Skocz do zawartości

witus78

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O witus78

Osiągnięcia witus78

0

Reputacja

  1. chyba znalazlemm przyczyne zapchany odplyw od klimy znajduje sie pod dywanikiem od pasazera w lewym gornym rogu. wylot jest tak na moje beznadziejnie ulokowany od spodu auta jest wklejona jakas oslona i pod nia znajduje sie wylot. Jezeli auto jezdzi po wiejskich drogach albo gdzies gdzie sie duzo kurzy to o zablokowanie tego wylotu chyba nie trudno. teraz suszenie
  2. ok ale przez te korki woda tam sie raczej nie dostala wiec przyczyna musi byc gdzies indziej pod komputerem jest ok linka od maski otwierania tez. tak wiec szukam dalej i czekam na jakies inne pomysly.
  3. hej czy te korki w podlodze maja byc szczelne? bo wlasnie jak patrzylem od spodu to tym ktory jest pod dywanikem mokrym kapie woda, reszta wyglada na szczelne.
  4. Hej potrzebuje pomocy na tylnym dywaniku za pasazerem zbiera sie woda przednie dywaniki sa suche i za kierowca tez, bok od drzwi tez jest suchy. Kanal pod akumulatorem wyglada na czysty. Nie sadze aby to bylo po deszczu. Moze ktos mial taki sam problem byl bym wdzieczny za jakies informacje jak to naprawic.
  5. Już zrobione chciałem tylko pokazać forumowiczą bo sporo ludzi tu zaglądało może kogoś to zmobilizuje też do samodzielnego wyczyszczenia turbiny. Kłopot miałem z rozkręceniem jej musiałem troche przerobic nasadke, tak wszystko było zapieczone. Jeszcze jedna uwaga dla tych co pierwszy raz się za to biorą jak odkręcacie przewód olejowy (doprowadzenie) to należy przytrzymać ten króciec łączący i dopiero odkręcić ja się trochę zapędziłem i mało co nie urwałem przewodu. Narazie idzie dobrze nie przełącza się w tryb awaryjny. [br]Dopisany: 04 Lipiec 2011, 19:08_________________________________________________Wczoraj zrobiłem trasę 520km auto śmigało bez zarzutu, prędkość 150-160 non stop w porywach 180.
  6. Logi statyczne zrobione grupy 11 , 10 i 3 http://vaglog.rtnet.pl/teklaa_49639.html http://vaglog.rtnet.pl/teklaa_49640.html http://vaglog.rtnet.pl/teklaa_49641.html [br]Dopisany: 22 Czerwiec 2011, 22:01_________________________________________________Panowie jakieś nowe spostrzeżenia po logach statycznych, bo jak turbina do czyszczenia to może w weekend się wezmę za nią.[br]Dopisany: 23 Czerwiec 2011, 21:04_________________________________________________Up[br]Dopisany: 24 Czerwiec 2011, 14:48_________________________________________________Chyba wszyscy zajęci są. No nic poczekam. Up[br]Dopisany: 25 Czerwiec 2011, 15:54_________________________________________________Up [br]Dopisany: 26 Czerwiec 2011, 20:10_________________________________________________Chyba na darmo robiłem te logi.[br]Dopisany: 28 Czerwiec 2011, 19:02_________________________________________________Witam po ostatnich logach nikt się nie odezwał więc postanowiłem rozebrać turbine. Kilka zdjęć przedstawiam.
  7. To jak powinienem zrobić te logi bo na forum piszą jasno trzeci bieg 1500 obrotów, pedał w podłogę i do 4000-4500 tys obrotów. Jedni piszą że pojedynczo każdy blok drudzy ze powinno się je razem robić i bądź tu mądry. Pierwszy raz robiłem Logi trochę wyrozumiałości dla zwykłych użytkowników aut. Więc czy powinienem wymienić turbine czy do regeneracji oddać, a może wystarczy przeczyścić?
  8. Przepraszam za ten prefix. Dziękuje za odpowiedz na pewno sprawdzę. Pisząc sprężarka masz na myśli turbinę bo nie wiem czy dobrze kojarzę?
  9. Witam pierwszy raz robiłem logi i nie wiele z nich rozumie. Proszę o analizę tych danych. Od jakiegoś czasu auto traci moc, przechodzi w tryb awaryjny. Zrobiłem skan vag-iem i wyskoczyło parę błędów. Takich jak: 1 Fault Found: 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground P1144 - 35-00 - - 2 Faults Found: 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-00 - Open or Short to Plus Auto to Audi A4 1,9TDi 130KM 2002 przejechane 300 000 tyś km Logi dynamiczne, jak robilem 11 to auto wpadło w tryb awaryjny. pierwszy link to bloki 3, 8 i 10 drugi to blok 11. http://img171.imageshack.us/img171/7550/bloki3811.jpg http://img851.imageshack.us/img851/9269/blok11.jpg [mod]Czy trudno wybrać odpowiedni prefix jeśli pytasz o konkretny silnik i to w dodatku w B6, a wpisujesz w temacie [ALL B5] !!! - poprawiłem kolejne wylądują w koszu[/mod]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...