Skocz do zawartości

Phatbass

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Phatbass

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Raszyn

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    BKE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Phatbass

0

Reputacja

  1. Witajcie, Chcalbym prosic o pomoc. "Mechanik" zamontowal mi jakas dziwna rure od intercoolera. Rura spada kiedy auto dostaje w palnik, wtedy samochod wariuje, szarpie itd. Rura znajduje sie od spodu po stronie pasazera, zaraz przy zdrezaku. Wchodzi do intercoolera i idzie do góry (pewnie do turbo). Na otworze w intercoolerze sa takie wystajace wypustki wokoł, ktore albo maja byc ogranicznikiem dla rury albo sa dodakowym systemem trzymania tej rury (zaznaczone na czerwono). Chcialbym prosic o numer tej czesci bo nie moge jej znalesc. nawet na zdjeciu z ETKI nie mam pojecia ktora to rura. Czy mozecie pomoc mi w zlokalizowaniu jej numeru? Załączam zdjecia zamontowanej rury oraz zdjecie z Etki. Auto to A4 B7 1.9 TDI BKE. Nie wiem czy to ma znaczenie ale turbo wstawione jest od wersji 130 koni. Moze miec inna srednice otworu na ten wąż?? Dziekuje za pomoc. Tomek
  2. Witaj Tomku, Proszę o ofertę na dwumas kompletny do A4 B7 1.9 TDI BKE manual 5 biegów,2005r oraz na uszczelke pod glowice do tego modelu. Z góry dziekuje Pozdrawiam Tomek
  3. Witam Panie i Panów, Temat już poruszany milion razy ale żaden nie był identyczny z moim. Problem zaczął się kiedy przedwczoraj jadąc do pracy (35km po drodze nr 7 - z Warwy na Kraków) nagle w czasie jazdy auto zaczęło mi drgać na wyższych biegach tylko kiedy dodawałem gazu, drgał mi również drążek zmiany biegów i delikatnie stukał. Jestem informatykiem wiec zatrzymałem się by wyłączyć i włączyć silnik. I to pomogło ale niestety na bardzo krotko, po kilkuset metrach drgania powróciły bez różnicy czy przyspieszałem ostro czy delikatnie. Postanowiłem podjechać do mechanika który mi al warsztat po drodze, przejechał się ze mną i powiedział ze wg niego to mogą być półośki, zaproponował żeby zamienić je miejscami, koszt zerowy a może pomoże (tymczasowo). Zostawiłem u niego samochód i pojechałem do pracy. Po pracy wpadłem po auto żeby je odebrać i w drodze do domu nic się nie działo. Niestety następnego dnia w czasie jazdy do pracy problem powrócił, to zmuszało mnie do częstego "resetowania" auta. Po pracy w drodze powrotnej zauważyłem że auto drży także w czasie postoju (poinformowałem o tym mechanika - wykluczył wtedy półośki), oraz ze nie ma mocy i że drżenie występuje do 2,5 tysiąca obrotów, powyżej było prawie niezauważalne. Poza tym zaświeciła mi się kontrolka "check engine". Po powrocie do domu udało mi się umówić z jakimś mechaniorem który przyjechał do mnie z komputerem który wykazał problemy z 3 wtryskiem. Wg niego problem był z wiązkami kabli idących z komputera do wtrysków, zasugerował naprawę polegającą na zdjęciu pokrywy silnika i wyczyszczeniu kostek na każdym wtrysku (czy co tam się znajduje). Po wyczyszczeniu logów przetestowałem auto i było OK do czasu dzisiejszej wycieczki do pracy. Ta sama historia i znowu kontrolka "check engine". Jednak w drodze powrotnej do domu już nic się nie wydarzyło (35km po trasie), żadnego drżenia ani auta ani lewarka zmiany biegów, żadnych spadków mocy, zauważyłem tylko większe spalanie. Do tych wszystkich faktów dodam ze tankowałem ostatnio paliwo spuszczane z ukraińskiego Tira (już mi się zdarzały takie historie i wtedy spalanie spadało mi nawet o 1 litr i wszystko było OK), tym razem spalanie wzrosło o 2-2,5 litra. Wiedziałem że pompo-wtryskiwacze są wrażliwe ale w vectrze szwagra który duuuużo jeździ na takim paliwie nic się nie dzieje. Wydaje mi się że rozwiązaniem mojego problemu będzie wymiana filtra paliwa i wyczyszczenie wtrysków jakimś specyfikiem, ale chciałbym się was poradzić. Czy bierzecie pod uwagę inna przyczynę i rozwiązanie problemu? Wiele takich postów kończyło się podpowiedziami o wymianie dwumasa, czy w moim przypadku to również powinno być brane pod uwagę? Będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie. Pozdrawiam
  4. No więc tak, błędy jakie wystąpiły po odłączeniu bezpiecznika poniżej: Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.LBL Part No: 8E0 820 043 AJ Component: A4 Klimaautomat 2731 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time 27-00 - Implausible Signal ------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Labels: 8E0-953-549.LBL Part No: 8E0 953 549 S Component: Lenksáulenmodul 0611 Coding: 00012 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-10 - No Communications - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8EC.LBL Part No SW: 8E0 920 931 B HW: 8E0 920 931 B Component: KOMBI+WFS 3 H12 0030 Coding: 0004141 Shop #: WSC 73249 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MIN.LBL Part No: 8E0 959 433 BP Component: Komfortgerát T85 3132 Coding: 07024 Shop #: WSC 06325 Part No: 8E1959801B Component: Tırsteuer.FS BRM 0205 Part No: 8E1959802B Component: Tırsteuer.BF BRM 0205 1 Fault Found: 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-10 - No Communications - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Labels: 8E0-035-1xx-56.LBL Part No: 8E0 035 186 D Component: concert II GRO 0004 Coding: 01031 Shop #: WSC 06325 3 Faults Found: 01300 - Control Module for Navigation with CD-Rom (J401) 49-10 - No Communications - Intermittent 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-10 - No Communications - Intermittent 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 49-10 - No Communications - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 77: Telephone Labels: 8P0-862-335.LBL Part No SW: 8P0 862 335 D HW: 8P0 862 335 D Component: FSE_255x BT H18 0050 Coding: 0000511 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 5 Reset counter: 253 Po wyczyszczeniu błędów nie pozostał żaden. Potem zabrałem się za "reset to factory defaults" w Instruments. Udało się, ale kontrolka nie przestała napierdzielać. letallec jak mogę sprawdzić pełny numer licznika?
  5. Nie wiem czy to dobry bezpiecznik, bo opisany jest jaki Kombigerat (w tłumaczeniu na polski to - urządzenie, połączenie). Poza tym po wyjęciu go, jak przekręciłem kluczyk to normalnie zapaliły się zegary, FIS i kontrolki (jedyna zmiana to reset daty do defaultowej i zamiast przebiegu pojawił się napis "fuse"). A kontrolka ciśnienia opon jak byla tak jest, cholera jedna (mrugała nawet po wyjęciu bezpiecznika)
  6. Auto jest z Niemiec. Mogę zakodować inne wartości np: 0020141 0006141 ale zawsze muszę zawrzeć tam ta liczbę "4" odpowiedzialną za "K-Number (Rental Cars).
  7. Mogłem zmienić "Country" na RoW, ale nie mogłem za cholerę wywalić "K-Number (Rental Cars). Przy próbie zmiany wartości i potwierdzeniu, mieli przez pewien czas i zamyka okno CODING, ale jak wchodzę tam z powrotem, dalej jest wartość poprzednia. Niestety nic się nie poprawiło, ikona ciśnienia opon dalej mruga. Czujnik pasów oczywiście mam w obu przednich fotelach.
  8. Mam nadzieję że to o co pytasz znajdziesz tutaj http://wyslijto.pl/plik/bfa8xm3i6y (screeny z VAGa w Word'zie).
  9. Kontrolka która mi mruga to ta nad kontrolką ładowania: http://img38.imageshack.us/i/20110423097.jpg/ Zastanawia mnie po co jest ta kontrolka jeśli może wyświetlić ten komunikat na wyświetlaczu. Pobawię się jeszcze na podstawie tego co przesłałeś. Mam nadzieje że się uda. [br]Dopisany: 23 Kwiecień 2011, 22:56_________________________________________________Niestety ale nie udało mi sie zwalczyć problemu. Kontrolka nad FISem dalej mi mruga. Nawet jak włączyłem mierzenie ciśnienia w oponach VAGiem (dodając 512 do wartości ze zdjęcia) http://img847.imageshack.us/i/canfq.jpg/ to zaczęła sie również pokazywać na FISie, ale po wejściu do menu FISa a później do "tire pressure" mam pusto, a powinienem chyba mieć "store pressures" i "wheel change" to pewnie dlatego ze nie mam mierzenia ciśnienia w oponach. Poza tym nie mogę wejść przez VAGa do menu: "tire pressure" http://img838.imageshack.us/i/tirer.jpg/ Prawdopodobnie dlatego ze VAG nie ma z czym się skontaktować. Nie wiem jak to wyłączyć, ma ktoś może jakiś pomysł? Będę wdzięczny za każda podpowiedź.
  10. Witam wszystkich, Ostatnio czyściłem błędy i adoptowałem kluczyk VAGiem. Po tych operacjach zaczęła mi mrugać żółta kontrolka ciśnienia w oponach, a nie wydaje mi się żeby moja wersja to miała. Nie świeci się cały czas tylko mruga, czasem znika na sekundę może dwie i mruga z powrotem. Nigdy wcześniej nie włączała się, mimo że zdarzało mi się złapać gumę. Podejrzewałem ze musiałem coś zmienić więcej jak przeglądałem możliwości VAGa, dlatego jeszcze raz uważnie przeleciałem to co przeglądałem wcześniej ale nic nie znalazłem. Czy ktoś może wie jak mogę to wyłączyć? Z góry dzięki za pomoc!
  11. Witam wszystkich, Od 3 lat jestem posiadaczem A4 B7 1.9 TDI. Mieszkam w Raszynie pod Warszawą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...