Skocz do zawartości

pwrlax

Pasjonat
  • Postów

    105
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pwrlax

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pwrlax

2

Reputacja

  1. Miałem kiedyś w A4 B6 silnik BKE podobny problem z cykaniem z tym, że nie waliło mi spalinami do środka. Z tego co namierzył mój mechanik to wina była po stronie wałka rozrządu i hydraulicznych popychaczy zaworów. Robiłem kilka podejść z wymianą samoch popychaczy ale po 1, 2 tysiącach problem powracał. Okazało się, że wałek jest wytarty i trzeba go wymienić. Po wymianie wałka i popychaczy problem ustąpił. Czy u Ciebie cykanie jest cały czas, czy jak silnik jest ciepły to ustępuje? Jak tak miałem, że po nagrzaniu silnika cykania nie było.
  2. Zygal Jakiś czas temu przerabiałem temat wymiany wałka i powiem Ci, że jeśli faktycznie wałem poleciał to po zdjęciu pokrywy wałka i dokładnym przeglądzie krzywek będzie wyraźnie widać zużycie wałka. Przeglądnij na spokojnie wszystkie krzywki i jak nic nie znajdziesz to pojedź do innego mechanika niech się wypowie. Parę tysi jest łatwo wydać ale trzeba wiedzieć za co i mieć pewność, że dolegliwości ustąpią. Piotrek
  3. Chorwacja- łącznie 2400 km. Autko spisało sią na medal.
  4. 1. Skoda S100 2. Skoda S120 3. Zastawa 1100 4. Opel kadet 5. Polonez 6. Ford escort 7. Ford focus 8.
  5. Słynne cykanie występuje na chłodnym silniku- jak złapie temperaturę to pracuje normalnie. Ja bym sobie już dał spokój zanim znajdziesz co cyka stracisz nerwy i kasę a na koniec będziesz miał go już dość i sprzedasz. To, że go sprzedam to pewne na 100%- kwestia jest tylko kiedy Inna sprawa to lekkie obawy podczas np wyjadu wakacyjnego??? czy aby się coś nie rozesra na maxa?
  6. Słynne cykanie występuje na chłodnym silniku- jak złapie temperaturę to pracuje normalnie.
  7. I wszystko jasne. Po zdjęciu pokrywy i przeglądnięciu wałka okazało się, że krzywki są widocznie zużyte, widać ostre krawędzie i przetarcia czyli wielka lipa trzeba kupić nowy. Jak wszystko wymienię to napiszę jakie są rezultaty. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie. ---------------------------------------------------------------------- Wałek i popychacze wymienione. Teraz silnik pracuje jak zegarek- zero drgań, dziwnych odgłosów czy cykania. Mam nadzieję, że tak już zostanie.[br]Dopisany: 16 Czerwiec 2010, 19:49_________________________________________________No i stało się najgorsze , silnik znowu cyka po przejechaniu około 1200-1500 km. Teraz to już nie mam pomysłu co robić ale chyba zostaje jedynie demontaż głowicy i dokładne sprawdzenie jej elementów. Skoro coś sie zacina i nie jest to spowodowane wałkiem czy popychaczami to musi to być jakaś mechaniczna usterka w glowicy i po jej zdjeciu powinno sie to udać zdiagnozować. Jakieś sugestie?
  8. Sorki za odgrzanie kotleta ale czy ktoś może zlokalizował przyczyne buczenia z okolicy filtra powietrza? Zaobserwowałem, że buczenie raczej występuje na ciepłym silniku ale co jak i dlaczego to pozdrowienia
  9. Mam taką antenę od 2 lat i nie miałem przypadku odklejenia na autostradzie przy 200 km/h. :gwizdanie: Dodatkowo powiem Ci tyle, że pod anteną ma jeszcze folę przyklejoną do dachu co na pewno nieco osłabia działanie magnesu. Wg mnie antena całkiem spoko.
  10. Czyli to standard, nie ma się co zastanawiać i szukać dziury w całym.
  11. Witam wszystkich. Ponieważ miałem problemy z wymontowaniem tylnych zacisków i wymianą klocków postanowiłem uwiecznić proces dla potomnych- może sie przyda. Czas około godzinki na koło- bez pośpiechu, z malowaniem ( i po browarku do koła). Jak juz uporamy się ze zdjęciem koła oczyszczamu trochę całość z błota. 1. Na poniższym zdjęciu czerwonym kółkiem oznaczona jest śruba którą trzeba wykręcić a niebieskim nakrętka którą podczas odkręcania śruby należy trzymać. 2. Odkręcamy i wyjmujemy górną i dolną śrubę- (klucz oczkowy 13 do śruby,widlasty 15 do nakrętki, 3. Oczyszczamy prowadnice. 4. Oczyszczamy zacisk- opcjonalnie malowanie po oczyszczeniu. 5. Wkręcamy tłoczek. Ja użyłem klucza do szlifierki kątowej. Podczas wkręcania dosyć mocno uciskamy tłoczek d wewnątrz (jak pokazuje czarna strzałka). POdczas wciskania tłoczka warto zerknąć czy aby płynu w zbiorniczku nie jest full. 6. Zakładamy nowe klocki. 7. Zakładamy zacisk i wkręcamy górną i dolną śrubę (ja miałem nowe w zestawie z klockami). 8. Cieszymy się nowymi klockami a może i ładnymi pomalowanymi zaciskami. Koszty: Klocki TRW: 70 PLN Farba do zacisków: 30 PLN Browar: 8 PLN Satysfakcja i efekt: bezcenne :> Powodzenia
  12. U mnie jest to samo, tez ADR pod maska. Jak klima chodzi na maksa to jest mega ubytek mocy, w dodatku ktoras rolka/napinacz zaczyna glosno chodzic pod obciazeniem. Ubytek mocy jest tak wielki, ze jak chce szybko wlaczyc sie do ruchu na skrzyzowaniu to wylaczam klime. Testowalem na parkingu pietrowym, ze na stromym zjezdzie jak zapne jedynke i puszcze gaz to auto zjezdza i przyspiesza, a przy wlaczonej klimie zwalnia... Przy 2-3 kreskach wentylatora jest to praktycznie niewyczuwalne, auto ma nawet taki sam vmax jak z wylaczona klima. W AFN`ie ojca jest praktycznie niewyczuwalne kiedy chodzi klima, a kiedy nie. Wczesniej mialem ogromny silnik 1.3 (101hp seria) i tam nie bylo praktycznie zadnej roznicy odczuwalnej, a wiadomo ze mega wiertarka japonska ma slaby dol, tym bardziej 1.3. Sama klima jest niesamowita, po prostu chlodzi blyskawicznie. Druga sprawa jest taka, ze w upaly jak sie dlugo jedzie z klima i pozniej sie ja wylaczy to leci duuuuzo wody spod auta... Niby normalne, ale troche ilosc jest przerazajaca... ;] Kolego tą rolkę słychać podczas przyśpieszania czy cały czas?
  13. Nie masz przypadkiem przy "dziwnym dzwięku" nierównej pracy silnika i klepania zaworu/ów? Czy ten odgłos jest jakby wdmuchiwania powietrza do filtra?
  14. Nie wiem, nie zwracałem na to uwagi bo i tak sie nie znam na tym. :gwizdanie:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...