Skocz do zawartości

andyk2

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O andyk2

Osiągnięcia andyk2

0

Reputacja

  1. Piszesz ze masz światła ksenonowe z zamontowanymi w reflektorach światłami do jazdy dziennej, czyli według tego ja rozumuje że w całej lampie prócz ksenonów są jeszcze światła do jazdy dziennej, z drugiej strony chcesz oszczędzić ksenony więc chyba te ksenony świecą jako światła do jazdy dziennej. czy świecą jakoś inaczej, niż gdy jest ciemno. Ja mam ksenony "światła mijania" które oczywiście cały czas się świecą czyli moje światła mijania to również światła do jazdy dziennej, które świecą tak samo w dzień jak i w nocy. Czy te halogeny jako dzienne to tak legalnie? chodzi mi o to czy przegląd przejdzie, i złośliwy pan policjant tez się nie przyczepi, bo z tego co wiem legalne to raczej nie jest. Trochę namieszałem - mam ksenony i nie ma tam żadnych świateł do jazdy dziennej. Używałem ksenonów do jazdy dziennej - ale w tej chwili mam włączoną opcje VCDS'em "halogeny jako światła do jazdy dziennej" działa to OK (czy legalne - hmm może nie zupełnie - ale puki co nikt się nie czepia, a tę opcję włączył mi właśnie diagnosta - halogeny świecą na 60% mocy ). Problem w tym, że włącza się przy załączonych dziennych, doświetlanie zakrętów.
  2. Witam! Kupiłem niedawno Tiguana który posiada światła ksenonowe z zamontowanymi w reflektorach światłami do jazdy dziennej. Posiada on także Halogeny. Aby oszczędzać ksenony włączyłem funkcję świateł dziennych w halogenach na 60% mocy przy pomocy VCDS'a (tak jak opisano w tym linku http://modyfikacje-vw.blogspot.com/2011/07/swiatla-dzienne.html). Światła dzienne działają OK, jednak przy aktywnych dziennych działa też doświetlanie zakrętów. Chciałbym żeby doświetlanie zakrętów działało tylko przy światłach mijania i drogowych. Będę wdzięczy za pomoc jak wyłączyć doświetlanie zakrętów przy aktywnych światłach dziennych. Dziękuję z góry za pomoc!
  3. Witam! Kupiłem niedawno Tiguana który posiada światła ksenonowe z zamontowanymi w reflektorach światłami do jazdy dziennej. Posiada on także Halogeny. Aby oszczędzać ksenony włączyłem funkcję świateł dziennych w halogenach na 60% mocy przy pomocy VCDS'a (tak jak opisano w tym linku http://modyfikacje-vw.blogspot.com/2011/07/swiatla-dzienne.html). Światła dzienne działają OK, jednak przy aktywnych dziennych działa też doświetlanie zakrętów. Chciałbym żeby doświetlanie zakrętów działało tylko przy światłach mijania i drogowych. Będę wdzięczy za pomoc jak wyłączyć doświetlanie zakrętów przy aktywnych światłach dziennych. Dziękuję z góry za pomoc!
  4. Dzięki za rady - muszę znaleźć jakiegoś mechanika który to zrobi bez zrzucania głowicy - ci których pytałem chcę rozbierać silnik do wymiany.... A ogólnie to doradzają mi żeby nic nie robić jak silnik dobrze chodzi. Jeszcze jedno mnie niepokoi - wg danych z ASO auto jeździło na oleju Long-life 0w-30 i 5w-30 - teraz ja mu serwuję Motula 5w-40 - to chyba nic złego???
  5. Dzięki za odpowiedzi... Otóż mam zamontowany OCT od 1500km - i dolot robi się suchy. Turbo wymienione rok temu (na używkę w bdb stanie - luzy minimalne). Zmieniłem też uszczelkę pod pokrywą zaworów bo lekko podciekało - teraz sucho...Więc doszedłem do tego że problem musi być w silniku - wszystkie powyższe zabiegi nie przyniosły żadnej poprawy. Problem w tym że silnik pracuje bdb - nic nie kopci chodzi równo, ma moc... Więc rozbierać go za bardzo nie chcę. Silnik seria 105KM
  6. Czyli szukać gdzie indziej. Czy mając takie korekcje wtrysków jest sens sprawdzać kompresję silnika (tzn. czy jak byłaby zła to na korekcji wtrysków byłoby coś widać). Dodam że silnik chodzi dobrze - pali bez problemu i nic nie kopci- ale jak brał olej tak bierze go dalej.
  7. Witam! Piszę tu po raz pierwszy więc chciałem się na początku przywitać.. Mam problem z dużym zużyciem oleju (ok. 0.3-0.4l/ 1000Km - golf V BKC 2004r.). Wykluczyłem już turbo i wycieki z silnika - po lekturze forum postanowiłem sprawdzić korekcje wtrysków - gr.13 VAG. Podobno można po dawkach korekcji coś powiedzieć o stanie silnika - a przynajmniej wtrysków. Poniżej logi - plik 1 jest zrobiony na zimnym silniku - pozostałe na 84 st. Będę wdzięczny za wszelkie komentarze doświadczonych kolegów... : Log (0 - 013,011,003) Log (1 - 013) Log (2 - 013,005,009) Log (3 - 013,023)
  8. Witam wszystkich Użytkowników. Mam wprawdzie Golfa ale sądzę że autka mają na tyle dużo wspólnego że będę mógł się tutaj czegoś wartościowego dowiedzieć. Ze swojej strony oferuję swoje skromne doświadczenie (ok. 12 lat z autami VAG)... Pozdrawiam wszystkich!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...