Skocz do zawartości

marecki88

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marecki88

Osiągnięcia marecki88

0

Reputacja

  1. masz jakiś manual jak tą sztange w afn skrócić ? ---------- Post dopisany at 19:52 ---------- Poprzedni post napisany at 19:26 ---------- skrócić w prawo w lewo - pomoże ktoś ? coś poluzować ?
  2. kolego przepływka wymieniłem 2 dni temu ale też się tak patrze że szału nie robi, autko zbiera się lepiej , ładnie ciągnie tylko późno wstaje
  3. poprawiony, żeby skrócić sztange trzeba znowu ją wyjmować czy można to zrobić bez rozbierania ??
  4. witam ponownie wsadzilem turbo 115km mogłem wziąść 130km w tej samej $$ (wiem;/) ale Bardzo zależalo mi na tym żeby złożyć to dzisiaj a tam coś trzeba było dokupić/przerobić nie wnikałem... taaaakk mi się nie chciało ale złożyłem... Autko muuulii strasznie podejrzewam przepływke ew. pompe bo wygląda jakby ciekła ale spokojnie to takie gdybanie w poniedziałek się ogarne ew jutro i zrobimy jakiegoś loga to popatrzymy co go boli... a wiec Panowie i hmm.. Panie? świeży jestem nie wiem czy Panie też się udzielają.. Co logować ??? wszystko od A do Z ??? a i ten statyczny kąt wtrysku do ustawimy dopiero na tygodniu "chyba" nie wpływa na dynamike... ---------- Post dopisany at 00:44 ---------- Poprzedni post napisany at 00:44 ---------- p.s błędów na tą chwile nie ma żadnych... ---------- Post dopisany 25-03-2013 at 16:56 ---------- Poprzedni post napisany 17-03-2013 at 00:44 ---------- Odświeżam temat : Statycznie 000,001,003 004,007,013 014,018,023 GRUPA BS 000 001 003 004 ---------- Post dopisany at 16:56 ---------- Poprzedni post napisany at 16:56 ---------- dynamiczne za chwile ---------- Post dopisany at 17:41 ---------- Poprzedni post napisany at 16:56 ---------- 000 001 003 004 008 010 011
  5. u mnie to nastepuje pewnie przy 1800rmp jak się uda to wieczorem opisze sytuacje... ---------- Post dopisany at 23:07 ---------- Poprzedni post napisany at 10:34 ---------- całe turbo stoi wali olejem itd... jutro regeneracja miły pan z serwisu zaproponował zamiast 110km wersje 115km podobno lepsza geometria wziaść czy zostac przy orginale prosze o szybką odowiedź ???
  6. rzuciłem okiem chodzi ta sztanga nie wiem dokladnie ile z 1cm może 1,5 plynnie mam podmieniony zawor z tym od egr zdjąłem wężyk od gruszki raz ssie raz puszcza... co dalej ??? ---------- Post dopisany at 23:41 ---------- Poprzedni post napisany at 23:37 ---------- dodam że ze zwgledu na godzine próbe robiłem na zimnym silniku... ---------- Post dopisany 14-03-2013 at 23:31 ---------- Poprzedni post napisany 13-03-2013 at 23:41 ---------- wracając do tematu widze że póki co zostałem sam... Zawór od EGR wyczyszczony(zaślepiony), zawór od turbiny wyczyszczony, przepływka wyczyszczona, filtr powietrza czysty, przewody od podciśnienia wymienione.. auto cały czas porusza sie na trybie awaryjnym;/ plan na jutro : czyszczenie kolektora, czyszczenie turbo we własnym zakresie przy opiece znajomego mechanika, ew. ustawienie kata wtrysku... mam nadzieje że któryś z kolegów udzieli się w temacie
  7. Kolego problem w tym ze przez ten 1 błąd nie moge zrobić poprawnych logów ---------- Post dopisany at 22:24 ---------- Poprzedni post napisany at 19:11 ---------- Czy któryś z kolegów pomoże rozwiązać problem z błędem Control Module Part Number: 038 906 018 S Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1621 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06335 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference ?? ---------- Post dopisany at 22:47 ---------- Poprzedni post napisany at 22:24 ---------- wracając do tematu czy jest ktoś w okolicy w.lubelskie kto zna się na rzeczy lub przeżył podobne akcje i mógłby "pomóc" w doprowadzeniu auto do stanu którego nie powstydził by się forumowicz ?
  8. Witam, jeżdze autem 2 lata, może nie miało idealnych parametrów ale przyspieszało, w zimie przejeżdzałem krótkie odcinki do 2km , przy ujemnych temp auto traciło moc czasami, potem coraz częściej a teraz to nawet raz jest dobrze a 10 razy źle, po podpięciu pod komputer ukazał się błąd (na tą chwile można go wykasować tylko przy włączonym zapłonie i powraca : Wednesday, 13 March 2013, 16:47:43 VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 038 906 018 S Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1621 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06335 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference wcześniejsze (nie kasowane od roku, podmieniałem zawory i zaślepiłem egr 2dni wcześniej: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 31-00 - Open or Short to Ground LOGI STATYCZNE 000,001,003 004,007,013 014,018,023 LOGI BS 000 003 004 011 LOGI DYNAMICZNE 000 003 011 Pewnie jest troche rzeczy do zrobienia wobec tego od czego zacząć.... Pozdrawiam
  9. rzeczywiscie link nie zaskoczyl a wiec podreguluje to wytne katalizator i sie zglosze , jeszcze takie pytanie mi sie nasunelo - poprostu go wyciac wstawic rurke, czy wywalic srodek z niego ?? jesli macie jakies uwagi,sugestie to chetnie ich wyslucham
  10. kat wtrysku - jak zrobic korekte ? przeplywomierz - czyscic ,zostawic ? turbo ? czyscic ? na wykonczeniu ? rozumiem ze mam wywalic katalizator i nie rozumie o co chodzi z ta sztangą ?
  11. A wiec witam ponownie jak zaznaczył kolega wyżej zrobilem te logi - nie ukrywam sie byl to moj 1raz takze litosci hehe (z tego co orientuje dynamiczne mogly wyjsc troche zmieszane, tzn wszystko jest ok tylko zauwazylem ze nadpisywał tez statyczne na ta chwile nie zabardzo potrafie je odrożnić wiec nic nie ruszałem ;p a Wiec : Próba STATYCZNA grupy normalnie : 000 001 003 004 007 013 014 018 023 GRUPY BASE SETTINGS : 000 003 004 011 PRÓBA DYNAMICZNA (tu moglem troche zamieszac - napewno jest dobrze z tym ze przez przypadek przy niektorych sa jeszcze logi z proby statycznej ) 000 001 003 004 008 010 011 I to chyba bylo by na tyle... Czekam na wasze opinnie ( te dobre i zle ) ew. sugestie jak jezdzic cos poprawic cos zmienic, przeczyszcic... itd. Serdecznie pozdrawiam i Dziekuje za zainteresowanie sie tematem
  12. Witam, na wstepie chcialbym oznajmic ze jestem tu "swiezy" takze prosze o wyrozumialosc Wątek zakladam w tej kategorii poniewaz chcialbym zdiagnozowac swoje niedawno zakupione auto - nic niby sie z nim niedzieje ale moral z tego taki ze niedawno je kupilem przejechalem 1k km i chcialbym mniej wiecej wiedziec czym jezdze tymbardziej ze to moje 1 audi , ktore kupilem naprawde na spontanie ,jechalem po calkiem inne auto w benzynie - powrocilem a4 w dieslu ;p takie zycie a wiec tak na wstepie zeby nie zanudzać chcialbym sie dowiedziec jak najwiecej... dokupilem kabelek podlaczylem Vag-a takie tam niby bledow zadnych nie ma , rozrzad filtry oleje powymienialem jednak cieknie mi odma ktora wymienie na dniach nawet manual znalazlem, teraz takie pytanie czy robic jakies logi itc czy poprostu wtrzymac sie narazie do wymiany... powiedzmy ze jutro moglbym zrobic statyczne ew dynamiczny tylko poprostu "jeszcze" nie wiem co z tego mozna wywrozyc ;p takze zwracam sie z wielka prosba o pomoc, chcialbym byc w pelni aktywnym klubowiczem jednak jestesmy tylko ludzmi kazdy kiedys zaczynal auto jak w opisie czekam na rady Pozdrawiam
  13. Witam jak sie poruszac po forum (widze tylko 2 watki newwbee i facebook [mod]Trzeba było przeczytać co jest napisane w Newbie to byś wiedział dlaczego nic nie widzisz[/mod]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...