Skocz do zawartości

pampek177

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O pampek177

  1. ile pinów ma kosta pompy wtryskowej w audi 110km 99 rok ? 8 czy 10? czy trzeba koniecznie sprawdzic fizycznie?
  2. nie to nie turbo , z jednym z forumowiczow podpielismy do waga i okazalo sie ze ma za duza dawke paliwa i go dlawilo zminil ja na taka jak ma byc i objawy znikly tle ze czasem powracaja takze wita mnie zaklad ktory naprawia pompy bo to chyba nastawnik z reszta troszeczke pompa jest spocona ale tragedii nie ma takze to ten objaw raczej... ale napisze jak zrobie co bylo
  3. jedna od strony turbiny wyminiona od strony kiedowcy nie bo mechanik uznal ze jest ok[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2011, 21:05_________________________________________________no wiec czarna magia nikt nic nie wie na dobra sprawe
  4. zgadza sie panowie ale gdy otworze maske silnik ma duze wibracje trzesie nim tak moze nie bardzo ale jednak nim troche rzuca
  5. no tak a jesli ktos nasisnie i drgania ustapia to plecionka na 100% ? z tego co widzialem ona jest tak jakby tam na stale wiec trzeba ja wyciac i wspawac ? duzo wymiana takiej czesci ? jesli chodzi o robocizne? sama plecionka okolo 100 zauwazylem
  6. sprzeglo i tak mialem do wymiany . a dwumasa wyminilem dla swietego spokoju bo myslalem ze byl przyczyna
  7. a mozna ja w jaki kolwiek sposob sprawdzic czy tylko wymiana i modlenie sie czy to bedzie to? cholera no dzis wydalem 2 000zl sam wiesz jak jest z pieniedzmi
  8. coz moge jeszcze dadac o gdy kupilem go w zimie zadnych problemow z takimi rzeczami nie bylo tylko jak sie zrobilo cieplo to te objawy mam
  9. ciezko mi powiedziec cholera hm
  10. witam serdecznie nie wiem czy juz w dobrym dziale pisze swoja wypowiedz , jeśli nie to przepraszam na wstępie i chciałbym zęby wiele osób to przeczytalo i doradzilo co robić bo jestem mega zdruzgotany..... ;( Moja przygoda z a4 1.9 tdi 110 km rozpoczela sie Pol roku temu kupiłem ja w zimie były temperatury ujemne itt samochód został sprowadzony z loch przebieg 213 000 na 90% orginalny w tym momecie mam 225 000 gdy kupilem auto na wstepie zminilem wszystkie paski napinacze oleje filtry rozrzad pompe wody wszystko na zamiennikach lecz nie z niskiej a wysokiej polki bo nigdy nie oszczedzalem na aucie z czasem zauwazylem ze ma zamontowanego jakoegos boksa w kokpiecie mam dwa poziomy regulacji wypaczony jeden program i drugi . gdy go wlacze auto staje sie zrywniejsze itd mniej pali ale kopci troche. ale nie o tym mowa gdy zrobilo sie cieplo zaczelo szarpac silnikiem no to do mechanika diagnoza dwumas , pomyslalem ze przy tym przebiegu to mozliwe sprzeglo bylo twarde wysoko bralo wiec dzis te sprzeglo zminilem z kolem dwumasowym okazalo sie ze dwumas jest mozna powiedziec idealnym stanie ale i tak go zminilem na nowy nowe sprzeglo docisk itd komplet jednym slowem. ale coz z tego dalej nim szarpie i dzis mi rece opadlu szarpie nim na biegu jalowym dzwignia lewarka biegow drga itd . dzis robilem taki test stalem na postoju wolne obroty , lewarek w pozycji luz i dotykalem minimalnie gazu i raz jad dodalem oboty spadly tam gdzie maja byc i auto ustalo potem znowu dodalem gazu i znowy szarpalo i tak w kolko . gdy np odpale auto rano teraz jest po 15 stopni odpalam auto jade do pracy nie szarpie nawet jak sie zagrzeje do 90 stopni ale po dluzszej jezdzie znowu szarpie a teraz jak bylo lato po 30 stopni odpalilem i odrazu szarpalo lewarkiem silnikiem po porstu wiekrze drgania dzis znowu bylem u mechanika zrezygnowany i zminil mi obroty jalowe na 9000 obrotow chyba jkos tak i minimalnie nim trzesie ale wiem ze to tylko takie zludne wrazenie naprawienia tego . prosze o wielka pomoc . ps jak by ktos chcial dwumasa w dobrym wrecz idealnuym podobno stanie to mam. prosze o pomodz dziekuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...