Skocz do zawartości

dziudzia88

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dziudzia88

Osiągnięcia dziudzia88

1

Reputacja

  1. Sorki ze dopiero sie odzywam ale zabiegany jestem, jutro Ci to wrzuce na ktorys z tych serwerow [br]Dopisany: 18 Sierpień 2011, 06:15_________________________________________________ok plik wrzucony na RS odnosnik w pierwszym poscie
  2. Zaraz sprobuje wrzucić na jakiś inny serwer i wrzucę linka do pierwszego posta
  3. Postaram sie nagrać dłuższy ale dopiero jutro wstawie bo teraz jest u mnie 4 rano
  4. Poprzedni właściciel twierdzi że zrobił na czas czyli przy 90k mil (~145k km) teraz mam 116k (~186k km) więc jest jescze czas do następnej zmiany
  5. Nie wiem jeszcze jak mogę to sprawdzić postaram sie kogoś poszukać z winda może w ten sposób
  6. Tylko że to quattro i jak postawisz na klockach czy kobylkach to będzie to mało stabilne
  7. Witam niedawno nabyłem książkę z instrukcjami napraw i rożnymi schematami napisana przez Erica Godfreya i Johna Haynesa do Audi A4 z roczników 96-01 i VW Passata 98-05 które posiadały silniki bezynowe 1.8 T i 2.8, niestety nie zawiera informacji na temat silników diesla i informacji do S4. Książka jest w formacie pdf w jezyku angielskim ale sadze ze to nie będzie duża przeszkoda i napewo sie komuś przyda. Audi A4.pdf http://chomikuj.pl/netknight/Dokumenty/Audi+A4,939460276.pdf https://rapidshare.com/files/3594675116/Audi_A4.pdf
  8. Panowie sorki ze nie pisałem we wtorek ale była mała obsuwa z przesyłka, dziś dostałem część i od razu wymieniłem ale niestety dalej to "coś" wyje, potem wrzucę filmik tego zepsutego napinacza, byłem w szoku jak to chodzi[br]Dopisany: 04 Sierpień 2011, 23:56_________________________________________________zepsuty napinacz osprzętu Audi A4 1.8T Q (AEB) tak to wyglądało, ale teraz juz naszczecie juz jest ok ale niestety dalej pozostaje problem z wyciem ;(
  9. Napinacz zamówiony, powinien być kolo wtorku wiec postram sie go od razu wymienić i zobaczymy co i jak, natomiast w sobotę sprawdzę te porady które napisaliście i dam znać na czym stoi temat. Dzięki za zainteresowanie [br]Dopisany: 30 Lipiec 2011, 04:49_________________________________________________ osad wyczyściłem wyrównałem płyn w chłodnicy i zboczymy, ale probowałem dokręcić węza z płynem chłodniczym do turbo i niby dobrze dokręcony nic takiego sie nie dzieje jak narazie nie mam żadnych pomysłów co z tym zrobić ;( a czasem jak trzeba przycisnąć to aż wstyd jak to zawyje
  10. I tak czy siak mam do wymiany ten napinacz więc dzis go zamowie i w przyszłym tyg przyjdzie i wymienię przynajmniej jesli to nie to to wyeliminuje jedną z potencjalnych przyczyn
  11. Wiem ze łożysko w napinaczu od klimy mam do wymiany, wymienię cały napinacz bo to są groszowe sprawy ale nie wydaje mi sie żaby aż tak to wyło
  12. Filmik niezbyt dobrej jakości ale wydaje mi sie ze wszystko słychać, pedał w podłogę i trochę przed 5tys obrotów zaczyna wyć . Płyn w zbiorniki jest minialnie poniżej minimum ale na zegarach nie pokazuje zlej temperatury jak jeżdżę. KYLOMC jutro po pracy jak ostygnie wszystko zobaczę co i jak z ta uszczelka. Dzieki za zainteresowanie mam nadzieje ze razem cos wymyslimy i uda nam sie to naprawic. Audi A4 B5 1.8T (AEB) quattro - wyje na wysokich obrotach
  13. Witam mam problem na wysokich obrotach w granicach 5tys w gore strasznie głośno wyje (dosłownie jak syrena strażacka ), jest to słychać to na tyle ze mogę mieć włączona muzykę na maxa i dalej to słyszę ale tylko kiedy jadę a nie dzieje sie to kiedy mocno przygazuje w na postoju, nie mam kompletnie pojęcia czym może to być spowodowane. Nie wiem czy to turbo czy cos innego. Zamieszczam zdjęcie na ktorym jest dziwny osad kolo turbo może to jakiś przeciek i dlatego wyje , jeśli będziecie chcieli mogę nagrać film podczas jazdy z tym wyciem. Dzięki z góry za pomoc
  14. Witam wszystkich forumowiczow, od tygodnia jestem posiadaczem Audi a4 Q 1.8T, mam nadzieje ze bede mogl zarowno pomuc jak i dostac pomoc :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...