Jump to content

moscic

Pasjonat
  • Content Count

    155
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About moscic

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Kolno

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    BKE
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam Oddam za darmo wydrukowaną książke "Sam Naprawiam Audi A4". Najlepiej jakby ktoś odebrał to osobiście.
  2. Zobacz ofertę Oddam książke "Sam Naprawiam" Witam Oddam za darmo wydrukowaną książke "Sam Naprawiam Audi A4". Najlepiej jakby ktoś odebrał to osobiście. Dodający moscic Wysłano 10.07.2019 Kategoria Zamienię, Oddam
  3. Czy ktoś wie w jaki sposób odkręcić śrube widoczną na zdjęciu? Została mi tylko ta jedna śruba od chłodnicy spalin i niestety nie wykręci sie do końca bo przeszkadza gruszka turbiny. Odkręcenie samej gruszki tez nie jest takie proste. Niestety nie mogę znaleźc w internecie żadnych wskazówek.
  4. Witam Czy jest problem z odkręceniem kolektora ssącego? W sensie czy śruby się nie urywają itp. Bo muszę zdemontować chłodnicę spalin w b7 silnik BKE. A może ktoś ma sposób na demontaż chodnicy bez demontażu kolektora ssącego.
  5. Witam Rzecz dotyczy mojego drugiego samochodu. Pisze tutaj poniewaz to rowniez jest auto z grupy VAG. Otoz mam w swoim Seacie pelnego FIS-a oraz ori radio Seat Scala. Postanowilem podlaczyc je pod FIS (zeby pojawialy sie informacje tak samo jak w moim Audi A4). Podlaczenie tak samo: Data, Clock, Enable. Przekodowalem radio pod FIS (obecnie 00407-ze zmieniarka CD) i niestety nadal nic sie nie wyswietla. Bledow zadnych nie pokazuje. Czy jest jakas dodatkowa adaptacja zegarow pod radio? Sprawdzalem kanal 62 w zegarach ale niestety w Seacie ten kanal jest niedostepny. Czy ktos moze ma jakis pomysl? Dodam ze internet juz przeszukalem zeby znalezc jakies informacje na ten temat i niestety bez skutku.
  6. moscic

    Montaż tempomatu

    Polift ma na pewno okragle piny. Sam taka wstawialem. Ja za swoja manetke razem z manetka do Fisa placilem cos okolo 140 zl.
  7. moscic

    Montaż tempomatu

    Czyli z tego wynika ze chyba mam cos zle podlaczone bo tempomat jest u mnie ciagle wylaczony. Poniewaz pojawia sie 1 w ostatnim okienku. ---------- Post dopisany at 16:56 ---------- Poprzedni post napisany at 16:52 ---------- A czy jak tempomat jest wlaczony to nie powinno byc 000001? bo u mnie jest 000011. ---------- Post dopisany at 18:03 ---------- Poprzedni post napisany at 16:56 ---------- Tempomat juz zagadal. Aktywowalem go jeszcze raz i podczas jazdy sprawdzalem jakie wlaczaja sie wartosci. Po wlaczeniu tempomatu byla wartosc 32 w ostatnim okienku i oczywiscie wszystko dzialalo. Dzieki za odpowiedzi.
  8. moscic

    Montaż tempomatu

    Witam Podlaczylem u siebie tempomat ale niestety nie dziala podczas jazdy. Mam polifta z silnikiem AHU i jest biala kostka wiec podlaczalem wedlug schematu z biala kostka. VAG nie pokazuje zadnych bledow. Oto co pokazuje kanal 06 (numery od 1 do 4 to kolejne okienka w ktorych sa wyswietlane wartosci) wylaczony 1. 0 ---wskaznik predkosci km 2. 000 3. 000000 4. 0.0 po wlaczeniu 1.0 2.000 3.000011 4.1.0 Aufn(+) 1.0 2.000 3.001011 4.1.0 Fix(-) 1.0 2.000 3.000111 4.1.0 Pedal sprzegla 1.0 2.100 3.100011 4.1.0 Hamulec 1.0 2.011 3.010011 4.17.0 Czy ktos moglby mi pomoc w tym czy te wartosci sa poprawne? I jak powinno wygladac okienko w ktorym pojawi sie ze tempomat zostal aktywowany? Jakas litera G pojawila sie. W jaki sposob zdezaktywawc tempo zeby zniknela ta literka?
  9. Witam Probuje wyciagnac wykladzine w swojej b5. Niestety mam zalana z powodu klimatyzacji. I utknalem na konsoli srodkowej. Nie wiem jak to rozkrecic zeby mozna bylo wyciagnac ta wykladzine. Czy moze ktos ma jakies info co dokladnie rozkrecac? Czy trzeba zdejmowac cala deske rozdzielcza? P.S. Probowalem znalezc cos na ten temat na forum ale niestety bez skutku.
  10. I wlasnie z tym plastikiem mialem problem. Nie chcialem go polamac a nie chcial wyjsc z zatrzaskow. Ale w koncu udalo sie i nawet nieczego nie polamalem.
  11. Zeby wykrecic lampe to rzeczywiscie trzeba wyjac cala polke. Bo jest na dwoch srubkach przykrecona do polki od spodu. Ale zeby ja odlaczyc to jak sie otworzy bagaznik to widac kostke do tego swiatla. Ale zeby wyjac zarowki i je wymienic to najpierw trzeba zdjac ta obudowe. Dalej beda widoczne dwie srubki ktore trzeba odkrecic i mozemy wyjac wszystkie zarowki (przy okazji trzeba odlaczyc ta wtyczke bo to jest podlaczone). Ale calego swiatla stop nie trzeba wyjmowac. Ja mam problem z ta oslona swiatla. Nie mam zielonego pojecia na jakich zatrzaskach ona siedzi. Probowalem pociagnac mocniej ale moze mam jakis oporny egzemplarz. Bo watpie zeby trzeba bylo demontowac pol samochodu zeby wymienic jedna zarowke. Musi byc sposob na to.
  12. Wiec troche sie pomylilem. To byl kanal 60. Ale pamietalem ze sprawdzalem kanaly 60, 61 i 62.
  13. Buczenie od 2000 obr. Dzwiek tak jakby z filtra. Identycznie jak u mnie. Z tym tylko ze ustawienie rozrzadu i pompy pomoglo. Jak dojdziesz co i jak z tym bylo to daj znac. Moze innym sie przyda. Bo po moim AHU Twoj jest kolejny ktory ma ten problem.
  14. Nie wiem jakie te buczenie jest u Ciebie. Mam ten sam silnik. I tez mialem takie buczenie. Obstawialem tlumik. Mysle sobie ze niedlugo jade do Polski (to byl styczen) wiec w Polsce sobie obejrze bo w Anglii nie mialem warunkow. Dojechac dojechalem. Ale niestety nie wiedziec czemu w czasie jazdy wyrzucilo mi bagnet od oleju i tracilem olej (bo uciekal poprzez bagnet). Zobaczylem to dopiero jak dojechal. Nawet nie wiem czemu kontrolka nie wskazala mi niskiego poziomu oleju. Bylem troche zdziwiony tym faktem ale jednoczesnie zaskoczony ze wogole dojechalem i nie zatarlem silnika. Otoz mialem przestawiony rozrzad i co za tym idzie pompe wtryskowa. Mechanik ktory wczesniej zmienial pasek rozrzadu zrobil to na odwal. Nawet nie sprawdzajac czy wszystko jest poskladane prawidlowo. W tej chwili rozrzad zrobiony na cacy, zalany nowy olej motul i te dziwne buczenie zniknelo po tym. I teraz mam pytanie do wszystkich. Czy cos takiego moglo miec wplyw na nieprawidlowe cisnienie w silniku. I dlatego bylo takie dziwne buczenie i dodatkowo w czasie jazdy wyrzucilo bagnet. A teraz jeszcze co do tego buczenia. Bo powodem moze byc rowniez katalizator. Cos w srodku mu sie wypalilo i przez to taki dziwny dziwek podczas jazdy. I ewnetualnie w tlumiku jakby cos drgalo na wolnych obrotach. W kazdym badz razie ja sie przekonalem ze zadnego dziwnego dzwieku nie wolno ignorowac.
  15. Na dodatek w anglii bez powodu nie zatrzymaja. Nie chowaja sie za krzakami z suszarkami jak w Polsce. Z tym tylko ze jak juz zatrzymaja to chyba w ciagu tygodnia trzeba przyniesc wszystkie dokumenty na komende policji do pokazania. I to jest dobre. Bo polak mieszkajacy w UK moze sobie wykupic ubezpieczenie przez internet nie majac prawka (podaje tylko ze ma). Wiec teoretycznie jest w stanie jezdzic bez prawka. A przeciez polaka policja w anglii nie jest w stanie sprawdzic czy faktycznie ma prawko czy nie. Ale tak ogolnie to tutaj jest po prostu kultura. Nie tylko ze wzgledu kierowcow poruszajcych sie po drogach ale rowniez ze strony wladz.
×
×
  • Create New...