-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O a4ek

Informacje
-
Imię
Arek
-
Miasto
Bydgoszcz
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dobra, udało mi się ustalić, że oryginalnie siedzi u mnie półoś 8E0501203J. Na alledrogo najwięcej jest półosi z oznaczeniem 8E0501203K - czy taka podejdzie zamiennie za 8E0501203J?
-
Witajcie Szukałem na forum, ale jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem, stąd ten wątek... W mojej B7 posypał się tylny wewnętrzny przegub. Pierwsze co, szukałem nowego przegubu, obdzwoniłem znane sieciówki motoryzacyjne, ale bezskutecznie - wszędzie odsyłają mnie do ASO. W ASO wiadomo... można kupić jedynie całą półoś i to promocyjnie za 3 000 000 PLN Czy ktokolwiek z Was wymieniał przegub wewn (lub jeśli nie przegub to półoś) w Quattro 1.8T? Kod silnika BFB, kod dyfra to HNQ. Z góry dzięki za jakiekolwiek info co z tym dalej robić, w najgorszym wypadku będę szukał całej półosi gdzieś na szrotach - ale dobrze by było jeszcze wiedzieć czego się szuka... Pzdr a4ek
-
Wał siedzi sztywno w podporze, żadnych luzów góra-dół czy na boki, przy przegubach na wale sucho, gumy całe. Jest jakiś sposób na sprawdzenie dwumasy? Nie mam żadnych innych objaw zużycia dwumasy, dlatego nie wiem czy łączyć te hałasy z dwumasą...
-
Dzięki Marcin. Jutro wjadę na kanał i posprawdzam czy są jakieś luzy na podporze. Pozdrawiam Arek
-
WItajcie Od około tygodnia zauważyłem w swojej A4 (1.8TQ, silnik BFB) niepokojące dźwięki - objawiają się w dwóch sytuacjach: 1) auto rozgrzane, wbijam wsteczny na skręconych kołach i ruszam to słychać takie tępe, głuche dudnienie, auto rusza dosyć opornie - na prostych kołach minimalnie też to słychać, natomiast po nocy przy pierwszym wyjeździe na wstecznym z posesji jest cicho, nie ma tych odgłosów 2) auto rozgrzane, jadąc na 6 biegu w okolicach 2000-2200 obrotów słychać prawdopodobnie ten sam odgłos, trochę zbliżony jakgdybyśmy jechali 100km/h z opuszczoną tylnią szybą - takie jakby głuche dudnienie. Na zimnym aucie tego tak nie słychać. na niższych biegach również nie słyszę tych odgłosów, tylko i wyłącznie na 6-tce. Nie wiem czy to ma jakiś związek, ale zauważyłem też, że powyżej 140km/h auto wpada w wibracje, podobne do takich jakgdyby koła nie były wyważone (są wyważone, zrobiłem to kilka dni temu, ale wibrcje nie zniknęły). Poczytałem trochę na forum i nie wiem od czego zacząć szukanie przyczyny - od podpory wału? czy może dwumasy? Wiadomo - wolałby, zacząć trop od spraw najmniej wymagających... Z góry dziękuję za pomoc. Pzdr a4ek
-
A4 B7 | Radio Concert a moduł Bluetooth - czy zadziała?
a4ek odpowiedział(a) na a4ek temat w Audi A4 B6/B7
AnnJan - jesteś pewien? Masz taką konfigurację u siebie? W mojej a4 jest kierownica multi. Nie bardzo mogę sobie jednak wyobrazić jak odbierać połączenia - na kierownicy mam tylko symbol wybierania głosowego. Wiesz jak to wówczas działa? -
A4 B7 | Radio Concert a moduł Bluetooth - czy zadziała?
a4ek odpowiedział(a) na a4ek temat w Audi A4 B6/B7
Dzieki drex87. Z tego co sie zdążyłem zorientowac to oryginalny modul bluetooth gada tylko z radyjkami 2 din, więc w moim przypadku pozostaje kupno podobnego zestawu jak opisałeś. Pzdr Arek -
Witajcie W swojej B7 mam fabrycznego Concerta. Z racji, że dużo gadam przez telefon to doskwiera mi brak zestawu głośnomówiącego. Wiem, że można się ratować jakimiś transmiterami czy emulatorami zmieniarki z Bluettoth, ale zanim zacznę rozważać tego typu rozwiązania chciałbym się dowiedzieć, czy może jest opcja żeby pod Concert'a zainstalować ori moduł bluetooth? Czy jednak potrzebuje do działania RNS-E/MMI? Z góry dzięki za podpowiedzi. Pzdr Arek
-
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
a4ek odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
Marcin, Żeby wszystkie zakupy szły tak sprawnie jak u Ciebie Dziękówka za RTSy i przeguby, wszystko założone i śmiga jak należy. Pewnie niebawem zgłoszę się po kilka kolejnych gratów Pzdr Arek -
Cześć, Robiąc logi statyczne zauważyłem, że w grupie 013 VAG pokazuje wartości tylko dla 3 cylindrów - na czwartym cylindrze jest puste okno. Coś się wywaliło? http://zapodaj.net/f5752ccc70386.jpg.html Z góry dzięki za podpowiedź.
-
'98 AFN notlauf - prośba o analizę logów dynamicznych
a4ek odpowiedział(a) na a4ek temat w Audi A4 B5
Dzięki za info zwrotne - w przyszłym tygodniu mam zamiar zabrać się za czyszczenie turbo i kolektora. Skok sztangi rzeczywiście jest mały, na pewno to nie są 2 cm, zatem mam nadzieję, że ten zabieg przywróci audicy ducha. Czy czyszczenie EGRa ma sens? Tzn myślałem o tym, żeby wrzucić go do miski z naftą na kilka h i później dobrze przeczyścić/przedmuchać - chyba, że to robota na darmo. Od razu uprzedzam, że nie chciałbym wywalać całkowicie EGRa, wolę mieć trochę ciszej w aucie, zwłaszcza, że AFN do najcichszych nie należy Goldi, Czy po wywaleniu kata auto będzie głośniej chodziło? Czy to nie ma wpływu? -
Witam, Pacjentem jest AFN z 98 roku, często wpada w notlauf - niezależnie od prędkości (choć zazwyczaj odcina go powyżej 100km/h) i obrotów (raz ciągnie do 4000 tys obrotów i jest OK, a raz dojdzie do 3000 tys i odcina). Prośba, gdyby ktoś mógł zerknąć i wydać osąd co w pierwszej kolejności powinno iść na stół, bo jazda autem w takim stanie to istna męczarnia. Grupa 000, 001: http://vaglog.pl/log_209038.html Grupa 003, 004, 008: http://vaglog.pl/log_209039.html Grupa 010, 011: http://vaglog.pl/log_209040.html Z góry dzięki za pomoc. Arek
-
Cześć, Montował ktoś pasy bezpieczeństwa z polifta do przedlifta ('98)? Będą pasowały P&P? Moje przednie szelki nadają się do wymiany, będę wdzięczny za info. Pzdr, Arek
-
[ALL B5] Pasy bezpieczeństwa polift/przedlift
a4ek odpowiedział(a) na Darayavahus temat w Audi A4 B5
Cześć, Odświeżam temat - montował ktoś pasy bezpieczeństwa z polifta do przedlifta ('98)? Będą pasowały P&P? Moje przednie szelki nadają się do wymiany, będę wdzięczny za info. Pzdr, Arek -
Coś co przerabiałem ostatnio u siebie - objawy takie same: wskazówka poziomu paliwa wariowała co kilka sekund, VAG pokazywał błąd: 771 Czujnik poziomu paliwa-G przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY Zegary mam VDO, więc próbowałem z czyszczeniem płytki pływaka i nic - dopiero wymiana całego pływaka na inny załatwiła problem, teraz wszystko działa jak trzeba.