Skocz do zawartości

szymek200

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szymek200

Osiągnięcia szymek200

0

Reputacja

  1. Tak ale wiesz przy multitronicu to nie tak łatwo właśnie przeciągać jedynie mocniej cisnąć wtedy zredukuje i trochę pociągnie . Mimo wszystko dzięki za odpowiedzi własnie mam turbo do remontu (wyciek) i tak pytam podstawy działania
  2. No no to rozumiem ale jeszcze pytanie nr2 czy jazda na niepełnej mocy turbo czyli poniżej tej granicy (jak już wspomniałem jeżdżę w przedziale 1500-1600) jest szkodliwe czy może wpływa na spalanie,żywotność itp.?
  3. To dlaczego w moim poprzednim aucie moc i świst turbo był przy przekroczeniu 2000 obrotów. Interesuje mnie jak to wygląda w multitronicu ponieważ z moich obserwacji przy tych skrzyniach rzadko kiedy wykorzystuje się w pełni turbo i czy to nie jest problem może cały czas pełen gaz albo tryb S
  4. Witam mam pytanie przy jakich obrotach silnika 1.9 tdi załącza się turbo dodam, że skrzynia multitronic. Z moich obserwacji podczas spokojnej jazdy ,a tak przeważnie jeżdżę obroty są utrzymywane w przedziale 1500-1600 czy to oznacza ,że cały czas jeżdżę bez włączonej turbiny ??????????????? Miałem VW 1.9 tdi w manualu i tam turbo załączało się przy ok 2000 obrotów czy tu producent przewidział niższą wartość załączania turbiny?
  5. Witam wszystkich i mam nadzieję że nie będę żałował zakupu tej zaawansowanej technologii bo auto jest Piękne!!!!!!!!!!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...