Skocz do zawartości

lukaszk1989r

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O lukaszk1989r

  1. PO napełnieniu azotem leciało z parownika ( słyszalne po demontażu schowka i wiatraka) W 5h ze szwagrem rozebraliśmy cały kokpit-najgorzej było z wyjęciem całej obudowy od nagrzewnicy i parownika. Zamówiłem parownik dzisiaj o 15 zaczeliśmy montować i udało sie:) zostały 3 śrubki jutro pojade na azot i jak bedzie ok to napełnie R134, Jakby ktoś miał jakies pytania związane z demontażem deski rozdzielczej to służę pomocą, (swoją drogą mogliby zrobić ta obudowe dwukomorową skręcaną śrubkami wtedy do wymiany parownika wystarczyłoby zdjęcie schowka i wiatraka i rozczepieniu obudowy) pozdrawiam
  2. skądś wyciek jest bo jak mi nabił czynnik chlodzacy to para szla a przy tym chlodziło jutro rozbiore schowek ---------- Post dopisany 08-07-2012 at 22:29 ---------- Poprzedni post napisany 07-07-2012 at 20:38 ---------- coś takiego ujrzałem po rozebraniu wentylatora, jest tam sucho pewnie dlatego ze klima nie była używana conajmniej rok czasu a nie wiem ile poprzedni wlaściciel tak jeździł ---------- Post dopisany 09-07-2012 at 12:46 ---------- Poprzedni post napisany 08-07-2012 at 22:29 ---------- czy ktoś jest w stanie stwierdzić czy to parownik winien po tym zdjeciu? pozdrawiam ---------- Post dopisany at 22:14 ---------- Poprzedni post napisany at 12:46 ---------- jak zdemontowac kokpit? jst wiele tematow podobnych ale zaden nie opisuje kroku po kroku, pisza ze w dzial warsztat sa fotostrony ale nic takiego nie znalazlem, zalezy mi na czasie zeby to rozebrac i zlozyc
  3. Jak wywale deche to jak sprawdze czy parownik jest szczelny? wystarczy że podłącze np pod ciśnienie powietrza?
  4. filtr wymieniłem niedawno na nowy a klima-men co to robił mówił cos o skraplaczu czy parowniku, dlatego ta para.. sam nie wiem
  5. Witam gdy kupowałem auto klima nie działała ale nie przejmowałem się tym za bardzo. Ostatnio byłem napelnić klime aby sprawdzić czy w ogole działa. Gdy ją uruchomiłem to zadziałała jak należy a po chwili zaczął lecieć jakby dym, para i smierdziało z kratek nawet gdy klima była wyłączona. Klima-men powiedział ze trzeba wywalać całą deche żeby to naprawic i moje pytanie co trzeba tam wymienic i jak do tego sie zabrac:) zaznaczam że mam klimatronic
  6. Witam, jakiś czas temu miałem stłuczkę i od tego czasu zaczęło sie psuć duzo w aucie. PO jakimś czasie padła turbina więc wymieniłem na regenerowaną w warsztacie. Teraz jak jadę to na każdym biegu od 2tys do 2,4tys słychać w okolicach schowka świst delikatny jakby nieszczelnośc, posprawdzałem wszystkie węże i na moje sa ok dodam że odczulem tez spadek mocy, zrobiłem logi dynamiczne oto one, Grupy: 004,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/blazej.kliks_79222.html Grupy: 003,004,006 - http://vaglog.rtnet.pl/blazej.kliks_79223.html Jeżeli ktoś jest w stanie rozwiązac moj problem to prosze
  7. yyy Właśnie zakupiłem Audi A4 B5 AVANT z silniczkiem AFN (1.9TDI), poprzednio jeździłem Audi 80 1.6 TD więc zamiłowanie do Audi trwa nadal ) W razie jakichkolwiek problemów będę liczyć na waszą nieocenioną pomoc Pozdrawiam wszystkich, wkrótce dodam jakieś fotki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...