Skocz do zawartości

Scratch

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Scratch

Osiągnięcia Scratch

0

Reputacja

  1. To na razie tyle w temacie, wymienię tą gumę gdzieś we wtorek i jak będzie nadal to samo to jeszcze się odezwę, liczę że to ustąpi bo chce się jej wcisnąć ale głupio tak dymić komuś przed maską , aż wstyd
  2. No właśnie mam w tej gumie pęknięcia, Dzięki za pomoc ale nie mam do tego przyrządów żeby sprawdzić logi . Ogólnie to jestem zielony w samochodach , nie ja tym jeżdżę tylko rodzice ale czasem jak się przejadę to kopci to aż strach jechać... Gdzie dokładnie te kable/kostki są żeby ten powerbox wyczaić tam jeśli jest ... Mi się cały czas wydaje że to przez tą gumę , po świętach wymienię i zobaczę efekty jak dalej nic się nie zmieni to wtedy chyba na warsztat zaprowadzimy Aha i ktoś tu napisał że jeśli dziura będzie w tych gumach to powietrze będzie wychodzić tamtędy ? i większą ilość ropy będzie miał do spalenia w stosunku do powietrza ? a to nie jest przypadkiem tak że łapie wtedy lewe powietrze ? tak mi się zdawało bynajmniej ...
  3. Witam wszystkich Mam problem z audi a4 Silnik AFN jak dobrze pamiętam z oznakowania. Problem jest taki że strasznie kopci czarnym dymem zostawiając jednocześnie sadzę na podłożu (kostka/beton itp) Co do mocy 110KM (możliwe że jest jakiś chip ale już musiał być jak go kupiłem) audi zbiera się bardzo dobrze z jedną wadą , chyba każde tak ma ale chcę się upewnić. Dając opór gazu na 1 biegu idzie równo do maxymalnych obr pozostawiając chmurę dymu jak by nie była przepalana z rok czasu... na 2biegu też od minimalnych obrotów idzie dobrze do maxymalnych ale na 3-4-5 biegu jeśli jadę np. 4 biegiem na 1.5 tys obr i wcisnę pedał gazu , samochód zaczyna ożywać dopiero przy 2-2.5 tys obr, i tutaj chyba każde audi tak ma bo powiązane jest to raczej z załączającym się przy tych obr turbem. Dobrze myślę ? Jeśli tak nie powinno być to prosił bym o pomoc, dodam że jak wbije te 2 tys obr ponad to idzie jak przecinak , ale straszniee kopci i chciał bym tą wadę usunąć. Czytałem dużo na ten temat na innych forach i ludzie pisali że pękają gumy łączące korektor z intercoolerem bodajże. Czy to może być to ? czy szukać winy w czymś innym. Taką gumę mógł bym załatwić chodzi o tą jak w tym temacie : http://ww.a6klub.pl/a6-c5-demontaz-i-naprawa-opuszczania-klapy-schowka-vt21583.htm?view=previous Proszę o wypowiedzi, tą gumę niebawem i tak wymienię ale co do tego przyśpieszania, Jak coś nie jasno to napiszę dokładniej.
  4. Witam wszystkich Liczę na waszą pomoc ..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...