Skocz do zawartości

alarec

Pasjonat
  • Postów

    109
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O alarec

Informacje

  • Imię
    alarec
  • Miasto
    Pomorskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia alarec

0

Reputacja

  1. alarec

    demontaż listw drzwi

    To jeszcze dopytam o te listwy B7/B6 jeśli mówisz że różnią się wizualnie. Będzie widać że jest inna jeśli założę jedną od B7, tak?
  2. alarec

    demontaż listw drzwi

    aaa, ok, spoko, nie zrozumiałem - rzeczywiście Czyli środkowe są na klipsy, tak? (chyba jeszcze tam jakaś taśma montażowa siedzi?) i jeszcze jedno pytanie, czy do b6 podejdzie listwa od b7? (tym razem pytam się o listwę dolną)
  3. alarec

    demontaż listw drzwi

    Hej, mam pytanie: Jak zciągnąć listwy boczne środkowe drzwi? Chodzi mi akurat o prawą przednią. Ją się wysuwa? w którą stronę? Przyrdzewiała mi i muszę coś z tym zrobić. Swoją drogą każdy pisze że to częsta przypadłość a nikt nie pisze jak je zdemontować, a nie chce nic połamać. Znalazłem listwę z moim kolorkiem i nie wiem czy kupić czy reanimować tą starą. Wyposażyć się w jakieś zaczepy może? (zna ktoś numer tych że zaczepów?). Z góry dzięki za odp.
  4. Część Tomek, Powiedz mi ceny MOTUL SPECIFIC VW 505.01 i Motul specyfic VW 507.0
  5. Jakiś dpf jest na pewno bo auto z niemcowni ma normę euro4. Radzisz robić DP samemu z rury czy jest jakiś gotowy set do przerobienia?
  6. Flansze mam, nie ma jej akurat na zdjęciu. Zamierzam wywalić kata i wsadzić jakiś zamiennik (pusta pucha), tylko jakiego szukać? Czy coś takiego będzie pasować? Katalizator zamiennik AUDI A4/19TDI 100/130HP 200I (3536052299) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Jeśli tam nie ma filtra DPF to gdzie on się znajduje?
  7. Panowie powiedzcie mi jeszcze czy na załączonym zdjęciu jest to katalizator, filtr DPF czy jedno i drugie (wiem że mam DPF w swojej B6). Jestem w trakcie wsadzania nowego turbo, mam już spasowane z kolektorem, ale otwory od powyższego katalizatora nie pasują mi do turbinki. Tak to wygląda: Nie mam dostępu do spawarki, więc nadal zastanawiam się jak rozwiązać problem.
  8. Mam pytanie odnośnie wsadzania gtb1756. Slyszalem ze wąż spływu oleju jest 2cm za krótki, jak go przerobić? Obciąć na pół wyzwalając zbrojenie i przedłużyć go wężem gumowym zbrojonym zaciskujac opaskami z dwóch stron? Czy w nim jest takie same ciśnienie jak w turbinie?
  9. Mycie > odtluszczanie i deironizacja > mycie > glinkowanie > mycie > poletka > IPA > mycie > cleaner > wosk
  10. jak używacie cleaner'a gliptone to spłukujecie go później? Na etykiecie jest napisane: przetrzeć wilgotna szmatką, nałożyć cleaner, po 5min wyszorować szczotka, następnie przetrzeć sucha fibrą, (dalej aplikować conditioner). Ale jak się robi wg instrukcji to skóra się klei jak po cukrze, ja zbierałem cleaner wilgotna fibrą, ale jak wy to robicie?
  11. A wie ktoś czy w a6 c6 jest ten sam g71? Bo mam takiego w rodzinie.
  12. Błędy czujników Autoscan VAGiem by wyłapał chyba, ale błędów żadnych nie ma. Właśnie chodzi o to że spadek mocy jest po ponownym rozruchu dopiero. Logi były robione gdy auto miało normalną moc. Turbo ładuje dobrze uważam, chodzi tutaj bardziej o zakres obrotów 0-2000
×
×
  • Dodaj nową pozycję...