Skocz do zawartości

dexem

Pasjonat
  • Postów

    90
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dexem

Osiągnięcia dexem

0

Reputacja

  1. ja mam okolo 3 milimetry ponad minimum i zadna kontrolka nie swieci
  2. silnik powinien być zalany pod maxa i to jest zasada której należy przestrzegać. zdajesie nawet były nakleji na silniku które właśnie o tym informowały. więc po co jest przedziałka min/max na bagnecie ? olej powinien być zalany między min a max full tez jest ok tak samo jak po środku
  3. nagram jak uchwycę moment jak pisałem wcześniej nie zawsze się to trzaska, u ciebie zawsze ?
  4. ja mam 160 , te trzaski nie zawsze słychać nie wiem co o tym myśleć póki co nie mam jakiegoś dalszego wyjazdu wiec zapomnę o tym problemie na zapas nie będe się martwił
  5. pożyjemy zobaczymy , co to takiego może oddam do mechanika do sprawdzenia ten zabierak ale bez samochodu to jak bez reki
  6. Klima była wyłączona całkowicie wyłączone również eco, wiec sądzisz że może to być sprzęgło klimy ? w jaki sposób jeszcze mogę to sprawdzić ?
  7. To nie ma reguły kiedy zabierak siądzie (ludzie różnie piszą) ja trochę mniej kilometrów robie niż ty jakieś 20tys rocznie chyba że jakiś wyjazd na wakacje za granicę wtedy może trochę więcej , na razie się wstrzymam z zaglądaniem do zabieraczka było by super jak by wytrzymał jeszcze te 40tys/km wtedy wymiana rozrządu i przy okazji może swap
  8. Trochę daleko obawiam się że tym wynalazkiem jakim jest audi mógł bym nie dojechać
  9. Trochę to dziwne w takim razie , to co wydaje takie odgłosy wyrobiony zabierak ? wydaje mi się że jak by się wyrobił do tego stopnia żeby coś się trzaskało to już bym nigdzie nie pojechał oil presure i i po ptakach
  10. Jeżeli wszystko było ok to bym nie robił swapa pompy , dopiero przy zmianie rozrządu bym chciał zrobić swap pompy , przy jakim przebiegu wymieniałeś pompę i czy gniazdo i zabierak był bardzo zużyty ?
  11. A znacie może jakiś warsztat na Śląsku który robi swapy pompy ?
  12. Ile mniej więcej czasu trzeba aby sprawdzić ten nieszczęsny zabierak w silniku BPW, chodzi mi oczywiście o demontaż , sprawdzenie zabieraka ,gniazda i montaż wszystkiego do kupy
  13. trudno zlokalizować dokładnie na pewno od strony kierowcy, wydaje mi się że pompe oleju mam na wałkach auto z listopada 2006 , a klima była wyłączona więc chyba to też nie to ?
  14. Serce się kraja jak się takie opowieści słucha , a jaki napęd pompy kolego miałeś ? na łańcuchu czy na wałkach ? trochę mi to nie pasuje ja mam na wałkach więc raczej awaria felernego zabieraka powinna nastąpić bez żadnych odznak "dźwiękowych" , z tego co wiem takie dudnienie było w silnikach BLB gdzie jest napęd pompy oleju łańcuch+zębatki , gdy zębatki się wytarły zaczynały się trzaski, natomiast w BPW są wałki one się nie wytrą więc awaria pompy oleju nastapi bez ostrzeżenia , chyba że się mylę to mnie poprawcie
  15. wczoraj napisałem taki sam post i narazie nikt nie odpowedział u mnie podobnie coś stuka od strony kierowcy na zimnym silniku , nie ma reguły czasami stukanie występuje od razu po uruchomieniu silnika czasami jak wskazówka temp. lekko przekroczy 50 stop. potem jak silnik się rozgrzeje stukanie znika
×
×
  • Dodaj nową pozycję...