Wojtas-3

Pasjonat
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Wojtas-3

    1. Witam, Mam szybkie pytanie. Czy jeśli przełożę panel sterowania od szyb i lusterek (4 szyby) z pojazdu gdzie jest składanie lusterek na tymże panelu do pojazdu gdzie go nie ma, to czy wtedy składanie będzie w nowym samochodzie z racji przełożenia panelu, czy trzeba jeszcze jakiś moduł lub przełożyć?
    2. Witam, Czy zawieszenie z A4B6 Avant Quattro będzie pasować do tego samego modelu tylko OŚKA? 10 czerwca rozbiłem Quattro i w chwili obecnej jestem właścicielem takiej samej Ośki. Od razu czuć że zawiecha jest miększa, a w poprzednim zawieszenie wymieniłem końcem maja, więc jest świeże. To samo tyczy się tarcz i klocków, wiem że to inny dział, ale może od razu ktoś da zna czy hamulce tez będa pasować. W sklepie z częściami mówili że są różnice i z tego tytułu części były droższe. Jednak chciałbym skonfrontować z ludźmi na forum.
    3. Witam, Kupiłem audi A4 B6 z jednym kluczykiem. Chce dokupić dodatkowy. Moje oznaczenia to 8Z0 837 231/355029 433.92 MHz. Mam możliwość zakupić kluczyk o numerze 8Z0 837 231D/2024A4 433.92 MHz. Moje pytanie to czy ten kluczyk, mimo że dodatkową literkę D ale tę samą częstotliwość da się zaadaptować do immo i kompa? Moje audi to A4 B6 1.9TDI a kluczyk zakupiony byłby od 2.5 automatu, ale podejrzewam że to nie ma większego znaczenia. Z góry dzięki za pomoc. ---------- Post dopisany 03-12-2012 at 20:20 ---------- Poprzedni post napisany 01-12-2012 at 13:44 ---------- Nikt, poważnie nikt nie ma wiedzy na ten temat ???
    4. Wojtas-3

      Koledzy, może ktoś podpowie gdzie w okolicy doprogramują mi drugi kluczyk do auta? Sam kluczyk zakodowałem i otwiera auto. Kupiłem drugi kluczyk na allegro, od innego audi A4 98r. jednak immo nie pozwala odpalić auta. Będę wdzięczny za pomoc.
    5. Wojtas-3

      Jestem świeżym właścicielem A4, więc witam i mam nadzieję do zobaczenia.
    6. Wojtas-3

      Czyli muszę ściągnąć boczek z drzwi aby się do niej dostać i odczytać numer? Czy tak?
    7. Wojtas-3

      Ważniejsze jak inaczej jeśli to możliwe przyuczyć pilot na nowo, skoro wymienione instrukcje nie działają?
    8. Witam, Niedawno kupiłem audi A4 1998 1,9 TDI 110KM. Sprzedający informował mnie że po wymianie baterii w kluczyku oryginalnym przestał on działać. Odpalać można, jednak zdalne sterowanie nie działa. Czytałem wszystkie możliwe instrukcje do ponownego wczytania kluczyka, jednak żaden sposób nie daje rezultatu. Nie wiem czy istotne jest, że centralny zamek zamykany mechanicznie kluczykiem działa od strony pasażera, ale od strony kierowcy otwierają i zamykają się tylko przednie drzwi. Próbowałem procedurą: A) Instrukcja programowania pilotów. GRUPA VAG ( Audi, Seat, Skoda, VW). Do programowania pilota zdalnego sterowana muszą być dwa kluczyki. 1. - Wkładamy kluczyk do stacyjki i włączamy zapłon. 2. - Zamykamy wszystkie szyby i wychodzimy z samochodu. 3. - Zamykamy samochód. 4. - Wkładamy kluczyk do zamka drzwi od strony kierowcy z pilotem do programowania i naciskamy jeden przycisk otwóż lub zamknij przez ok. 3 sekundy. Powinien nam się odezwać klakson choć nie jest to regułą, lub zaświecić awarujne. 5. - Otwieramy kluczykiem drzwii samochodu ( nie pilotem ), wyjmujemy kluczyk ze stacyjki. Proces programowania pilota zakończony. Pilot powinien być już aktywny. - Dowolny kluczyk samochodu włożyć w wyłącznik zapłonu i włączyć zapłon - Dodatkowym kluczykiem zamknąć drzwi kierowcy lub pasażera. Wyjąć kluczyk (celowe jest zamknięcie za pomocą tego kluczyka, którego kod ma zostać zapamiętany) - Kluczyk, którego kod ma zostać wprowadzony do urządzenia sterującego skierować na czujnik podczerwieni i krótko nacisnąć na przycisk nadawania jeden do czterech razy. W celu wprowadzenia danych do pierwszej komórki nacisnąć przycisk jeden raz, do drógiej - dwa razy itd. Nadawanie kolejnych impulsów nie może odbywać się szybciej niz co jedną sekunde. Każdy impuls jest potwierdzany sygnałem dźwiąkowym alarmu. - Po przerwie 5 sekund od ostatniego nadania impulsu ponownie nacisnąć na chwile przycisk nadawania. Samochód zostanie odblokowany i przebieg programowania pamięci jest zakończony. Zakonczenie procesu programowania musi nastąpić w przeciągu 30 sekund od zamknięcia samochodu (punkt 2). W przeciwnym przypadku należy proces powtózyć przez ponowne zamknięcie drzwi kierowcy lub pasażera obok kierowcy. Uwaga Opisany proces należy przeprowadzić dla każdego kluczyka. Jeżeli nie wiemy, która komórka pamięci jest wolna ( na przykład przy kluczyku zapasowym), to należy ponownie wprowadzieć do urządzenia sterującego kody wszystkich kluczyków. C) Jesli masz tylko 1 pilot czeka Cie wizyta u elektryka. A jesli masz wiecej pilotow i ktorykolwoek z nich dziala - zalatwisz to bez elektryka. Jeden z kluczyków pojazdu (z zakodowanym i działającym pilotem) umieść w stacyjce i włącz zapłon w pozycję ON (nie uruchamiaj pojazdu!). Teraz zamknij samochód od zewnątrz ("ręcznie" - nie pilotem!) używając do tego kluczyka zespolonego razem z niedopasowanym jeszcze pilotem (zamykaj drzwi kierowcy). Teraz w ciągu 5 sekund od zamknięcia drzwi naciśnij przycisk UNLOCK (otwieranie) w niedopasowanym jeszcze pilocie. Ilość naciśnięć przycisku UNLOCK odpowiada za pozycję pilota w pamięci sterownika. Dwukrotne naciśnięcie przycisku otwierania spowoduje zapisanie pilota na drugiej pozycji pamięci, trzykrotne - na trzeciej itd. Żadna nie dała rezultatu, baterie sprawne, sprawdzałem miernikiem. Na pilotach nie ma diód więc nie mam świetlnej sygnalizacji. Jeśli jeszcze ktoś ma jakieś pomysły, to poproszę o sugestie. Chciałbym uniknąć kosztu pewnie około 50zł za to co powinno się udać samemu. Pozdrawiam. Wojtek.
    9. Witam forumowiczów i mam nadzieję że będziemy się spotykać w postach Pozdrawiam