
m_c
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O m_c

Informacje
-
Imię
Mariusz
-
Miasto
Skierniewice
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2019
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
-
Witam, mam problem z silnikiem. Wczoraj po ulewie wjechałem w dość głęboką wodę. Chyba musiało się gdzieś dostać wody, bo w pewnym momencie stanął i nie chciał zapalić. Postał toszkę i spróbowałem ponownie. Pochodził troche i jak chciałem ruszyć zgasł. kilka razy próbowałem i nic. Po okonie półgodziny odpalił i udało mi się na pierwszym biegu dojechać do domu (miałem niedaleko), wyższy bieg i więcej gazu dusiło go. Przez noc postał i myślałem że obeschnie ale odpalił i jak dodałem więcej gazu przydusił się. Miał może ktoś taki przypadek i wie co moze być nie tak ? ---------- Post dopisany at 21:24 ---------- Poprzedni post napisany at 21:21 ---------- jak patrzyłem od góry filtr powietrza był suchy.
-
witam mozecie polecić jakiś dobry serwis klimatyzacji w skierniewicach lub okolicy ? chce napełnić do końca i przy okazji sprawdzić czy wszystkie podzespoły sprawne.
-
również mogę prosić gdzie sprawdzić polskim vagiem ?
-
Witam. jestem po wymianie rozrządu. wydaje mi sie ze wszsytko z nim ok. ale po uruchomieniu silnika słychać takie ciągłe pukanie na zimnym silniku. jak się rozgrzeje to tego nie słychać. Również jak lekko docisnę ten pręcik który wychodzi z gruszki egr to tez jest ok. czy moze ktoś miał już taki przypadek ?
-
ja właśnie jestem po wymianie rozrządu. też miałem ten sam silnik i musiałem wymieniać napinacz hydrauliczny. zakupiłem ten zestaw INA ROZRZĄD+POMPA A2 A3 A4 A6 1.9TDI 130 100 116 (3145917458) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. i było ok. według mnie tłumik drgań i napinacz hydrauliczny to jedna i ta sama rzecz. najlepiej napisz do tego kolesia z aukcji i Ci dobierze
-
a czy ktoś sprawdzał to przy użyciu polskiego vagu ?
-
a czy polskim vag;iem tez można sprawdzić te kąty ?
-
Te cztery kabelki: dwa to magistala Can ( pomarańczowe z paskiem ), a dwa to centralny, kolorów teraz nie pamiętam. Co do gniazda, to po zdjęciu plastiku musisz znaleźć wiązkę, która jest osadzona w piance od wewnętrznej strony słupka za mocowniem kostek. Samo gniazdo jest mocowane na zatrzaskach, żeby można było je wyjąć trzeba przesunąć różowe zabezpieczenie między drzwiami a słupkiem, tam też są zatrzaski gniazda. Jak będziesz się do tego dobierał zobaczysz, że nie jest to nic skomplikowanego. a czy kojarzysz może jakie powinny być napięcia na poszczególnych kabelkach ?
-
najlepiej zebyś sprawdził czy prąd dochodzi do modułu od centralnego i szyby. wiec trzeba by zdjąć boczek i sprawdzic na kostkach zasilających.
-
witam jednak zrobiłem dziure w boczku i udało mi się wyjąć silniczek od podnoszenia szyby. czy jest w stanie ktoś podpowiedział do której wtyczki i pinów podprowadzić bezpośrednio napięcie żeby zwolnił zamek. ? ---------- Post dopisany 02-05-2013 at 11:57 ---------- Poprzedni post napisany 27-04-2013 at 22:09 ---------- hejka ponownie. udało mi sie już otworzyć drzwi pasażera. naprawiłem kabelki i centralny zamek już działa. ale jest problem z szyba :/ nie otwiera się, ani z przycisku kierowcy ani z pasażera ;/ nie wiem co jest przyczyną. przekładałem silniczek od strony kierowcy i tez się nie kreci. na kablach zasilanie po obu stronach takie same. ;/ ---------- Post dopisany at 16:29 ---------- Poprzedni post napisany at 11:57 ---------- pojawia się kod błędu 1332 Moduł sterujący drzwi pasażera-J387 nie autoryzowane
-
Lista modułów komfortu 46 w Audi A4 B6 i B7 z opisem funkcji
m_c odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
8E0959433AJ - czy w tym module można zaprogramowac domykanie szyb z pilota ? -
a nie posiadasz moze opisu pinów ?
-
Witam czy jest mi ktoś w stanie pomóc w opisie wtyczek od silniczka podnoszenia szyb 8e1959802g ? potrzebował bym od czego dana wtyczka jest i co kolejne piny w każdej z nich oznaczają ---------- Post dopisany at 21:30 ---------- Poprzedni post napisany at 17:45 ---------- witam męczyłem się z kilka godzin ale udało mi się wyjąć ten silniczek. mam na nim pokazany inny numer niz podałem wczesniej z etki. 8e2 959 801 b tylko nie rozumię dlaczego na googlach pokazuje mi ze to lewa strona ? jak wyjąłem go z drzwi pasażera ;/
-
a mógłbyś podpowiedzieć jak zdjąć przy zamkniętych drzwiach ?
-
u mnie szyba się otwiera więc prąd dochodzi. tylko nie chce otworzyć drzwi.