Skocz do zawartości

TurboTeam24

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O TurboTeam24

Osiągnięcia TurboTeam24

0

Reputacja

  1. Dzięki Kolego za słuszną instrukcję.. alarm i central działa.. Następnym problemem jest moduł zdalnego odpalania..czy montował to ktoś w A4?? Opis kabli z centralki jest na 1 fotce.. gdzie jest np. kabel wejścia sygnału obrotomierza..?? Pod jakie kable podłączyć przekaźnik z zestawu?? Od czego on jest?? [br]Dopisany: 01 Wrzesień 2011, 22:49_________________________________________________ Wyżej umieściłem schemat stacyjki jeśli ktoś się orientuje prosiłbym o wskazówkę gdzie podłączyć kable od modułu odpalania. Schemat modułu na 1 zdjęciu. czerwony 12V - w stacyjce 3 lub 4 pomarańczowy ACC - ??? 2 ??? różowy IGN#1 - ??? różowo-biały IGN#2 - ??? purpurowy START - w stacyjce 1 wejście sygnału obrotomierza - ??? sprawdzałem w kostkach od licznika ale nie mogę znaleźć.. czy wie ktoś który to kabel?? Z góry dziękuję za każdą wskazówkę. Pozdrawiam..
  2. Napewno nieszczelność..posłuchaj przy każdych drzwiach przy centralnym czy nie słychać uciekającego powietrza..napewno będzie słychać..Powodzenia..
  3. Witam.. Zakupiłem alarm z powiadomieniem i ze zdalnym odpalaniem z pilota.. http://allegro.pl/alarm-powiadomienie-modul-odpalania-gratis-i1787273811.html ( nie wiem czy dobry wybór, okaże się..) po 2-dniowym przeszukiwaniu forum nie znalazłem dokładnego schematu do podłączenia centralnego i opisów reszty kabli potrzebnych do montażu..( razem z alarmem nie dostałem schematu pod konkretny model auta ) Z tego co wyszukałem w necie wychodzi lipa..Po podłączeniu centralki alarmu zamek się otwiera, lecz po zamknięciu niema reakcji zamka tylko przepalanie bezpiecznika na kablu od centralki alarmu. Mieszkam w Holandii dlatego wolałbym to podłączyć samemu z waszą pomocą niż wydawać mega kasę w tutejszych warsztatach za montaż..Prosiłbym o naprowadzenie mnie pod jakie kable w instalacji samochodu się podpiąć.. Z góry wszystkim dziękuję.. PS. dodam parę fotek żeby ułatwić sprawę.. [br]Dopisany: 29 Sierpień 2011, 21:26_________________________________________________Nikt nie pomoże..?? ;(
  4. Sprawdzałeś N75 tak jak pisałem?? Sprawdź tez cewki..obejrzyj świece czy niema na nich śladu przebicia..u mnie właśnie to było powodem szarpania..
  5. Kolego.."pierdzi"?? słychać szarpany odgłos?? czy jaki to dokładnie dźwięk..?? Jeśli chodzi o N75 to sprawdź go pod 12V...po podłączeniu powinien otworzyć się na maxa..Jeśli się otworzy to powinien być dobry..Problemem jest tylko przeładowanie??czy jeszcze jakieś inne objawy?? Jakie wogóle ciśnienie nabija??
  6. Dzięki Kolego..Już wszystko jasne..Fajna stronka..zamykam temacik..Pozdrawiam..
  7. Cały czas mam na myśli oponkę ZR czyli z rantem..a jeśli chodzi o naciąganie oponek to dla przykładu..kolega naciągnął na 9" szer.195!! Wiec się da.. ale ja nie potrzebuje takiego MEGA naciągu..ale też nie chce żeby były równo z rantem felgi.. Czy ma ktoś coś podobnego u siebie??[br]Dopisany: 25 Kwiecień 2011, 23:36_________________________________________________ Właśnie znalazłem fajną tabelę..spójrzcie czy mam racje.. http://img863.imageshack.us/img863/6404/rozmiaroponki.jpg
  8. 235/45 ZR17 miałem na felgach ale były równe z rantem..a chciałbym trochę naciągnięte..wiec myślałem nad 205/40 przód 8" a 215/40 tył 8,5"..ale niewiem czy będzie to dobrze wyglądało..
  9. Witam.. Jaki będzie najlepszy rozmiar oponki na 17" RH ZW1 8" i 8,5" ?? Żeby się ładnie, równo naciągnęły, ale tak bez przesady..poprostu żeby ładnie wyglądały..I oczywiście jaki profil, bo zastanawiałem się nad 40..ale nie wiem czy będzie ładna proporcja koła względem samochodu..ma już ktoś może coś takiego u siebie?? Dodam że zawias obniżony, a nadwozie sedan..
  10. W środku tam gdzie cewka nachodzi na świece był mały rowek od iskry..dla sprawdzenia nałożyłem w tym miejscu kawałek taśmy izolacyjnej, i od tego momentu koniec z szarpaniem..!! Orientuje się ktoś może czy jest możliwość wymiany samej tej końcówki? czy tylko opcja wymiany całej cewki ??
  11. U mnie problem także rozwiązany..!! i standardowo CEWKA..!! a dokładniej przebicie 4 cewki.. Dziękuje wszystkim za podpowiedzi i opinie..Pozdrawiam i można zamknąć temat..
  12. Witam.. czy możliwy jest wogóle montaż tempomatu w silniku AEB z gazem na linke?? czy niema opcji?? I co do tego jest potrzebne..jeśli jest możliwość..!
  13. Odłączanie przewodów pogorszyło jazdę..silnik jeszcze bardziej przerywał..!!
  14. Po podłączeniu N75 pod 12V otwiera się i zamyka..więc myślę że jest dobry..!! mylę się??
  15. odłączałem wtyczke..!! Próbować z wężykiem??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...