Skocz do zawartości

Ponki1986

Pasjonat
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ponki1986

Osiągnięcia Ponki1986

0

Reputacja

  1. Witam. Dołączam się z moim problemem http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=204193.new. U mnie na postoju również auto całe się trzęsie, a najbardziej drążek od biegów. Dzisiaj gdy wróciłem z pracy nie zgasiłem silnika i otworzyłem maskę, wziąłem deskę i docisnąłem plecionkę wydechu i tak jakby wszystkie drgania ustały.
  2. Tak też zrobiłem. Wypiąłem taką czarną, prostokątną, z gumowym kołnierzem ochronnym i przejechałem około 12 km wracając po pracy do domu. Ale prędkościomierz wskazywał normalnie... Tak ma być? Jednak po przyjechaniu do domu nie zauważyłem poprawy. Wpiąłem ją ponownie i rozłączyłem wtedy w tamtych okolicach taką niebieską, okrągłą, dwu sygnałową... Od czego ona w ogóle jest? Auto jechało normalnie, ale prędkościomierz był jakby ospały. A tak na marginesie, to można prosić o szczegółową rozpiskę umiejscowienia wszelkich czujników i złączek, oraz opis każdego z nich, za co są odpowiedzialne.[br]Dopisany: 16 Maj 2011, 21:30_________________________________________________Odpisze ktoś...
  3. Witam. Co konkretnie oznacza ten błąd: 1 Znalazłem Błąd: (VAG-COM 208.1 PL) 00553 - ęż>\ěcó*_şÔj }ĺGK3$/_zx pű 31-00 - Unknown Error Elaboration Control Module Part Number: 028 906 021 GN Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1437 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06335 1 Fault Found: (VAG-COM 409.0 EN) 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-00 - Open or Short to Ground
  4. Można prosić o jakąś instrukcję, foto story na temat czyszczenia tego nastawnika.
  5. Witam. Od pewnego czasu zauważyłem że na postoju auto bardzo drga, a silnik bardzo się trzęsie. Nie jest tak zawsze, ale po rozgrzaniu silnika częściej. Dodam że jestem świeżo po zmianie dwu-masy , a poduszki pod silnikiem są sprawne. Autko było na kanale i mechanicy nic konkretnego nie znaleźli. Autko śmiga bez problemu. Dodam że na postoju gdy dodam gazu tak do 2000 obrotów, to te drgania ustają, ale w przedziale 1900 - 2000 czuć minimalnie mocniejsze drgania. A po zwolnieniu gazu silnik swobodnie schodzi do około 890 obrotów i po sekundzie jest takie jakby mocniejsze szarpnięcie. Po tym szarpnięciu ponownie auto drży. Czasami tego szarpnięcia nie ma i znikaja też drgania. Zauważyłem również że np. gdy dojadę do skrzyżowania i przyhamują, to te drgania znikają jakby silnik się inaczej ustawiał na poduszkach. Przegrzebałem forum i każdy piszę co innego. Skupiając się na trzech opcjach, która była by najbardziej trafna: Plecionka wydechu, Wtryskiwacze, czy może Pompa :confused4:
  6. Ponki1986

    [B5 AFN] TURBO-PROBLEM

    Ja Turbinę czyściłem już dwa razy. Po raz pierwszy jakiś czas po zakupie auta, a drugi po zimie bo znowu się zasyfiła. Nigdy wcześniej nie podejmowałem się tego typu poważnych operacji, z racji że jestem informatykiem, a nie mechanikiem. Przeszperałem całą sieć, zebrałem wiedzę teoretyczną i zabrałem się do czyszczenia. I szczerze za darmo nie oddałbym tej robocizny nawet fachowcom z ASO (mówimy o czyszczeniu a nie o regeneracji). Za pierwszym razem jak czyściłem zastosował preparaty odtłuszczające, tj. benzyna ekstrakcyjna i takie tam. Za drugim użyłem mini szlifierki z końcówką drucianą i tej metody już zawsze będę się trzymał. Pozmieniałem wszystkie wężyki podciśnieniowe z gumowych na teflonowe, zmieniłem N75 bo był rypnięty i autko śmiga. A jak gostek co Ci czyścił mówi że coś tam, coś tam, niby skorodowane i po dwóch miesiącach znowu tryb awaryjny, to niech on lepiej zajmie się naprawą rowerów
  7. Ja osobiście wyrzuciłem wszystkie gumowe i zastosowałem teflonowe z firmy Festo. Na allegro można znaleźć. Jestem bardzo z nich zadowolony. Założyłem nawet biało przezroczyste, mocniejsze, na przepływach od wtryskiwaczy. Śmigam na nich już ponad rok i jest
  8. Turbina tłoczy opary oleju, zebrane z odmy nad klawiaturą, wraz z powietrzem do układu dolotowego... Po części olej ten wraca przez kolektor ssący do smarowania zaworów, a po części wpada do komory spalania. Ogólnie nie ma się czym martwić, ten tzw. film olejowy był, jest i będzie w silnikach TDI.[br]Dopisany: 02 Maj 2011, 09:08_________________________________________________ EGR - System recyrkulacji spalin (Exhaust Gas Recirculation)
  9. Tak... Wymontował tylko po to. Ja lubię być ze wszystkim na bieżąco i wolałbym aby nie spotkała mnie przykra niespodzianka, tj. któregoś pięknego dnia odpalam auto a tu... szaro-biały dym Dziękuję za dobre słowa
  10. Zdjęcie które wrzuciłem nie jest z mojego auta, dałem je tylko dla podglądu, z sieci. Widoczny na zdjęciu łącznik gumowy zmieniłem na nowy, mocniejszy ze wzmocnieniami. Poprzedni miałem pęknięty.
  11. Szczerze to nie mam zielonego pojęcia czy katalizator jest wydłubany. Jak pisałem wyżej... turbinę całkiem nie dawno wyczyściłem i nie ma żadnego problemu z łopatkami. Kilka dni wstecz ponownie ją wymontowałem aby sprawdzić luzy. Ruszając wirnikami na boki zauważyłem minimalne obluzowania rzędu 1-2 mm, zaś luzów wzdłuż osi wirników, tj. w górę lub w dół nie ma. Pytanie z innej beczki. Czy możliwe że zawór EGR jest nie szczelny w miejscu które zaznaczyłem na zdjęciu? Może tędy właśnie ucieka sprężone powietrze, w trakcje jazdy gdzieś w tych okolicach jest słyszalny szumiący dźwięk.
  12. Odkąd pamiętam, zawsze ten szum był. Łącznik mam nowy, poprzedni miał pęknięcie. Dodam że wyczysciłem wczoraj kolektor ssący i egr, i teraz ten szum stał się jakby silniejszy.
  13. Mam jeszcze jedno pytanie. Gdy rozpędzam auto to słyszę głośny szum. Maleje on gdy auto jedzie juz ze stałą prędkością. Jest on słyszalny w okolicach kolektora ssącego.
  14. Witam wszystkich. Proszę fachowców w tej dziedzinie o rady. Wymontowałem dzisiaj turbosprężarkę z auta, zapragnąłem sprawdzić czy nie posiada luzów na wirnikach. Dodam że jakiś czas temu była przeze mnie czyszczona, zmieniałem gruszkę na nową i wszelkie wężyki. Ogólnie autko śmiga jak szalone, nie odnotowałem aby turbina brała olej, nie kopci na biało. Podpinałem VAGa i doładowanie jest OK :> Wracając do dzisiejszego wymontowywania turbo... Zdjąłem pokrywę strony "zimnej" i poruszałem delikatnie wirnikiem na boki. Zauważyłem minimalne "luzy", ale nie większe niż 1-2 mm. Wzdłuż osi, tzn w kierunku obu wirników nie zauważyłem obluzowań. Od strony "gorącej" jest podobnie, a nawet mniej. W tym miejscu kilka pytań: - Czy szykują mi się koszty zakupu nowej, lub regeneracji ;( ? - Czy regeneracja jest opłacalna, czy lepiej kupić nową, lub ewentualnie jakąś używaną ? - Gdzie najlepiej się z tym udać ? Najlepiej w mojej okolicy, tj. Opole K-Koźle Racibórz Rybnik. Proszę o pomoc.
  15. Gdy zamykam, lub otwieram auto to migają kierunkowskazy. Kierunkowskazy są uruchamiane przez sterownik centralnego. Ja chcę po drodze między sterownikiem, a kierunkowskazami podpiąć sygnał dźwiękowy, wpiąć się w przewód biegnący do kierunkowskazu. Ale chcę użyć diody, aby zablokować płynący prąd z kierunkowskazów w kierunku sterownika podczas jazdy samochodem np. na skrzyżowaniu, po to aby nie odzywała się syrena. Trochę to zakręcone, ale tak naprawdę bardzo proste. A wiadomo że dioda przepuszcza prąd tylko w jednym kierunku. A teraz ja nie rozumiem. 10 Amperów? Na aukcjach które podałem w poście podane są tylko parametry typu napięcie: 12V moc: 0,5W... (0,5W / 12 V = 0,041A)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...