Skocz do zawartości

grzegorzzj1

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O grzegorzzj1

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ja jednak stawiał bym na łożysko przednie. np z tyłu miałem tak że jak przejechałem 20 km zaczynało huczec a do tego przebiegu nie.
  2. witam. jakiej firmy oleje stosujecie ewentualnie polecacie?
  3. grzegorzzj1

    Immobilizer

    podłaczam sie pod temat. zna ktoś jakis program aby uśpić immo ? może da sie to zrobic VAG-COM?
  4. i to wystarczy? nie trzeba odpowietrzać pompy?
  5. Witam . mam taki problem mam zapowietrzoną pompe hamulce odpowietrzałem ale coś wraz jest nie taki bo tył mi nie hamuje. miałem problem bo osuszyłem układ do konća i od tamtej pory sa przeboje. czy da sie odpowietrzyć za pomocą vag-com?
  6. sprawdz napinacz paska wieloklinowego, u mnie pękła sruba siedział jako tako ale nie osowo chodził, dopiero pisk ustał jak całkiem pekł napinacz i zwaliło oba paski i odpał napinacz
  7. ja najpierw sprawdził bym zaworek turbiny, przeczyścił go, i sprawdził szczelnosc przewodzików podciśnieniowych do niego, robota mała a u mnie pomogła przeładowanie na 100%, a wystepuje najcześciej od wadliwego działania tego zaworka turbo, badz kabla przetruchlałego
  8. alarm jest bardzo możliwa przyczyną jak wiem alarmy fabryczne są połaczone z immo w celu odcięcia w razie kradzieży
  9. kolego w Ahu masz w tej rurze czujnik temperatury dolotu a za nią przepływkę piersburga, do niej dochodza przewody od turba filtra i tej rury dolotu
  10. jeżeli benzyna to aku( świeci się aż do odpalenia) płyn miga, olej miga do odpalenia, a chwilę powinny się swięcić airbag,abs, pasy,i imo jeżeli posiadasz
  11. podłaczam sie do kolegi powyżej, albo oczyśc styki albo sprawdz napiecie aku a najlepiej sprawdz ciągłośc przewdów od aku do compa
  12. podłacz vag i podaj jaki to bład. ja miałem podobnie i mi wyskoczyło za slaby sygnał kluczyka, jak ci nie zczyta kluczyka zawsze tak bedzie że odrazu zapali i zgaśnie
  13. problemem okazała się stacyjka która sie zacina
  14. nie no raczej jest ok akumulator tylko wypiety był czujnik położenia wału korbowego, ale najgorsze jest to że on nawet nie kręci[br]Dopisany: 18 Kwiecień 2011, 20:45_________________________________________________temat opanowałem, siadła stacyjka która raz łapie a raz nie. i teraz pytanie czy da się ją wymienić zostawiając starą wkładke?
  15. witam. po naprawie pompy dawkę paliwa wskazuje mi na kts 0 mg na skok. co może być nie tak?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...