Skocz do zawartości

google1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O google1

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Poland

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia google1

0

Reputacja

  1. Witam. W moim audi został wymieniony silnik wcześniej miałem ADR'a w którym był napinacz łańcucha rozrządu bez wystającej do podłączenia kostki. Teraz po zmianie silnika mam ADR'a z napinaczem łańcucha rozrządu który ma wystającą do podłączenia kostkę. Czy wpływa to na prace silnika, że pracuje bez podłączonego napinacza? Do czego służy ten napinacz i jak działa w porównaniu do starego bez kostki?
  2. Witam. Od pewnego czasu mam problem z moją a4. Podczas przyśpieszania na 1 i 2 biegu w max wciśniętym gazem silnik szarpie (zachowuje się tak jakbym szybko naciskał i puszczał gaz). Występuje to od 2 tys. obr, a po przekroczeniu 3,5 tys obr. wszystko wraca do normy i dalej jedzie normalnie. Na pozostałych biegach jest wszystko ok. Na zimnym silniku też jest ok. Gdy samochód jest obciążony (Jedzie np 5 osó szarpie tylko na 1 a na 2 i dalej jest wszystko ok. Problem występuje na gazie jak i na pb. Na vagu były 3 błędy 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki przekroczona wartość adaptacji - mnożenie 17734 Czujnik antystukowy cylindra 2 - zakres kontroli brak osprzętu/nie związany ze sprzętem - błąd sporadyczny 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki nie osiągnięta wartość adaptacji - dodawanie - błąd sporadyczny
  3. Witam. Przeglądając tematy o 1.8 znalazłem informacje o zmiennej długości kolektora dolotowego. Następnie zauważyłem że u mnie niema części zaznaczonej na zdjęciu. Czy występowały silniki bez tego, czy ktoś sobie to wymontował.? Ma to wpływ na osiągi silnika? Posiadam instalacje LPG.
  4. Witam wszystkich klubowiczów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...