Skocz do zawartości

kesick

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kesick

Osiągnięcia kesick

0

Reputacja

  1. Ok. Czyli alarm ma funkcję PANIC. U mnie wszystko chodziło... do czasu. Niestety alarm zaczął się samoczynnie załączać (czasami po paru godzinach, czasami po kilkunastu sekundach od zazbrojenia). Nie wiem co może być przyczyną, ale teraz już wiem dlaczego alarm był wyłączony kluczykiem Podłączyłem samochód VAGiem pod kompa i wyrzuciło mi sporo błędów. Ale po ich wykasowaniu nic więcej się nie pojawia - nawet po fałszywym załączeniu alarmu. Nie wiem od czego zacząć - może ktoś ma jakieś schematy lub wie jak odłączyć alarm zostawiając samo załączanie centralnego zamka z kluczyka. Taka opcja byłaby dla mnie zadowalająca. Może ktoś robił podobna przeróbkę? [br]Dopisany: 29 Kwiecień 2011, 10:06_________________________________________________Centralka alarmowa wygląda tak: Po jej rozkręceniu: W tej chwili mam załączoną 2 i 4 na dip switch'u. Może wystarczy przestawić te przełączniki aby pozbyć się alarmu i zostawić centralny z pilota? Może ktoś zna tą centralkę i może coś o niej powiedzieć?
  2. witam, wpadła mi w ręce nawigacja jak w temacie-zdemontowana z audi a4 B6. Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale wydaje mi się, że była montowana fabrycznie. Czy ktoś może mi pomóc i opisać które złącze co oznacza i jak można to zamontować? Najważniejsze jest zasilanie-czy oznaczony na czerwono PIN to 12VDC?
  3. Dzięki za wskazówki. Czyli w audi z moim rocznikiem (97') info o przejechanych kilometrach jest zapisane tylko i wyłącznie jako stan licznika? Słyszałem, że inne czujniki np. ABS też trzymają taką informację, ale może tak jest tylko w nowszych modelach... Może i spalanie pokazywane na VAG to zabawka, ale ja dalej, uparcie chciałbym się dowiedzieć gdzie je można znaleźć?? [br]Dopisany: 10 Kwiecień 2011, 13:30_________________________________________________wyczyściłem błędy i jak na razie po przejechaniu około 100 km nic się nie pokazało Czy ktoś ma opis, w których blokach danych znajduję się jakie wartości dla audi a4?
  4. witam, zrobiłem dzisiaj w programie VAG-COM auto scan. Efekt widoczny poniżej. VAG-COM Windows Based VAG/VAS Emulator Version: Release 311.2-N www.Ross-Tech.com Dealer/Shop Name: Workshop Code: 000 00000 Self-Diagnosis Log Saturday, 09 April 2011, 20:29:05 VIN Number: License Plate: Mileage: Repair Order: Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 028 906 021 CE Component: 1.9l R4 EDC 40SG 0803 Coding: 00002 Shop #: WSC 00777 4 Faults Found: 00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109) 31-00 - Open or Short to Ground Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 Component: ABS 5.3 FRONT D11 Coding: 0273004132 Shop #: BB 24303 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 820 043 B Coding: 04143 Shop #: WSC 06335 Note: Excessive Comm Errors Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 034 Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D10 Coding: 00140 Shop #: WSC 19411 No fault code found. Page 2 VIN Number: License Plate: Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 953 234 F Component: IMMO AUZ9Z0T7892313 D77 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 No fault code found. Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8LO 862 257 E Component: ZV-Pumpe Coding: 00000 Shop #: WSC 65535 16 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side or Rear 35-00 - - 01374 - Alarm triggered by Terminal 15 35-00 - - 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 01373 - Alarm triggered by Radio Ground Contact 35-00 - - 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - 01361 - Switch for Anti-Theft Alarm: Close 29-00 - Short to Ground 01360 - Switch for Anti-Theft Alarm: Open 29-00 - Short to Ground 01362 - Close Switch for Tailgate/Trunk (F124) 29-00 - Short to Ground 01363 - Switch for Central Locking: Driver's Door (F59) 27-00 - Implausible Signal 01364 - Switch for Central Locking: Passenger Door (F114) 27-00 - Implausible Signal 01365 - Lock/Unlock Switch: Interior 29-00 - Short to Ground 01365 - Lock/Unlock Switch: Interior 28-00 - Short to B+ End ------------------------------------------------------- Czy znalezione błędy to coś poważnego? Jak można się ich pozbyć? Dodam, że nie mam problemów z autem jeżeli chodzi o jazdę. Jedyny problem to alarm. Po zazbrojeniu alarmu z pilota zdarza się, że uruchamia się on samoczynnie. Dodatkowe pytanie jest takie: gdzie znajdę info w VAG-COM 311.2-N o stanie licznika i spalaniu paliwa?
  5. Znalazłem centralkę alarmową i kluczyk faktycznie pasował. Alarm i centralny z kluczyka działają. Tylko się zastanawiam dlaczego centralka nie była uzbrojona? W tej chwili jest tak, że działa jeden przycisk (zazbrojenie/rozbrojenie; otwarcie/zamkniecie drzwi). Przy naciśnięciu drugiego przycisku włącza się alarm (wyje klakson).
  6. WDek też nie dał rady-próbowałem już wcześniej. Pojechałem w końcu na stację diagnostyczną, bo miałem zbieżność do ustawienia. Odkręcili jedną śrubkę, a druga ani drgnęła. Byłem na tyle zdeterminowany, że wziąłem wkrętarkę i wiertełkiem 2.8 zrobiłem otworek we łbie. Pomogło. Śrubka puściła. W plastiku pod nią było wgłębienie na 2 mm. Śrubka po prostu zatopiła się w plastiku. Żaróweczki wymienione - wszystko pięknie świeci:)
  7. Dzięki za podpowiedzi! Też mam taki mały kluczyk. Na początku myślałem, że to do schowka, ale nie pasuje, więc pewnie jest do alarmu. Tylko teraz pytanko gdzie znajduje się centralka?
  8. witam, odświeżę ten temacik, bo mam problem z podświetleniem licznika. Kupiłem żaróweczki, przygotowałem sobie wkrętaki krzyżowe: różnej wielkości i kształtu... no i niestety nie dałem rady odkręcić tych dwóch upartych śrubek!! Może ktoś musiał stoczyć podobną walkę? Jestem już na tyle zdesperowany, iż wyposażyłem się we wkrętarkę na baterię+małe wiertełka i mam zamiar rozwiercić te dwa małe skubańce! Tylko nie wiem czy się to nie skończy stwierdzeniem: "po co się do tego rwałeś - znowu sobie narobiłeś bigosu"...
  9. jeżeli tak, to co mogę z nim zrobić, w jaki sposób go zaprogramować?
  10. witam, sprowadziłem autko z Włoch i dostałem dwa kluczyki + pilocik. Centralny działa z kluczyka. W pilocie wymieniłem bateryjkę, ale pilot nie działa i zastanawiam się teraz czy on na pewno jest do centralnego? Napis na kluczyku: Przód - LASERLINE Tył - member of SVEA, ASSOCIATED, COMPARTMENT, AND EECCOMMITTEE
  11. Jestem właścicielem audi dopiero od paru tygodni, ale pomyślałem, że warto jest wstąpić do klubu. Być może przygoda z tym autkiem potrwa dłuuugie lata... Jeszcze raz witam wszystkich i zabieram się do przeglądania forum.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...