Skocz do zawartości

thepawlo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O thepawlo

Osiągnięcia thepawlo

0

Reputacja

  1. W takim razie zakasuje rękawki i biorę się za poszukiwanie dziurska. O wynikach poinfromuje. Wielkie dzięki za wskazówkę.
  2. Czy to wynika z logów, czy to tylko twoje przypuszczenie. [br]Dopisany: Marzec 27, 2010, 23:26:00_________________________________________________Na podstawie przeczytanych informacji o błędzie 00575 dopadło moją audi: - padnięcie katalizatora - padnięcie przepływki - padnięcie zaworu N75 - padnięcie turbo - dziursko w dolocie i na podciśnieniu Czy ktoś na podstawie załączonych logów mógłby przybliżyć mi miejsce poszukiwanie usterki.
  3. Witam serdecznie Od kilku dni brakuje mi mocy. Po podłączeniu do VAG'a ujrzałem opisywany na forum błąd: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Do czasu wykasowania błędu nie mogłem przekroczyć 3 tys. obr. i prędkości 120 km/h. Teraz jakość przekraczam 3 tys obr. i 120 km/, ale zabiera to masakrycznie długo czasu. Mam dyży problem z wyprzedzaniem innych wcześniej tego nie było. Błąd 00575 powtarza się notorycznie. Po wykasowaniu za każdym razem pojawia się na nowo. Wężyki podciśnienia sprawdzone. Niby OK. Przeprowadziłem logi dynamiczne i statyczne. Proszę i ich analizę. Nie mogłem przetestować działania sztangi (011 - tryb basic settings) , ponieważ otrzymywałem komunikat error i not available 000 statyczne bs - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9030.html 000 statyczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9031.html 001 statyczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9041.html 003 statyczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9036.html 003 statyczne bs - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9039.html 004 statyczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9027.html 004 statyczne bs - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9034.html 007 statyczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9040.html 013 statyczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9033.html 023 statyczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9028.html 001 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9042.html 003 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9026.html 004 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9037.html 008 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9035.html 010 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9038.html 011 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9029.html Moje autko: B5, rok 1996, automat, silnik AFN
  4. Dzisiaj też mnie to dopadło. Nie włącza się światło kabiny po otwarciu drzwi. Zauważyłem też, że nie rozłącząją się szyby. Wcześniej było tak, że szyby działały do momentu otwarcia drzwi (oczywiście mowa o wyłączonej stacyjce). Teraz szyby działają nawet przy otwartych drzwiach. Będę szukał rozwiązania. Zajmę się w pierwszej kolejności modułem centralki w bagażniku.
  5. Witam seredcznie Muszę trochę opuścić podsufitkę z przodu i mam problem z jej zdjęciem. W jaki sposób odkręcić mocowanie osłony przeciwsłoneczej. Od strony mocowania osłony pod plastikowym kapselkiem znajduje się śruba, ale nie wiem jak odkręcić uchwyt do którego osłona jest zaczepiana (ten znajdujący się od strony lampki w podsufitce). Jeśli ktoś to rozbierał to proszę o wskazówkę.
  6. Moją A4 Avant 1,9 tdi kupiłem 3 miesiące temu. Moim pierwszym autkiem była Audi 100 Quattro 2.2 Turbo i od tamtej pory jestem gorącym zwolennikiem czterech kółek na atrapie. Po kilku latach znów wróciłem do tej marki i chyba już pozostanę. Pozdrowiam wszystkich. Paweł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...