie to, błąd znowu się pokazywał,ja go u nich kasowałem kilka razy jeszcze potem był spokój kilka ładnych tygodni aż tu nagle bach! po przejechaniu ogółem od wymiany oleju 4500km kontrolka oleju poziom minimum,ok ,zadzwoniłem do nich powiedzieli dolej castrol magnatek 10w40,dolałem,mam stan oleju ale znowu check engine się zaświeciło,od ostatniego pojawienia się błedu zrobiłem 1500km!wydaje mi się że to dużo jak na taki rodzaj błedu,powinien się często pojawiać tak jak na poczatku.Kiedy poziom oleju się obniżał do minimum częstotliwość pojawiania się błędu spadała.Nie wiem czy dobrze myśle ale mam już przejechane 170 000km,może półsyntetyk wypłukał ten cały syf i to ma coś wspólnego z tego rodzaju błędem,silnik tak jakby mi głośniej troche chodził,może powinienem teraz pojechać i zmienić olej na 15w40,pomocy!!! mineralny,może go rozszczelniłem,nie wiem na jakim oleju było jeżdżone wcześniej nie ma wpisów w ksiażce servisowej,pomocy!!!
  5. czesc ja też miałem problem z obrotami,dokładnie jak napisaliście,obroty rosły troche do góry potem spadały,albo pulsowały podczas jazdy. U mnie to była wina takiego małego przewodu od podciśnienia,był pęknięty od spodu i nie szło tego zauważyć..[br]Dopisany: 19 Marzec 2008, 05:56 _________________________________________________ a i jeszcze jedno bo zapomniałem, przy demontowaniu tego przewodu uważajcie na inne plastiki i przewody gumowe,wszystko jest osłabione z powodu przegrzania i się rozwala,pęka co tylko może,u mnie to była reakcja łańcuszkowa pekało jedno za drugim,ja mam przejechane 110 tyś mil,to jest 176tyś km. wymieniłem ten przewód i mam spokój zrobiłem po tym 3200 km. W angliku czyli kierownica po prawej,przewód znajduje się po stronie pasażera. powodzenia
  6. wymiana klocków ale w anglii. klocki bosch. przód 40 funtów tył 20 funtów robocizna 40 funtów,pod warunkiem że tarcze są dobre,pozdrawiam
  7. W anglii zczytanie i wykasowanie błędu vagiem to w servisie koszt 30 funtów.W nieautoryzowanym warsztacie 20 funtów.Oprócz tego że jest różnica w cenie to jeszcze w servisie ci nic nie powiedzą,poprostu poczekają na twoją kolejną wizyte.Z magikami zawsze się dogadasz,pozdrawiam. [br]Dopisany: 23 Luty 2008, 08:09 _________________________________________________ hey zan,ja miałem podobnie. poszła wtedy rurka od podciśnienia,poprostu pekło jej się w jednym miejscu,obiawy oprócz palącej się kontrolki to falowane obroty podczas jazdy,na postoju nie,obroty falowały 850-1250 ,.Magic Doctor wymienił- przewód cisnieniowy i na moją niekorzyść jeszce dużo innych przewodów.problem był taki że podczas wymiany tego pierwszego zaczeły się ukręcać inne były przegrzane,w sumie wymienił przewodów 4 szt. i skleił trzy plastiki,łączna kwota tej zabawy 40 funtów zajęło mu to 3,5 godziny,pozdrawiam
  8. Ja przyjade chętnie ale dopiero do kielców się wybieram koniec czerwca początek lipca :a4fan,wiem ze to jeszcze4 miechy ale wcześniej nie dam rady bo jestem troche daleko,wszystkie scyzory rozjechały sie po świecie pozdrawiam
  9. rozrząd nie był jeszcze robiony ,będe go robił teraz jak sie będe do wałków dostawał.jak sprawdzić bloki 90 i 91 ? nie mam na codzien dostępu do vaga. pozdrawiam
  10. zadbane autko jak na us. nie myślałeś nigdy o a4 czarnej?w nocy prezencja max.
  11. Chciałbym,przywitać wszystkich którzy to czytają i poprosić o pomoc w rozwiązaniu problemu u mojej ''niuni''.Od dwóch tygodni zapala mi się check engine i zaraz gasnie,tak jest co jakieś 40 km.nie ważne czy na wolnych obrotach na postoju czy w czasie jazdy,ostatnio jednak nie chce gasnąć .Zczytałem błąd vag-iem i na forum znalazłem co ten kod oznacza.przy okazji chciałem podziękować osobie która te tłumaczenia kodów udostepniła. To jest info co zczytałem z auta: 17927 Camshaft adjustment bank1: Malfunction P1519-008-Implausible signal-Intermittent readiness:0000-0000. Tłumaczenie na polski:17927 Bank dostosowania wału rozrzadowego 1:awaria P1519-008-nieprawdopodobna sygnalizacja-przerywana gotowość:0000-0000. Pytanie,czy mógłby mi ktoś powiedzieć na ten temat więcej?Nie rozumiem o co w tym chodzi bo się nie znam na tym.mechanik który by mi to zrobił oczekuje odemnie nazwy błędu co to mogło pójść,na serwis mnie nie stać,mogę tylko tam zamówić cześci.nie mam też czasu na to żeby stac przy nim i patrzeć mu na ręce,co się ewentualnie zużyło,powiedział mi ze to poszła jakas część łącząca wałki rozrządu i koszt jej to około 1700 zł plus robota .Czy to prawda? Z góry dziekuję na jakiekolwiek nawet najmniejsze wskazówki co to jest i co z tym zrobić. pozdrawiam KLUB A4 POLSKA Kazeek
  12. Cześć,przeglądałem wcześniej forum a4-klub.pl i pomyślałem,że to może być fajna zabawa i kiedyś może i mnie się coś przytrafi wtedy ktoś mi pomoże .Auto mam ponad cztery miesiące. pozdrawiam kazeek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...