Skocz do zawartości

Rico_28

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rico_28

Osiągnięcia Rico_28

0

Reputacja

  1. Witam w końcu udało mi się to wyczyścić tzn. użyłem preparatu wurth do korozji konektorowej, niestety nic nie dało, na vagu pokazuje temp 87.3stopnia a wskaźnik ledwo się odrywa od 60 ale się odrywa dochodzi do jakieś 65stopni, czy ktoś ma jakieś jeszcze propozycje??? Może vag bierze tą temp. z innego czujnika i po prostu czujnik jest walnięty?? Co do logów to wykonałem ale jeszcze nie doczytałem jak je wkleić żeby nie dostać opie.... hehe że jest źle. Na dniach postaram się to zrobić ale błąd jak na razie się już nie pojawia po drugim kasowaniu jest już spokój. A czy ktoś mi powie coś na temat błędu 776, gdzie dokładnie znajduje się ten czujnik?
  2. Dzięki za wskazówki jutro spróbuje przeczyścić wtyczki i postaram się zrobić logi ale muszę jeszcze trochę doczytać o robieniu logów.
  3. Witam mam dwa pytania tzn: vag wykrył dwa błędy: 550 Regulacja konta wyprzedzenia wtrysku, kontrola startu wtrysku. Błąd ten pojawia się tylko nie raz i da się go skasować, nieraz to znaczy po skasowaniu ze 2tyg jest ok, nie odczułem zmiany pracy silnika po skasowaniu, auto jeździ tak samo przed i po skasowaniu. czy jest to poważny problem?? i co trzeba wymienić żeby już nie łapał tego błędu. oraz błąd 776 Czujnik poziomu pojazdu, przedni lewy-G78, Czujnik poziomu kontroli systemu-lewy przód-G78. Wykryłem to z zakładce xenon. Gdzie ten czujnik się znajduje i czy ma znaczenie w prowadzeniu się auta czy po prostu służy tylko do poziomowania świateł, bo wydaje mi się że xenony się nie poziomują samoczynnie. oraz mam jeszcze pytanie odnośnie wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej, mianowicie na vag-u pokazuje mi temp 80stopni a wskaźnik ledwo co się odrywa od 60stopni. Auto ostatnio stało u lakiernika i wydaje mi się że tak się zaczęło dziać po tej wizycie ale może to też być zbieg okoliczności więc nic z tym nie zrobię. Czy da się to jakoś wyskalować za pomocą vag-a czy może po prostu lakiernik podmienił mi czujnik temp. i muszę kupić nowy, wydaje mi się że termostat jest ok. ale mogę się mylić. Dodam że wcześniej było ok czujnik stał równiutko na 90stopniach. Wszelkie wskazówki mile widziane, z góry wielkie dzięki.
  4. Super rozpiska, wygląda mi na to że kostka przy radiu nie pokrywa się z kostką przy subie. Czyli źle podpinałem sygnał włączenia i wyłączenia na odwrót z masą sygnału. Lece sprawdzić może to jest włąśnie to [br]Dopisany: 27 Czerwiec 2011, 20:49_________________________________________________No i subwofer zaczął żyć, Gwerty wielkie dzięki właśnie takiej rozpiski mi brakowało. Ale nie ma tak dobrze bo pojawił się kolejny problem. Tak jak wcześniej opisywałem tylne głośniki są podłączone pod radio i grają o wiele głośniej niż subwofer i teraz pytanie czy da się jakoś wyregulować (wlutować jakiś opornik albo potencjometr) czy muszę po prostu rozgrzebać plastiki w aucie i po prostu tylne głośniki podłączyć fabrycznie tzn. pod wzmacniacz z suba.
  5. Witam wszystkich. Mam problem z subwoferem tzn. poprzedni właściciel poobcinał kostki od oryginalnego radia i podłączył JVC czyli podłączył kostki iso, jak wiadomo tylne głośniki i subwofer chodzą na wzmacniaczu więc gość pociągnął kable do tylnych głośników i grały mu wszystkie ale bez subwofera. Chciałbym odpalić suba już od 3 dni studiuje posty z opisami ale niestety nigdzie nie ma opisów jakie kolory kabli gdzie. Dogrzebałem się do kostki (10pin-owa) przy subie i tak 1, 4 to + i - , wyczytałem że pin6 to ma byś sygnał z radia +12v więc tak podłączyłem i oto moje pytanie w które piny wpiąć sygnał z cinczy żeby to zagrało. Ewentualnie zastanawiałem się nad rozwiązaniem podpięcia zewnętrznego wzmacniacza który będzie miał filtr dolnoprzepustowy i sterowanie mocy basu gdzie przy tym ori.niema takiej możliwości tylko czy ktoś już tak robił bo nigdzie tego nie znalazłem jak by to zagrało, dodam tylko że z tego co rozkręcałem głośnik jest dwucewkowy ale to raczej nie problem przy dwukanałowym wzmacniaczu. Aha jeszcze co do kostki od suba reszta kabli to 4szt. jakby wracały do głośników tylnych drzwi a 3szt. to tak jakby sygnał go biały żółty i niebieski ale po podłączeniu nie działa. Posiadam miernik ale nie do końca wiem jak w ogóle sprawdzić wzmaka czy działą prąd do niego dochodzi tyle potrafiłem sprawdzić i pin6 też prąd dochodzi. Dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
  6. Witam wszystkich. Od niedawna posiadam audi A4 awant 2.5tdi i jak narazie jestem z niego bardzo zadowolony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...