Skocz do zawartości

szymonb

Pasjonat
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szymonb

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia szymonb

2

Reputacja

  1. A co powiecie na rozwiązanie problemu z użyciem filtra do wody, które znalazłem na forum octavii Portal użytkowników Skoda Octavia :: Zobacz temat - Słów kilka o: separator odmy - oil catch tank
  2. Po weekendzie majowym planuję wyczyścić suszarkę, kolektor dolotowy,egr i wtryski (tunap 134) oraz założyć separator oleju od lublina. Mam nadzieję, że przyniesie to oczekiwany skutek. Poniżej filmik jak pracuje n75 przy BS 011 https://www.youtube.com/watch?v=UZLoZN7PG_A&feature=youtu.be
  3. Czy to jest ten środek http://www.czyszczenia.pl/oferta/czyszczenie-ukladow-paliwowych/microflex983/
  4. szymonb

    zamulenie na 1 i 2 biegu

    Kuba_567 w którym miejsc jest ten rozdzielacz o którym mówisz?
  5. turbina była czyszczona niecały rok temu, ale widać że znowu trzeba czyścić Co to może oznaczać, że jeśli zaślepiłem przewód egr to fura zrobiła się żwawsza? nieszczelność podciśnienia?
  6. Witam, proszę o ocenę logów dynamicznych do auta jak w temacie. Przy wykonywaniu grupy 000 auto wpadło w tryb awaryjny, później już nie wpadał. Furmance brakuje wigoru. W grupie 011 log z dzisiejszego dnia jest na samym końcu Log (4 - 000) Log (5 - 001) Log (6 - 003) Log (7 - 004) Log (8 - 010) Log (9 - 008) Log (10 - 011,011,011,011) Dodam jeszcze że egr był czyszczony tydzień temu? Jak wygląda waszym zdaniem przepływomierz? - może tam szukać braku mocy?
  7. szymonb

    Prośba o analizę loga

    Tego się właśnie obawiałem -najgorsza robota z wyciągnięciem tego turbo Dodam jeszcze że auto straciło trochę ducha tj. nie przyspiesza tak jak powinno, mimo tego że podczas przyspieszania nie wpadnie w tryb awaryjny.
  8. szymonb

    Prośba o analizę loga

    Dodam że jak robiłem BS grupa 011 to sztanga od turbiny poruszała się na początku dość ospale. Jak ściągnąłem wężyk podciśnienia to sztanga natychmiast opadła na dół. Po ponownym załażeniu wężyka sztanga poszła do góry (miała trochę ciężko).
  9. szymonb

    Prośba o analizę loga

    Panowie w tamtym roku na wiosnę miałem czyszczoną turbinę. Jakiś miesiąc temu auto ponownie wpadło w tryb awaryjny i teraz notorycznie w niego wpada. Zrobiłem loga grupy 011. Za każdym razem robiąc loga turbo zostało odcięte. Proszę o analizę. czy może to być wina N75? Log (0 - 011,011,011)
  10. szymonb

    N75 pierburg

    8EO906627C - to jest numer oryginału, a mnie interesuje, który numer z wymienionych PIERBURG odpowiada temu oryginałowi. Panowie znalazłem taki zawór ZAWÓR CIŚNIENIA EGR N75 1J0906627A AUDI VW ORYG (4027050522) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.. W opisie jest że pasuje do 1.9 TDI AVF. Powiedzcie mi czym się różną te zaworki, bo z wyglądu wszystkie są takie same.
  11. szymonb

    N75 pierburg

    Panowie jaki numer katalogowy PIERBURG zaworu N75 do silnika 1.9TDi AVF. Znalazłem dwa numery i nie wiem który jest dobry. 7.00.868.02.0 czy 7.22903.28.0?
  12. szymonb

    [B6 AWX] Błąd 01826

    A jak mam problem po odłączeniu aku. Normalnie powinna się zapalić kontrolka ESP i zgasnąć po przejechaniu kilkunastu metrów, a u mnie zaświeci się po podłączaniu aku,po chwili sama zgaśnie i potem już się nie świeci - za każdym razem jak odpalam auto to już się nie świeci, nie działa przycisk ESP. Przeprowadziłem adaptacje i nic nie pomogło. Co to może być ? Przed odłączeniem aku wszystko działało prawidłowo. Panowie jak robiłem adaptacje to w zauważyłem to co na zdjęciu w kółku? Czy to może być przyczyna tego że nie działa ESP? I czy to jest winny czujnik kąta skrętu czy coś w kole?
  13. Witam, czy wy też macie taki oring jak na rysunku pod korkiem do zbiorniczka wyrównawczego? Ja u siebie tego nie zauważyłem, a ucieka mi płyn i szukam przyczyny.
  14. Czy takie oringi będą dobre zamiast oryginalnych ~~ORINGI ORING olejoodporne 17,16x1,78 calowe 2szt (3256175675) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...