Skocz do zawartości

whitewidow

Pasjonat
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O whitewidow

  1. Ja mialem niesprawny napinacz hydrauliczny i nie wydawal on dzwiekow (oczywiscie byl do wymiany), okazalo sie ze sprezarka od klimatyzacji. Zerknij tam. Chodz nie bylo tak metalicznego dzwieku. bardziej wycie, tarcie.
  2. ok dzieki
  3. Witam serdecznie. Nie wiem czy w odpowiedznim dziale pisze temat, za co z gory przepraszam. Poszukuje na wczoraj sprezarki od klimatyzacji (A4 B6 2.0 FSI AWA, 150 KM, 2003 r.) Jest to bardzo pilne. W sobote musze wrocic do Holandii do pracy, a wczoraj wlasnie moja sprezarka odmowila posluszenstwa na amen. Numery: 447220-8393 7SEU16C 07D111 Prosze o wyrozumialosc i pomoc w znalezieniu. Przegladalem allegro znalazlem pare sztuk ale roznia sie numerami, i nie mam pojecia czy beda pasowac, dlatego zwracam sie do Was klubowicze. Ewentualny kontakt po przez forum, badz. [email protected] 669892408
  4. whitewidow

    Kolorowy FIS do B6

    Witam. Znalazłem post odnośny B7. Chciałbym zamontować kolorowy FIS, obecnie mam czerwony i podczas ciepleszych dni w górnym rogu zanika i jak by migał lekko. Więc pytanie jest czy wygłada to tak samo jak w B7, czy troche inaczej. Mam B6 2.0 FSI (2003). Wiem, że mam szukać licznika RB4. Pozdrawiam.
  5. Witam. Podepne się pod temat, ja bym chciał zamontować również kolorowy wyświetlacz do mojej Audi. A4 B6 2.0 FSI (2003). Pozdrawiam.
  6. Wracam do tematu. Wymieniłem rozrząd, okazało się że na pinacz hydrauliczny był martwy. Zastał się w jednym punkcie, nie dało się go odciągnąć, po wykręceniu chciałem siła go wcisnąć i się nie udało. Jak wypłyneło troche oleju, można było zrobić mały ruch. Mianowicie, nie napinał paska, ale po wymianie silnik jak nowy. Cały czas równe obroty, ciszej chodzi. Jestem zachwycony. No, ale owe buczenie/wycie/tarcie nie zniknęło. Przy wymianie paska rozrządu odkręcałem napinacz z rolką od altenatora no i tutaj na rolce słychać już tarcie, a jak silnik jest uruchomiony to napinacz pracuje, ale letko stuka, wymienie w nastepnym miesiacu. I pytanie czy to ta rolka może wyć. Martwi mnie jeszcze klimatronik. Na vagu błąd odnośnie klapy od zamykania obiegu. I wydaje mi się, że jak wystepuje wycie to jak by mi szyby parowały i smród z klimy. Pozdrawiam.
  7. Zauwazyłem to ze znajomym tak naprawde w ostatniej chcwili. Mieliśmy już składać. Nie rzuca sie to w oczy. Ale warto tam zajrzeć....Przepustnice jak najbardziej też warto przeczyścic. Pozdrawiam
  8. Ja miałem identyczna sytuacje, problem był w dolotach do cylindrów, a dokładnie w cylindrach. W dolotach są łopatki ruchome, które są sterowane mechanizmem z czasem to też nawaliło i wyskoczył check engine, który zgłasł dopiero po wymianie. Wracając do problemu, zdjejmij kolektor i przyjżyj sie cylindrom, u mnie są one równiez oddzielone łopatkami, ale tylko wsadzanymi, ktore zapewne masz plastikowe, no i jedna z nich sie przytopiła i połamała (na drugim cylindrze) naszczeście odłamki nie wpładły głebiej natomiast potrafiły przyblokowywać cylinder i to było pryczyna falowań u mnie, czasami na tyle moncych,że auto potrafiło zgasnąć. Zakupiłem w serwisie nowe łopatki za 80 zł, już aluminiowe. Pozdrawiam. Audi a4 B6 2.0 FSI
  9. Ja rozumiem...ale jednak wydaje mi sie ze tak nie powinno byc...podjalem decyzje i jutro wymieniam rozrzad mam nadzieje ze pomoze. Dam znac co i jak z tym wyszlo. Pozdro
  10. Wiec tak z tym buczenie/wyciem to jest tak. Wczoraj dwa razy wystapiło. Wiec po uruchuchomieniu silnika pozostawilem na jałowym i czekałem co sie bedzie działo, po 15-20 s od uruchomienia było owe buczenie, głosniejsze niz zwykle, az poczułem w podłodze drgania. Odgłos jak by coś o coś tarło czy cos takiego:) nie potrafie go dokładnie okreslic, ale od dzisiaj przed uruchomieniem otwieram maske, potem uruchamiam i bede lokalizował dokładnie skąd dochodzi, oraz postaram się nagrać dzwiek. No i wracam to pytaniaczy mozna na tym pojezdzic przez pewien czas. Pozdrawiam.
  11. darkle raczej tak ma nie byc, bo wczesniej tego nie mialem, i nie wystepuje to za kazdym razem. No i pytanie czy moge na tym troche pojezdzic do wymiany rozrządu. A i tomek o jaka wymiane oleju chodzi?
  12. Okej rozumiem. A jest jakis sposób na sprawdzenie, czy to łańcuszek rozrzadu i jego napinacze, zeby miec pewnosc. I czy mozna na tym troche pojeżdzić. Bo do wymiany rozrzadu zostalo mi jakies 30.000 km i chcialme to zrobic za jakies 2 mesiace i odrazu wymienil bym napinacz i łancuszek. A co masz na mysli o wymianie oleju? Uciekam do pracy. Milego dnia zycze.
  13. Witam. Mam A4 B6 2.0 FSI (150 Ps) i wydaje mi się, że z wydechu powinny wydobywac się znikome ilości dymu. A u mnie kopci mocniej, jest to biały dym, ale jak na tą klase auta kopci za duzo. No i ten temat podwajam, bo nie uzyskałem ostatnim razem odpowiedzi. Chodzi o to, ze po starcie, na zimnym silniku troche zawyje, jest to 2-3 sek. odgłos. Jest to dość słyszalne wycie, nie wiem dokładnie skąd dochodzi i nie wystepuje za kazdym razem. No i do tego, żona dzisiaj stwierdziła, że troche telepie budą na jałowym no i jakos tak jakby zaczal klekotac. Proszę pomóżcie. Pozdrawiam.
  14. MIałem ten problem, wczoraj go rozwiązałem, właśnie czujnik znajdujący się koło czujnika sprzegła był wyciśniety. I światło stopu zapalało mi się dopiero od połowy wciśnięcia pedału. Wystarczyło nastawic czujnik, podłaczyć i po kłopocie.
  15. No jak narazie to musze się przyzwyczaić, jestem po wymianie serva i vacumpompy.A ogolnie za bardzo mi to nie przeszkadza. Leciutko gazu i cichutko
×
×
  • Dodaj nową pozycję...