Skocz do zawartości

polak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O polak

  1. polak

    [B4 2.0] problem z zaworami

    DZEKI.nierozumiem do konca kiedy mam wlozyc ten szczelinomierz 0,2mm w tym samym momecie gdy wciskany jest popychacz tzn( jedna reka wcisnac popychacz a druga sprawdzic odstep pomiedzy walkiem (krzywka do gory) a popychaczem tak mam to rozumiec jesli nie to prosze mnie popraw.A tak zmieniajac temat mam zamiar zakupic a4 w nadchodzacym roku.Powiedz jakie masz zdanie na temat (avanta a4 z 2.5 l TDI a 1.9 TDI w gre wchodza roczniki 97 /98 co lepiej polecasz a moze 2.8 v 6 w bezynie +gaz ale instalacja droga i nie posmigam tak dlugo jak deslu.Jeszcze raz dzeki za pamiec pozdrawiam i powodzenia zycze.
  2. polak

    [B4 2.0] problem z zaworami

    Dzekuje za odpowiedz jedynie ty mi pomogles mam b4 z 93r z LPG podejrzewam tez ze moze byc to ktoras panewka na wale bo gdy dodaje gazu to strasznie wali i niewyglada mi to na popychacze a wiesz dlaczego. Rozgrzalem silnik i zrzucilem pokrywe z zaworow po czym probowalem wciskac pokoleji kolejno,kazdy popychacz i kazdy wchodzil i odskakiwal od razu na swoje miejsce cos jak sprezyna przylegajac do krzywki walka rozrzadu.Mam jeszcze jedno pytanie bo kolesie przyspieszyli mi zaplon na aparacie czy moglo wlasnie przez to stac sie cos z silnikiem rozumiesz (spalanie stukowe)czy cos takiego bo przed remontem glowicy walilo tak na popychacz albo zawor a teraz wali jak by silnik mial sie rozleciec nie mowiac o braku mocy.Mam dosc tej fury i odam ja chyba komus za 1500eu i szukam disla jeszcze raz dzieki. Strzala
  3. polak

    [B4 2.0] problem z zaworami

    Witam wszystkich mam problem mam audi 80 b4 2.0 i glowice po remacie, wszystko poskladalem no i hujnia.Strasznie slychac stukanie tkj.zawor walil po przejechaniu paru kilometrow zaczelo tak walic ze asz szok.autko niema tez tej mocy co kiedys.Czy idzie sprawdzic jakos te regulatory cisnieniowe pod walkiem rozrzadu,bo podejrzewam ze któryś nawalil i nietrzyma cisnienia pomocy bo niemam juz sil.DZEKUJE:
  4. polak

    kilka pytan o silnik2.8 w b5

    DZEKI chlopaki za rady rozjasniliscie mi troszke umysl ale powiedzcie jeszcze jaka instalacja(chodzi o marke) do tego diabla bylo by najlepiej wlozyc gdybym sie zdecydowal.W warsztatach nie bede pytal bo wiadomo kazdy bedzie chwalil to co ma na miejscu. MILEGO WIECZORKU ZYCZE pozdro...
  5. polak

    kilka pytan o silnik2.8 w b5

    no dzieki . A powiedz dlaczego niezagazowywac? zastanawiam sie wlasnie miedzy 1.8T a 2.8 i czy guottro bo jak to napisales klekot sporo drozszy co?ale za to wiele sprawniejszy.Ja mam obecnie b4 zagazowana 115KM i nic zlego o gazie nie moge powiedziec chodzi ladnie czasami pierdnie w filtr powietrza ale ogolnie daje rade autko
  6. no mi sie podoba tylko racje maja koledzy ze cos z tymi szparkami miedzy lewym blotnikiem i zderzakami musial bys zrobic no super by sie prezentowala gdybys zawieszenie zmienil i kolka.Niech chodzi Tobie jak najlepiej tego rzycze.
  7. polak

    kilka pytan o silnik2.8 w b5

    witam chlopakow chce kupic b5 avanta i prosil bym o pomoc w wybraniu silnika mianowicie jaki silnik z tych2.8 jest najsprawniejszy i najlepiej pracuje zagazowany.Niestety w gre musza wchodzic roczniki od-96 do 98 brak kasy !!Zgory dzekuje
  8. :hi:witam jestem nowy,ciesze sie ze moglem do was dolaczyc.Mam nadzeje ze niedlugo bede tez darl asfald jakas a4 obecnie mam b4 z2.0 silniczkiem zagazowana,ale w planach b5 2.8 pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...