Skocz do zawartości

Hatebreed

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Hatebreed

Osiągnięcia Hatebreed

0

Reputacja

  1. Powiem tak koleś załatwia mi oryginalne części z serwisu jak ma wtyki to niech załatwia, jeżeli chodzi o termostat to zgodzę się ze wymiana nie powinna przekraczać 100 zł a sama część jeżeli rzeczywiście jest oryginalna to max 100 zł, kwestia jest wymiany tego oringa i bynajmniej nie chodziło mu o ten który konieczny jest przy wymianie termostatu wyciek płynu chłodzącego był w innym miejscu, miejscu trudnodostępnym jak on to stwierdził co wiązało się z zdemontowaniem paru dodatkowych części (np. przepustnicy) stąd taka cena więc uznałem ją za dobrą, jeżeli rzeczywiście uważacie, że cena za wysoka to mechanika zmieniam bo szkoda przepłacać . P.S. Nie wiem czy to co napisałem poprawia wizerunek tej naprawy ?? Zresztą laika takiego jak ja łatwo jest nabić w butelkę.
  2. Sytuacja opanowania, z tego co mi mówił mechanik to termostat do wymiany i oring - koszt naprawy z cześciami 370 zł. Wczoraj sprawdzałem przy 150 km/h silnik trzyma 90 C i tak mam być a po wycieku ani śladu. Pozdrawiam i dzięki za wypowiedzi.
  3. powiem tak para jako taka z rury leci ale nigdy biały dym, jak sobie podgazuję to robi się większa ale bez przesady. Najbardziej się właśnie boje tej uszczelki pod głowica bo to spory koszt jest podobno kilka stówek, sam nie wie co robić bo tylko mnie mechanicy zbywają i od 1,5 tygodnia nic jeszcze nie ustaliłem. Jeden mechanik powiedział mi, że widzi tu problemy z pompa wodna u innego byłem to mówi że termostat - za duża temperatura i duże ciśnienie w zbiorniku i korek puszcza nie sposób wszystko wymienić i się wykosztować.
  4. Witam Mam problem już chyba do 1,5 tygodnia dolewam płynu do chłodnicy i ciągle mi ubywa, byłem u mechanika polecił zmianę zbiornika bo niby przecieka, zmieniłem zbiornik wydawało się, że wszystko jest ok. zrobiłem trasę około 75 km stan przed przejechaniem i po był taki sam, dziś rano jak zajrzałem na zbiorniku znowu nie ma płynu. Dodatkowo podczas wczorajszej jazdy gdy przekraczałem 100 km/h rosła temperatura z 90 C do 100 C pewnie i rosła by dalej ale zwolniłem żeby nie zgrzać silnika, po ograniczeniu prędkości do 100km/h temperatura 90 C. Wiem, że na pewno gdzieś jest przeciek ale z lokalizacją kiepsko na pewno nie miesza się z olejem bo osadu na korku nie ma a olej ma normalny kolor (nawet nie mam gdzie podjechać na kanał żeby ściągnąć osłonę i popatrzeć, żeby to zrobić u mechanika muszę czekać do środy). Czy ktoś może mi powiedzieć co jest grane już słyszałem dużo wersji, że pompa wodna, termostat, uszczelka na głowicy i inne pierdy - może wy coś poradzicie.
  5. Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum. Jestem Przemek posiadam A4 B5 !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...