
darioo99
Pasjonat-
Postów
57 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O darioo99

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Jak wyciągnąć dolny wąż z chłodnicy i wtyczkę czujnika temperatury
darioo99 odpowiedział(a) na darioo99 temat w Audi A4 B5
nie no zdjąłem te druciki z węży, jutro lepiej to oblukam, ale mało miejsca tam jest żeby jakoś dobrze złapać i mocniej szarpnąć -
Jak wyciągnąć dolny wąż z chłodnicy i wtyczkę czujnika temperatury
darioo99 opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Wymieniam chłodnicę, górny wąż jakoś udało mi się zdjąć, ale dolny ni chuchu nie idzie, a boję się tam coś wkładać i robić dźwignie, żeby nie połamać tego króćca. Macie jakiś sposób na ten dolny wąż? Plastikowy jest to chyba nic nie da nagrzewanie? Sam nie wiem Druga sprawa to wtyczka tego czujnika w chłodnicy, ją się normalnie wyciąga (nie ma tam żadnych zabezpieczeń z tego co widziałem) czy wykręca? Bo też siedzi jak przyspawana :/ Wrzucam foto poglądowe, na którym widać i tą wtyczkę i ten cholerny krócieć. -
na 15" chyba nic większego nie wejdzie nie? :X
-
no winc zdjąłem ten przewód od strony kolektora, bo od strony serwa ciągnąłem ale coś nie chciał wyleźć zassać się da, ale dmuchnąć w niego nie da rady więc chyba tak jak powinno być... jakieś inne pomysły macie czy kupić plaka i szykować się do sprzedaży? ----------------------------------------------------------------------------------------------- EDIT: widzę, że nikt nie ma pomysłów ale mam nowe info, trochę dzisiaj przepaliłem złomixa na mieście i nie jest dobrze: trzy mocne hamowania ze 160-180 i brak hamulców, gdybym nie umiał redukować z międzygazem to bym się wyebał w barierki smród z nich potworny, ale oba w takiej samej temperaturze, tył nie śmierdział, wypaliłem szlugę na parkingu i hamulec wrócił (chociaż miętki dosyć) tarcze i klocki przód to ferodo tarcze tył bosch, klocki też ferodo poszukam opakowań, bo nie pamiętam nazw, ale raczej nie były to jakieś sportowe modele no ale też nie chinole płyn dot5 chyba, w każdym razie drogi fest no i nowe przewody hamulcowe -.-" jakieś pomysły ?
-
W wolnossącym silniku wspomaganie hamulca idzie z kolektora ssącego, a jak jest w takim A4 z tematu? Jest jakaś pompa czy jak? Pytam bo z dnia na dzień hamulce się sporo pogorszyły - wcześniej wystarczyło położyć palce na pedale i auto hamowało, któregoś pieknego dnia podczas jazdy hamulec zrobił się "tępy", trzeba trochę mocniej wciskać pedał (ale też nie jakoś strasznie - jeździłem Astrą F i tam sprawne hamulce tak się właśnie zachowywały), no i teraz dojeżdżając do skrzyżowania i hamując nie wystarczy tylko położyć palców na hamulcu, a trzeba go wcisnąć. Pedał nie wpada w podłogę, wspomaganie działa, bo na zgaszonym silniku po kilku depnięciach jest twardy i jak się wtedy odpali to czuć jak mięknie. ABS też jest sprawny i działa. Od czasu awarii wymieniłem już cały układ hamulcowy - klocki, tarcze, płyn, przewody na przodzie, odpowietrzanie na wszystkie możliwe sposoby i... NIC się nie zmieniło. W sumie zostaje tylko serwo bo pompa ABS wydaje mi się sprawna (można zablokować koła, nic nie ściąga, abs działa jak należy, brak błędów).
-
Cześć Od jakiegoś czasu zaczęło mi wyć turbo na zimnym silniku. Wygląda to tak, że jak zaczyna ładować - ok 3krpm jest takie mocne wycie, do gdzieś 4200rpm. Przy tych 4200 jest takie PIK i cisza, auto normalnie przyspiesza dalej. Jak będę miał chwile to postaram się nagrać. Na gorącym silniku wsio normalnie, w ogóle poza tym wyciem nic innego się nie dzieje. No i jakie są opcje? Padające turbo - ale wtedy i na ciepłym by chyba wyło? Nieszczelność - za tym przemawiałoby to "piknięcie", ale gdzie go szukać?
-
odkopuje trzeba zdejmować kierownicę czy obejdzie się bez tego?
-
magiel był robiony w firmie gdzieś pod radomskiem, przyjechał kurier z "nowym", a ja dałem stary - ale oprócz tego, że ciekł to nic się nie działo na dziurach żadnych dziwnych dźwięków nie ma, mam twardy i niski zawias więc jedzie się niezbyt wygodnie, ale auto nie wykonuje żadnych nieprzewidywanych ruchów poszukam jeszcze jak się dostać do tej śruby na maglu, a jak to nie pomoże to wymienię krzyżak, bo z tego co widzę to nie ma wielkiej filozofii z tym jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to pisać
-
- drążki kierownicze wymienione 2-msce temu - maglownica wymieniona rok temu na regenerowaną, ale wiadomo jak to z regenerowanymi bywa przejrzałem parę tematów, które wyskoczyły w szukajce i podobno jest jakaś śruba na maglownicy, którą można skasować luz, pamiętam że w polonezie miałem takie coś i mocniejsze dokręcenie podziałało - ale nie wiem gdzie ta śruba jest w b5, ktoś się orientuje? pozdro
-
Witam Od jakiegoś czasu pompka centralnego dziwnie się zachowywała - podczas otwierania auta pracuje ok. 20 sekund, przy zamykaniu jest normalnie. Oprócz tej pompki centralny działa jak należy i wszystkie drzwi się zamykają i otwierają tak jak powinny. Dzisiaj miałem trochę czasu i obszedłem całe auto nasłuc**jąc nieszczelności - no i znalazłem. W lewych tylnych drzwiach kierowcy było mocno słychać uciekające powietrze. Zdjąłem boczek, ale wężyk siedzi na miejscu, za to powietrze słychać tak jakby w zamku. Kiepski jest tam dostęp, bo chyba trzeba zdjąć klamkę zewnętrzną (albo szybę co już w ogóle jest jakimś kosmosem dla mnie) mając dłuuugi i cienki śrubokręt z torxem, a na dodatek zauważyłem, że już ktoś tam dłubał i jedna śruba trzymająca zamek jest mocno wyrobiona i przeskakuje. W związku z tym mam kilka pytań: Czy coś w środku zamka mogło się rozszczelnić? Jak poradzić sobie z tą śrubą? Czy ma ktoś jakieś rysunki albo jakieś w miarę dokładne fotki zamka? Czy pompka przy zamykaniu samochodu pompuje powietrze czy zasysa?
-
Witam Proszę nie prawić mi morałów, bo każdy kto choć trochę ogarnia szybszą jazdę wie że elektroniczne urządzonka typu ABS i ESP są mocno upośledzone. Jutro z rana jadę w trasę, a podczas wymiany przegubu musiał się uszkodzić czujnik ABS w prawym przednim kole (TAK ruszałem nim i nic to nie daje, wiązka i wtyczka jest OK). Nie zdążę tego ogarnąć dzisiaj, a sterownik strasznie świruje i przy 5km/h za każdym razem włącza pompę(co jest BARDZO niebezpieczne przy dojeżdżaniu do skrzyżowań no i boje się że po 500km pompa się wysra od tego ciągłego włączania). Chciałem wyłączyć ABS wyjmując bezpiecznik (nr. 7), ale wtedy auto gaśnie. Poniżej załączam rozpiske bezpieczników, ale jest inna niż w moim aucie(!) Tzn. nie mam ani bezpiecznika nr16, ani nr41. Jest tylko 7, ale po jej wyjęciu auto gaśnie(a jeśli jest zgaszone to nie da się odpalić), a kontrolka od ręcznego miga i piszczy. Auto jest z 1998 roku Avant 1.8t AEB Wszelka pomoc mile widziana pozdrawiam
-
a całego dyfra z v8 się nie da przeszczepić?
-
Hej Musze przeczyścić odpływy szybra, te z przodu znalazłem, ale tylnych nie mogę znaleźć - idą gdzieś po słupku i chyba w tylne nadkole ?? Jeśli ktoś wie gdzie się kończą to proszę o pomoc
-
Dzień dobry Szukam fotki z b5 w której jest gwint rozkręcony na maksymalną wysokość. I mam jeszcze jedno pytanie, czym się różni zawieszenie (amory i sprężyny) w b5 polifcie i przed? będzie pasować zamiennie? Pozdro
-
panowie i jak poradził sobie ktoś z tym odpowietrzaniem czy nie? a może znacie jakiegoś speca? bo w mojej okolicy nikt nawet nie wie o co mi chodzi a hamulce w poldonie miałem lepsze...