Skocz do zawartości

Mike68

Pasjonat
  • Postów

    91
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mike68

Osiągnięcia Mike68

0

Reputacja

  1. tak jak model E38 vs D2 oraz E65 vs D3 , zdecydowanie Audi , ale już między A6 a E60 chyba bym wybrał E60 , co do mniejszych modeli zdania mam podzielone , BMW już nie jest takie stylowe wewnatrz jak kiedyś , Audi ma linię i wygląd , BMW zaś silniki
  2. nawet jako użytkownik BMW chylę czoło przed modelem A8-D3 , to doskonałość i perfekcja wykonania , patrząc na modele serii '7' nie widzę nic lepszego jak A8
  3. zależy od zakładu jaki zamontuje LPG , to ważne , co do jazdy to kumpel ma pewnie starszy model , ja mam po 2002r i ma wszystkie systemy no ale quattro w audi to jest wizytówka , mimo to że bardzo dobrze i pewnie się czuję w BMW to za rok - na wiosne planyje zmienić na Audi A8 - model D3
  4. nie miałem nigdy z 1.8T problemów a jak już LPG to tylko z szybką listwą a to tanie nie jest , Prins,BRC Sequent / nie 24 / ICOM ale wtedy to wydatek 5000zł , opłacalność niewielka była , teraz już trzeci rok mam bmw i zapomniałem co to naprawy - widocznie tak trafiłem
  5. miałem 1.8T z 98r , zrobiłem mu mooda na ok 180KM i śmigał jedynie co mnie wpieniało to brak quattro więc sprzedałem , teraz mam od ponad 2 lat bmw ale to nie oznacza że nie wrócę do Audi , BMW jest świetne , lepiej mi się prowadzi no i ten diesel , ciszej jak w A4 1.8T i wcale nie wolniej a taniej
  6. to najlepsza opcja pracochłonna ale opłacalna :>
  7. miałem 126p top spokojnie dojeżdżałem bez stresu bo nie kusiło za to teraz tak , jazda w dłuższą trase to frajda ale niebezpieczna
  8. Dokładnie , ma nas dowieść bezpiecznie a nie na adrenalinie bo zapas mocy i niutków motywuje do wariastwa ale to już zostawmy innym tjuningowcom najlepiej na specjalnych zawodach a nie w rzeczywistości zwłąszcza na naszych pseudodrogach
  9. No tak to bywa z motorkami , ja też żałuje że nie kupiłem 3.0d tylko 2.0d bo czegoś mi brakuje no ale już z2 lata mija i pora na jakieś zmiany , myślę o A8 4.2 po 2002r , tam już chyba nic nie będzie potrzebne
  10. Mike68

    Dobrzy chiptunerzy

    V-Tech oczywiście do benzynki chociaz te opinie o nich , myślę że to konkurencja tylko tak robi
  11. Oj , zadałeś trudne pytanie - co do eksploatacji to odbywa się ona normalnie , jak coś padnie to i bez wirusa może paść więc normalna elsploatacja - dbanie o turbinę zresztą to już chyba każdy posiadacz auta z dmuchawą wie a spalanie ??? to już zależy od nogi :053: bywa tak że przy delikatnej jeżdzie u mnie w 1.8T jak pamiętam nawet spadło po wirusie ale jak lubisz deptać i to często to i łyknąć potrafi - ja jakoś róznicy nie widziałem. Zawirusuj go wreszcie , nie wiesz co tracisz i nie czekal na Murzyna - jedż i tyle a zobaczysz ile to radochy potem daje :one: Mastersa masz przecież na miejscu - ja musiałem gonić 100km i tak to musiałem zrobić żeby żona nie wiedziała :diabel: [ Dodano: 20-01-2007, 06:57 ] kolega w identycznnym aucie jak moje również po Mastersie w piątek 2 razy killował nowego Accorda 2,4 . Kierownik mocno zdziwiony, bo jak mógł dostać w tyłek dysponując 190 KM Moc ma podobną jak on....ale ponad 400 Nm robi swoje ! _________________ E46 320d`02 by Masters Tuning
  12. Ja już jestem po :053: zdecydowałem się na szczepionkę we wtorek no i tradycyjnie przepaść między serią a chipem , chociaż obecnie mam 2.0d ale 186KM oraz 400Nm robi swoje Nie czekaj bo nie wiesz co tracisz , kiedyś kupując A4 1.8T po kilku tygodniach zostało zawirusowane i bardzo dobrze zrobiłem nie czekając z tym
  13. no ale malutki wirusik nie zaszkodzi,ja również nie szaleje a teraz jade z kolejnym auten alee jak dojde do siebie bo było za dużo :564:
  14. bzdura , nawet płyty DVD są takie ale wyłącznie do VW - do Audi nie jest dostępna jak narazie żadna z mapą PL w wersji DVD - zwykłe CD są 2006/7 z polskim lektorem i działają wyśmienicie.
  15. nie ma dostępnych płyt navi dvd do audi - do passata tak
×
×
  • Dodaj nową pozycję...