Skocz do zawartości

zsakul85

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zsakul85

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zsakul85

1

Reputacja

  1. a jak z tym nawiewem ??[br]Dopisany: 13 Lipiec 2011, 11:20_________________________________________________Witam ponownie. Koledzy wytłumaczcie mi to. Wczoraj jechałem do Wrocławia temp. na 49-ce od 95-110 st.C normalnie masakra tak mnie to denerwowało całą drogę. przy temp. 104 wskazówka też się podnosiła do ok 95st.C po czym znów opadała i tak całą drogę. Gdy dziś wracałem odpaliłem auto (1 raz tego dnia i w drogę) i tu szok. 88-94 st. C calutkie 170km. Powiedziałem do siebie. ,,Zapewne jak zgaszę i zapalę auto znów będzie 97-108''. I miałem rację zatrzymałem sie przed poznaniem w sklepie jak odpaliłem to tak było jak przeczuwałem. Wczoraj zanim wyjechałem odpaliłem auto podjechałem pod blok zgasiłem i znów odpaliłem i w drogę. Powiedzcie co może być przyczyną takich wahań po zgaszeniu i zapaleniu auta ??
  2. Czujnik możesz przejrzeć ale jeżeli chodzi o termostat to tam styków nie ma i dobrze go przeczyścić ( gdzieś w warsztacie widziałem) albo od razu wymienić koszt ok 36 zł na wahler-a ( na warsztacie też jest fotostory)[br]Dopisany: 12 Lipiec 2011, 18:12_________________________________________________Coś mi się jeszcze nasunęło. Skoki temp. i wysoka temp na 49-tym może być również spowodowana zapowietrzeniem układu chłodzenia ?? Podobno jak sie ustawi na HI to powinno lecieć ciepłe powietrze , pytanie tylko co dla kogo oznacza ciepłe ?? Jakie macie z tym doświadczenie czy ktoś mógł by mi sprawdzić u siebie jak to u niego działa na postoju oczywiście przy temp na 51-szym 90 st. C ?? I jeszcze jedna sprawa czy u was też jak sie wyłączy auto przy jeździe z klimką słychać syyyyyk po prawej str. akumulatora ( zawór odpowietrzający klimę ) ?? Pzdr.
  3. Prędzej czy później każdy EGR będzie ciekł tak wiec bez sensu takie zabiegi , zaślepić i spokój.
  4. Czyli cierpiałeś na niedogrzanie silnika. Ponoć wpływ na temperaturę może mieć również uszkodzone sprzęgło wiskotyczne.
  5. Witam Dawid widzę że zmieniasz już motorek jak planowałeś Kiedy końcówka ?? Pozdro
  6. A nie wydaje wam się że zamiast inwestować w coś co i tak będzie powodowało powtórkę z rozrywki, lepiej zaślepić i po temacie ?? EGR wtłacza ponownie spaliny do komory silnika . By usprawnić pracę silnika powinno się zapewnić jak największą dawkę czystego powietrza. Choćby patrząc na wymianę zwykłych na sportowe filtry zapewniające większy dostęp czystego powietrza.Tak racjonalnie patrząc.
  7. Tylko że w twoim przypadku silnik pracuje w niekorzystnych warunkach bo jest niedogrzany a tak na chłopski rozum to silnik lepiej pracuje w wyższych temperaturach.
  8. Powiedzcie Proszę czy zaślepienie EGR nie wpływa negatywnie na silnik ?? Czy poza brakiem syfu są jakieś inne korzyści i czy w moim silniku AJM nie będzie to powodowało błędów lubo jakiś nieprawidłowości??
  9. Właśnie dzwoniłem do ASO Audi w Poznaniu na krańcowej i termostat 91 zł i czujnik też 91 zł wiec nie ma tragedii. A z wymianą to już jakoś sobie poradzę [br]Dopisany: 11 Lipiec 2011, 14:51_________________________________________________Zastanawia mnie jednak jedna rzecz. 99% wątków na temat termostatu mówi, że ludki miały problem z niedochodzeniem do temp nawet 80 st. C. A w moim przypadku jest inaczej bo temp oscyluje od 93-102 czasem 103 st. C. Czy istnieje możliwość diagnozy poprzez podpięcie VAG??[br]Dopisany: 11 Lipiec 2011, 14:59_________________________________________________Właśnie jestem po rozmowie z kolegą który pracuje w serwisie VW i muszę zasmucić wszystkich którzy tak bardzo cieszą się z zakupów w ASO. Producentem termostatów dla audi/vw jest miedzy innymi firma Wahler. Termostat trafia do Audi a tam pakują go w ori pudełeczko AUDI/VW i kosztuje 91 zł ( przy czym podaje go nam pan z napisem AUDI na koszulce a to kosztuje ) Taki sam termostat z tymi samymi oznaczeniami trafia do sklepów motoryzacyjnych w pudełku Wahler i kosztuje 36 zł. Sytuacja wygląda podobnie z czujnikami temp cieczy chłodzącej w ASO 91 zł a niemieckiej firmy FEBI - 29,50 zł Warto się zainteresować bo wybaczcie ale przepłacać 116,50 zł tylko dlatego że podaje koleś w rękawiczkach i koszulce AUDI to przesada. [br]Dopisany: 11 Lipiec 2011, 16:00_________________________________________________Witam. Kolejna podróż do pracy i kolejna obserwacja: Charakter, trasa i prędkość jazdy zbliżona do wczoraj. temp. 90-93 st. C. trochę dziwne te różnice raz tyle a raz 98-102 st. C. Tak na marginesie wczoraj rozmawiałem z mechanikiem z serwisu VW który troszeczkę mnie wstrzymał z wymianą termostatu i czujnika temp. ponieważ według wytycznych VW/AUDI termostaty otwierają sie przy 87 st. C a w pełni dopiero przy 102 st. C i jego zdaniem jeżeli na kanale 49 temp. zmienia sie pomiędzy 91-103 to jest . Przy okazji temp. wrzenia płynu glikolowego to bodajże 136 st. C. Co do kanału 51 i wskazówki na licznikach to w Audi i VW jest to temp. bloku silnika i ona waha sie w przedziale 90-95 stopni tylko że komputer steruje by wyświetlane było równo 90 st. C. Wczoraj jadąc z kolegą Vectrą C zauważyłem że u niego widać w korku delikatne falowanie pomiędzy 90-95 st.C. Dziś wybieram sie jeszcze do innego mechanika zasięgnąć wiedzy fachowej. O wnioskach z rozmowy poinformuję. PZDR
  10. Ale piszesz o wskaźniku w licznikach ?? Też mi sie wydaje że to jakaś naciągawka była :/
  11. jochan41 to może masz możliwość sprawdzić jakiej jest firmy albo pamiętasz jak to było tydzień temu ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...