Skocz do zawartości

dingodi

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dingodi

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dingodi

2

Reputacja

  1. dingodi

    Gumowy trójnik

    Potrzebny nr SERYJNY gumowego trójnika A4B6 1,8 turbo sedan , znajduje się nad plastikową pokrywą silnika, mocowany trzema opaskami. Trójnik odpowietrzenia pokrywy silnika.
  2. dingodi

    tłumik środkowy

    Witam Dotyczy A4B6 1, 8T 150kM 2001r. Podzielcie się swoimi kontaktami, doswiadczeniami, lub radami dotyczącymi zakupu zamiennika tłumika środowego . Interesuje mnie tylko wymiana bez przeróbek. Czyżby dostępne były tylko używki, bo patrzę w necie nic nie ma :(
  3. Pozwolę sobie przyłączyć do dyskusji. Dzisiaj po kilku dniach postoju odpaliłem silnik i po kilkuset metrach jazdy zapalia się oliwiarka z komunikatem oldruck. Zatrzymałem się , podniosłem maskę i usłyszałem syczenie. Szybko zlokalizowałem gdzie. A więc na pokrywie jest taki mały króciec z gumowym kapturkiem zaciśniętym metalową opaską . Kapturek ten rozsypał się, gdy zacząłem poruszać go palcami. Wróciłem do domu, znalazłem krótki przewód paliwowy i niestety plastikową opaskę . Uszczelniłem króciec ale niestety nie na długo Prowizorka okazała się mało trwała . Jutro poszukam czegoś wytrzymalszego z metalową opaską. Zastanawiam się tylko po co ten króciec. Może to jakaś koncówka serwisowa. Mam nadzieje że mój problem to tylko ta nieszczelność. Stan oleju prawidłowy ..Oprócz syczenia nic niepokojącego nie było słychac. Silnik działa prawidłowo.
  4. dingodi

    12V w gniazdku zapalniczki

    Ok dzieki za propozycje myślę że temat można zamknąć
  5. dingodi

    12V w gniazdku zapalniczki

    Może ktoś wie jak najprościej zrobić aby 12V pojawiało się w gniazdku zapalniczki dopiero po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Albo gdzie poszukać takowego napięcia do zamontowania np dodatkowego gniazda (potrzebne do CB) czasem zapominam o wyłączeniu radia
  6. Wolę spytać zanim ukręcę, bo któreś koreańce tak mają no i Fiordy. Dzięki za odp.
  7. Czy oba tłoczki po lewej i prawej stronie - należy wkręcać w prawą stronę, czyli zgodnie z wskazówkami zegara?
  8. Czy oba tłoczki po lewej i prawej stronie - należy wkręcać w prawą stronę, czyli zgodnie z wskazówkami zegara?
  9. Zamówiłem FAG-a . Czekam na dostawę . Dzięki.
  10. Prosze o inform. dot. Jaki numer piasty z łożyskiem do Audi A4/B6 1,8 T 2001r i jeszcze które warto kupić a które omijać z daleka z góry dzięki
  11. Znaczy się kicha . Trzeba czekać do wiosny i będzie OK Taka błachostka potrafi człowieka nieźle w.....ić.
  12. Temat bujany wielokrotnie, ale w moim bolidzie zawias narazie i naszczęście jest cały. Tłoczek odpowiedzialny za powolne opadanie klapki schowka funcjonuje prawidłowo. Widzę jednak, że te dwa skoble po lewej i po prawej stronie klapy schowka przy obecnej minusowej temperaturze powracają strasznie wolno. Gdy otwieram schowek a potem zamykam - skoble powracają tylko do połowy co jest właśnie przyczyną samoczynnego otwierania się schowka. Po chwili, gdy w autku wzrośnie temperatura skobelki powoli dochodzą do prawidłowego położenia. Wtedy schowek nie otwiera się już samoczynnie. Wiadomo, że może się to skończyć urwaniem zawiasu. Próbowałem przesmarować te skobelki lecz nic to nie dało. Moje pytanie : Jak dostać się to tych skobelków aby je dokładnie przeczyścić , przesmarować . Co jest elementem powodującym przesuwanie się tych skobelków- sprężyna- tłoczek -blaszka. Może ktoś rozbierał samą klapę, bez demontażu całego schowka?
  13. Dzięki . Zabrałem się jednak do roboty bez owego pstryczka . Na chwilę obecną jest OK . Po przeczyszczeniu styków wygląda, że na jakiś czas będzie dobrze. Podczas demontażu tapicerki uszkodziłem 3 spinki. Na szczęście wcześniej kupiłem za Waszą radą 5 sztuk. Samego zamka nie demontowałem- nie trzeba. Wystarczy odkręcić te 2 śruby które go trzymają i jest dostęp do tego mikrostyku. Sam jego demontaż polega na odpięciu takiej blaszki, która podtrzymuję mikrostyk w odpowiednim miejscu . Potem odciągamy mikrostyk, ucinamy przewody gdzieś tak w połowie. Potem delikatne rozebranie -czyszczenie i montaż. Założenie tego pstryczka to już inna historia . Bawiłem się dość długo, ale teraz wiem co i jak . Proponuję dobrze przyjrzeć się przed demontażem jak jest usytuowany mikrostyk i ta blaszka która go utrzymuje . Całość roboty 1,5 godz. Koszt 10 złotych - 5 spinek Potrzebna też . -Lutownica -cyna -koszulka termokurczliwa -Klucz (spline M8): -Śrubokręt krzyżakowy i do dzieła
  14. Koledzy........ potrzebny numer przycisku otw./zam. szyb. Prawy przód A4/B6 2001r. 1.8 T . Zanim zdemontuję boczek chciałbym mieć potrzebne rzeczy do wymiany . Z góry dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...