Skocz do zawartości

audikftw

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O audikftw

Osiągnięcia audikftw

0

Reputacja

  1. Przebieg mam 286 tys. na 100 % prawdziwy ...
  2. Panowie przestańcie z tym cyrkiem... Puki co temat można zawiesić na kilka dni chyba że ktoś ma coś istotnego do powiedzenia ,puki nie wyjade w dłuższą trasę , bo teraz wszystko dobrze chodzi auto nie gaśnie .
  3. Już pisałem . Nie piszmy o boxie jakie to jest urządzenie itp. bo widziałem opinie i wiele osób przejechało już na nim troche i żadnych cyrków nie było przynajmniej do tego czasu. Więc bierzcie do siebie jakieś informacje, jak mówie że auto nie dymi i spala mniej to mi nie wpierajcie co niektórzy, że tak nie jest bo mnie *** strzela . Tak samo jest z olejem opałowym kto go nie tankuje ten krytykuje ( nie mam tu namyśli że ja jeżdze na opale ) i to samo jest z boxami . Jasna sprawa, że normalny prawdziwy tuning jest o wiele lepszy i korzystniejszy . A co mi szkodzi sprawdzić . Jak nic w aucie nie zajadę nie będę żałował bo efekt jest odczuwalny i ekonomiczniejszy . Puki co auto nie gaśnie więc dziękuje za opinie i porady .Nie piszcie nie sprawdzonych opinii że ten box jest taki i taki skoro nie macie na to 100 % a teoretycznie ten rodzaj boxa jest w sprzedaży od niedawna.Firma która sprzedaje te boxy mianuje się także firmą oferującą min. chip tuning, a ich opinie to jak wspomniałem 99,9 % pozytywów których na pewno za darmo nie dostali .
  4. To jakby jakiś blok jeszcze się przydał to dajcie wskazówki Panowie to zorbie kolejny pomiar
  5. Dobra przestańmy skupiać się na tym czym jest mój box tylko zacznijmy się skupiać nad jego działaniem . Od wczoraj samochód nie zgasł mi ani razu .. może coś się naprawiło . Zapodaje logi na 3 biegu to mój 1 pomiar . Bloki 3 , 10 ,11 . [br]Dopisany: 22 Kwiecień 2011, 15:37_________________________________________________Ręcznie mierzona prędkość do setki 10,1-10,3 sekundy .
  6. Jeśli jest możliwe mniejsze spalanie i mniejsze dymienie przy zwiększonej dawce to spoko . Tak to wygląda . Wczepia się to standardowo między pompę a komputer u mnie 8 pionowym wtykiem, a co jest w środku pokazałem wcześniej .
  7. najlepsze jest to że ten sprzedawca ma praktycznie 99,9 % pozytywów i ludzie piszą : nie dymi , większa moc , spalanie w normie itp itd . Dlatego się na to pokusiłem . Jutro będę w dłuższej trasie i zobaczymy czy znowu będzie mi się wyłączał.
  8. mówię co widziałem . Obserwowałem z zewnątrz od 0 -100 . Może lekko na 1 ale to nie jest klasyczny czarny bąk po którym czarno na asfalcie tylko lekki dymek , na pewno na boxie było czyściej niż bez . [br]Dopisany: 21 Kwiecień 2011, 22:10_________________________________________________do tego mówiłem już 3 razy że ten box nie zwiększa dawki i Vag to potwierdził do tego spalanie jest mniejsze więc to możliwe żeby zwiększał dawkę ? raczej nie
  9. Jutro spróbuję zrobić jakieś logi . A co do dymienia na boxie nie dymi ani trochę . Sprawdzałem . [br]Dopisany: 21 Kwiecień 2011, 22:00_________________________________________________poza tym pisałem wcześniej, że wg. producenta box tzw. cyfrowy i nie działa na zasadzie opornika tylko "Chip powoduje większe ciśnienie turbodoładowania jest jednak ustawiony w taki sposób aby nie uszkodzić turbosprężarki." Cytuję tylko producenta a to co jest w środku wygląda na jakiś bardziej złożony wynalazek niż zwykły opornik .
  10. Mam na myśli ciśnienie turbodoładowania i działanie tego boxa polega właśnie na zwiększeniu ciśnienia doładowania dodatkowo to ciśnienie można manualnie regulować czyli zwiększać i zmniejszać . Jeśli jest za duże samochód przechodzi w tryb awaryjny [br]Dopisany: 21 Kwiecień 2011, 14:54_________________________________________________ Taki błąd mi się pojawia , usunąłem raz , pojawił się po przejażdżce znowu ... nie mam pojęcia czego on dotyczy ..... Co do zapodania logów to jeszcze nie znam się na tyle żeby wiedzieć jakie bloki przetestować , muszę o tym poczytać .
  11. Panowie pisałem wcześniej, że na podpiętym boxie na Vagu wszystko było w porządku , zarówno z ciśnieniem jak i z dawką, która była normalna . Dziś najprawdopodobniej powinienem mieć dostęp do VAGa mimo że osobiście nie miałem jeszcze z tym do czynienia to postaram się zapodać jakieś numery błędów czy tam logi .
  12. Witam . Kupiłem jakiś tydzień temu tzw. Chip Box ( http://allegro.pl/cyfrowy-chip-box-audi-vw-seat-skoda-1-9-tdi-i1571340926.html) Nie potrzebuję tutaj jakichś besztek i opinii, że "tego gów***a bym do siebie nie wsadził" , "pieniądze w błoto" itp. bo już jest po fakcie, kupiłem i sprawdziłem . Ogólnie tak się przedstawia sytuacja : Przez około 5 dni jeździłem na tym urządzeniu , powiem szczerze : spalanie mniejsze o ok. 0,3 - 0,5 litra , przyśpieszenie do 100 : było 11,2 sekundy na boxie około 9,9 . Wszystko było super , żadnych trybów awaryjnych itp. Jednak przejechałem jakieś 200 km na chłodzącej ale zacierającej się sprężarce od klimatyzacji(połapałem się co do tego trochę za późno), która strasznie zmulała mi silnik, strasznie czuć było od niej wibracje na postoju i dawała że się tak wyrażę bardzo duży opór -> i przeciążała najprawdopodobniej pompę ? Teraz na odłączonej klimie miałem następujący problem, że na nagrzanym silniku samochód po prostu mi zgasł na środku drogi . Zaraz go odpaliłem i udało się , jednak po kilku minutach zgasł znowu i już wtedy nie chciał odpalić . Wyciągłem ten badziew (chip box) i wszystko wróciło do normy, samochodzik odpalił , jedzie tak jak trzeba tzn. jedzie po staremu tak jak powinien bez tego boxa. Udałem się dzień później (z podpiętym chip boxem) podpiąć go pod VAGa ,mechanik był jakiś roztrzepany i burknął coś o jakimś błędzie co do "przepływu" czy coś takiego . Potem sprawdzał czy nie ma przeładowania ( nie było) , czy nie ma za dużego dawkowania ( wszystko w normie) , powiedział wręcz że parametry wzrocowe . Odpiął komputer ,a ja po przejechaniu kilometra znowu byłem wkur**** bo samochód zgasł na środku ronda . Moje pytanie ... w czym może tkwić problem ?? rozregulowało się coś odnośnie sterowania pompy , że nie odpala ? Wiadomo, można powiedzieć żeby wywalić to urządzenie do kosza ale muszę powiedzieć, że szkoda bo to faktycznie box sterowany cyfrowo, a nie jakieś badziewie na zasadzie potencjometra itp. i dawał bardzo fajne efekty , a przy tym nie powodował problemów... Dlatego proszę o jakąś podpowiedź co zrobić żeby autko znowu na tym urządzeniu jeździło... Pozdrawiam[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2011, 23:55_________________________________________________dodam jeszcze, że na początku gdy ustawiłem na tym boxie zbyt duże ciśnienie doładowania samochód reagował na to prawidłowo mianowicie , zapodawał tryb awaryjny zaraz po odpaleniu samochodu ( migająca kontrolka świeć żar.) . Zmniejszyłem ciśnienie i wszystko było w porządku(nic nie miga) co potwierdzał wspomniany przeze mnie odczyt o właściwym parametrze doładowania na Vagu . [mod]Proszę poprawnie wpisywać prefix[/mod]
  13. Witam . Mam na imię Piotrek . Jestem z Poznania . Mam kilka problemów z którymi chciałbym się z wami podzielić ^^ . Pozdrawiam i proszę o aktywację
×
×
  • Dodaj nową pozycję...