Skocz do zawartości

grzegorzzj1

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grzegorzzj1

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia grzegorzzj1

0

Reputacja

  1. ja jednak stawiał bym na łożysko przednie. np z tyłu miałem tak że jak przejechałem 20 km zaczynało huczec a do tego przebiegu nie.
  2. witam. jakiej firmy oleje stosujecie ewentualnie polecacie?
  3. grzegorzzj1

    Immobilizer

    podłaczam sie pod temat. zna ktoś jakis program aby uśpić immo ? może da sie to zrobic VAG-COM?
  4. i to wystarczy? nie trzeba odpowietrzać pompy?
  5. Witam . mam taki problem mam zapowietrzoną pompe hamulce odpowietrzałem ale coś wraz jest nie taki bo tył mi nie hamuje. miałem problem bo osuszyłem układ do konća i od tamtej pory sa przeboje. czy da sie odpowietrzyć za pomocą vag-com?
  6. sprawdz napinacz paska wieloklinowego, u mnie pękła sruba siedział jako tako ale nie osowo chodził, dopiero pisk ustał jak całkiem pekł napinacz i zwaliło oba paski i odpał napinacz
  7. ja najpierw sprawdził bym zaworek turbiny, przeczyścił go, i sprawdził szczelnosc przewodzików podciśnieniowych do niego, robota mała a u mnie pomogła przeładowanie na 100%, a wystepuje najcześciej od wadliwego działania tego zaworka turbo, badz kabla przetruchlałego
  8. alarm jest bardzo możliwa przyczyną jak wiem alarmy fabryczne są połaczone z immo w celu odcięcia w razie kradzieży
  9. kolego w Ahu masz w tej rurze czujnik temperatury dolotu a za nią przepływkę piersburga, do niej dochodza przewody od turba filtra i tej rury dolotu
  10. jeżeli benzyna to aku( świeci się aż do odpalenia) płyn miga, olej miga do odpalenia, a chwilę powinny się swięcić airbag,abs, pasy,i imo jeżeli posiadasz
  11. podłaczam sie do kolegi powyżej, albo oczyśc styki albo sprawdz napiecie aku a najlepiej sprawdz ciągłośc przewdów od aku do compa
  12. podłacz vag i podaj jaki to bład. ja miałem podobnie i mi wyskoczyło za slaby sygnał kluczyka, jak ci nie zczyta kluczyka zawsze tak bedzie że odrazu zapali i zgaśnie
  13. nie no raczej jest ok akumulator tylko wypiety był czujnik położenia wału korbowego, ale najgorsze jest to że on nawet nie kręci[br]Dopisany: 18 Kwiecień 2011, 20:45_________________________________________________temat opanowałem, siadła stacyjka która raz łapie a raz nie. i teraz pytanie czy da się ją wymienić zostawiając starą wkładke?
  14. witam. po naprawie pompy dawkę paliwa wskazuje mi na kts 0 mg na skok. co może być nie tak?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...