Skocz do zawartości

darecki123

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O darecki123

Osiągnięcia darecki123

0

Reputacja

  1. Ok dzieki za podpowiedzi zajme sie tym na poczatku wrzesnia to dam znac jaki efekt pozdro! Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
  2. A gdybym je w ogole wywalil i pomalowal drzwi (od listwy srodkowej w dol) ? tak czy inaczej drzwi musze pomalowac ... Jakie zastosowanie maja te listwy? Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
  3. Serio nikt nie ma nic do powiedzenia? A moze ktos ma do sprzedania? Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
  4. Poszukuje właśnie listw drzwi do mojego Avanta (rok 98 przed liftem).. niestety pod listwę zbiera się woda i auto gnije.. jedna już odpadła i musiałem ją wywalić bo sparchniała - ktoś wcześniej wrednie zawalił ją silikonem. Ceny w ASO trochę przerażają (130-150zł/szt), ale nie potrafię znaleźć nic godnego uwagi. Znalazłem coś takiego, ale cena jest szokująco niska listwy boczne kpl. w AUDI A4 (B5) Sedan 94-98/AVANT 94-98 : Listwy i nakładki karoserii w Części24.pl Co o tym myślicie ? Pozdro
  5. ja jak zwykle na lenia racja, muszę to ogarnać samemu..... wracając do kątów wtrysku- jak mi dobrze odpala to jest ok ? nie ma to nic wspólnego z mocą ?
  6. może.. samochód jest po chipie, wcześniej na2 i 3 wbijało w fotel teraz nie bardzo, nie wiesz może ile kosztuje diagnostyka w ASO?
  7. Wczoraj znajomy mechanik wymienił mi rozrząd i odczuwam spadek mocy, podejrzewam, że nie wyregulował mi kątów wtrysku. Czy jest szansa, że ktoś w okolicach Katowic oczywiście odpłatnie byłby w stanie wykonać diagnostykę VAG i ewentualnie wyregulować kąty ? Pozdrawiam
  8. egr był czyszczony, oprocz tego wymienione zostaly przewody wysokocisnieniowe i przeczyszczony dolot, rozrzad, kolektor i filtr paliwa zobacze dzieki wszystkim za zainteresowanie
  9. sprawdzałem tabliczke znamionową na ecu i końcówka jest EC więc to jest ten z Seata.. poza tym chyba nie da rady zchipowac 90km-140km; nic z tego nie kumam[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2011, 21:32_________________________________________________a tak w ogole, patrzac na te logi.. co jest nie tak...? musze miec jakies argumenty jak do nich pojade
  10. w serii miał 111,6 km i 239 Nm wrzuce wykres jak znajde aparat
  11. z wykresu z hamowni wynika ze ma 140 koni, 300Nm przy 2645obr/min, hamowali go przy mnie wiec chyba bez sciemy, poza tym V-tech ma raczej dobre opinie, co do odczuć mogloby byc lepiej ale i tak jest duzo wiekszy kop niz w serii
  12. Da się jakoś przenieść ten chip do prawidłowego sterownika ? pytania moga wydawac sie glupie , ale nie znam sie za bardzo poza tym jestem troche w szoku, dostalem wlasnie w piatek certyfikat z v-tech f*ck!
  13. a czy ten sterownik ma jakieś znaczenie skoro i tak jest wsad inny ? czy jazda na tym sterowniku zchipowanym czyms grozi?
  14. nr sterownika ma końcówkę EC czyli jednak jest z silnika AGR Seata, pytanie tylko czy ma to jakiekolwiek znaczenie w momencie jak był modyfikowany (chip), bo jak rozumiem oprogramowanie zostało zmienione. Proszę o radę czy zostawić to tak jak jest,wydałem 1000zł i teraz nie wiem co dalej.. jeszcze raz dzieki
  15. a gdzie on się znajduje ? sorry, ale sie nie znam. z gory dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...