google1
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O google1
Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Poland
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1995
-
Silnik
1.8
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia google1
0
Reputacja
-
Witam. W moim audi został wymieniony silnik wcześniej miałem ADR'a w którym był napinacz łańcucha rozrządu bez wystającej do podłączenia kostki. Teraz po zmianie silnika mam ADR'a z napinaczem łańcucha rozrządu który ma wystającą do podłączenia kostkę. Czy wpływa to na prace silnika, że pracuje bez podłączonego napinacza? Do czego służy ten napinacz i jak działa w porównaniu do starego bez kostki?
-
Witam. Od pewnego czasu mam problem z moją a4. Podczas przyśpieszania na 1 i 2 biegu w max wciśniętym gazem silnik szarpie (zachowuje się tak jakbym szybko naciskał i puszczał gaz). Występuje to od 2 tys. obr, a po przekroczeniu 3,5 tys obr. wszystko wraca do normy i dalej jedzie normalnie. Na pozostałych biegach jest wszystko ok. Na zimnym silniku też jest ok. Gdy samochód jest obciążony (Jedzie np 5 osó szarpie tylko na 1 a na 2 i dalej jest wszystko ok. Problem występuje na gazie jak i na pb. Na vagu były 3 błędy 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki przekroczona wartość adaptacji - mnożenie 17734 Czujnik antystukowy cylindra 2 - zakres kontroli brak osprzętu/nie związany ze sprzętem - błąd sporadyczny 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki nie osiągnięta wartość adaptacji - dodawanie - błąd sporadyczny
-
Witam. Przeglądając tematy o 1.8 znalazłem informacje o zmiennej długości kolektora dolotowego. Następnie zauważyłem że u mnie niema części zaznaczonej na zdjęciu. Czy występowały silniki bez tego, czy ktoś sobie to wymontował.? Ma to wpływ na osiągi silnika? Posiadam instalacje LPG.
-
Witam wszystkich klubowiczów