Skocz do zawartości

sola1111

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sola1111

Osiągnięcia sola1111

0

Reputacja

  1. Mam problem z czujnikiem ABS koiła tylnego prawego, a mianowicie co jakiś czas zaświeca sie błąd ABS/ESP na konsoli i po sprawdzeniu vagiem wyświetla czujnik tylny prawy, kupiłem zatem uzywany czujnik na allegro i problem pozostał, nic sie nie zmienilo, myslalem ze moze trafilem znowu na uszkodzony czujnik wiec kupilem nowy i jakiez było moje zdziwienie jak sie okazało że problem nadal występuje wiec juz teraz wydaje mi się że usterka nie dotyczy samego czujnika tylko sterownika lub przewodów (miedzy wtyczką czujnika a sterownikiem), jeśli miałby ktoś pomysł na to co to może być to prosze o info, lub jeśli ktoś byłby w posiadaniu informacji lub schematu którędy "idą" te przewody w aucie to byłbym bardzo wdzięczny.
  2. jestem po wymianie właśnie tych wachaczy.. w warsztacie powiedzieli ze nie podejma sie wymiany tuleji bo to bedzie lipa i przyjade zaraz na reklamacje bo tak sie nie powinno robic wiec wymienilem cale wachacze. cena za szt 250zl z allegro (Lemforder) czyli nie 900 (!!??) do tego wymiana 50zl za komplet wiec cena 550zl mysle do przyjecia zwlaszcza za org i spokuj na dłuższy czas ( a przynajmniej taka mam nadzieje;)
  3. Mam problem, chodzi o to ze w czasie jazdy (po chwili) lub od razu po odpaleniu zapala mi sie kontrolka ABS jednocześnie z kontrolka ESP. jak zgasze silnik i odpale ponownie to czesto znika i znowu moge przejechac kilka min ale zaraz znowu sie zapala.. podłączylem vaga i pokazało mi błąd czujnika tylnego prawego. podpiąłem wiec wtyczke tego czujnika pod ohmomierz i pokazalo coś w okolicach 1.6k Ohma. targalem troche przewodem w różnych miejscach ale wartość sie nie zmieniala wiec zakładam że jesli ta wartość jest w normie to z czujnikiem tez jest wszystko ok a problem leżu gdzieś głębiej.. czy ktoś miał takie objawy lub ewentualnie wie co to moze byc? z gory dzieki za odpowiedzi. pozdrawiam
  4. a co byście powiedzieli o amorkach firmy QUINTON HAZELL z aukcji: http://allegro.pl/amortyzatory-amortyzator-audi-a4-b6-01-08-tyl-gaz-i2013725396.html cena jest dobra a ze akurat nie dysponuje za duża gotowka to biore takie amorki pod uwage.. co myslicie na ten temat??
  5. mi buczalo od kad kupilem audi tyle ze na poczatku tylko przy odpalaniu a potem juz non stop tyle ze podczas jazdy ciszej.. uznalem ze pompa sie konczy i kupilem nowa serwisową i przez jakis może miesiac było cicho a potem znowu zaczelo buczec i uznalem to za norma, ale w sumie to moze faktycznie to jakis syf w zbiorniku zapycha smok albo filtr paliwa moze przypchany? tyle ze w BFB to taki filtr to jakies 250zl (a w kazdym razie tak mi powiedzieli w warsztacie..) wiec sam nie wiem co robic.. nie chcialbym sobie zalatwic pompy po raz kolejny, sprobuje z tym srodkiem do benzyny, czy ktos moze podpowiedziec jaki ten srodek kupic?
  6. Otóż to, jeśli nie chcesz oślepiać kierowców z przeciwka trzeba je zwyczajnie obniżyć białą plastikową śrubką regulującą przy reflektorze (imbus) jednak żeby zrobić to na odpowiednim poziomie konieczne jest skorzystanie z przyrządu do ustawiania świateł ktory jest na każdej stacji diagnostycznej i w wiekszości warsztatów samochodowych. Samopoziomowanie jak juz kkam słusznie zauważył nie reguluje samo świateł we właściwe położenie tylko dostosowuje poziom światła tak żeby przed i po obciążeniu auta poziom świecenia był jednakowy. co do samej naprawy czujnika to u mnie i podejżewam ze u większości kluczowym jest siła z jaką ta zielona płytka jest dociśnieta do tego białego obrotowego elementu. ja swoj czujnik czyscilem, zaklejalem otwory i wszystko co tu mopzna wyczytać ale problem powracał bardzo szybko, dopiero kiedy pomiedzy tą zieloną płytke a naklejany dekielek wcisnąłem kawałek gumowej uszczelki (odpowiednio grubej tak żeby po zamknieciu dekielka dociskała mocniej płytke) problem zniknął... juz ponad rok mam spokuj i zapomnialem o problemie.
  7. Witajcie, mam problem, chodzi o to w jaki sposob mozna podlaczyc zwykle radio CD JVC do Audi gdzie jest zainstalowany oryginalny subwoofer. samo radio podlaczylem bez problemu, glosniki w drzwiach dzialaja normalnie ale zostaje mi wtyczka od subwoofera z tylu za radiem ktora moze i ma swoje miejsce w oryginalnym radiu ale w tym nie mozna jej podlaczyc bo nie ma gdzie, chodzi mi o to czy mozna jakos podpiac kable z tej wtyczki pod zwykle radio tak zeby subwoofer działał? z wtyczki od subwoofera odchodzi 5 kabli: 2 zielone, 2 zielone z paskami, 1 bialo czarny. i tak sobie myslalem ze moze te zielone i te z paskami trzeba podpiac pod wyjscie glosnikowe a ten czarno bialy to wzbudzenie czy cos? ale tak nie dziala;/ ma ktos jakis pomysl? lub moze ma ktos opis przewodow od tej wtyczki subwoofera? z gory bardzo dziekuje za pomoc..
  8. Płukanke zrób i zalej 5w30 albo jak więcej deptasz po gazie to 5w50 OK w takim razie zaleje 5W30 bo nie za bardzo cisne;) ale co to znaczy "Płukanie zrob"? jak to zrobic i po co?
  9. zbliza mi sie wymiana oleju mam A4 B6 avant 1.8T 163km z przebiegiem 205000km. wg instrukcji powinienem lac 5w30 ale sam nie wiem czy z takim przebiegiem nie lac juz 10w40. jak myslicie? co w moim przypadku zalac?
  10. Witam mam skrzynie manualna 5-biegowa i taki problem ze jak jest zimny silnik to cieżko sie wybija biegi ktore wbijają się do góry czyli 1, 3 i 5. wchodza bez problemu ale ciezko sie wyrzuca na luz, tzn opor jest sporo wiekszy niz przy wybijaniu z biegow 2 i 4. poziom oleju w skrzyni jest taki jak trzeba wiec pytanie czy to moze byc normalne czy cos sie dzieje niedobrego? po rozgrzaniu silnika i przejechaniu paru km zaczyna chodzic juz luzno wszystkie biegi tak samo..
  11. I dokladnie z takiego powodu ja rowniez nie załoze gazu wiecej do samochodu bo w poprzednim autq mialem gaz i fakt ze przy tankowaniu faktycznie wychodzi mniej ale jest sporo innych kosztownych minusow ktore trzeba tez brac pod uwage. Ze swojej str polecam 1.8T BFB 163km, taki wlasnie teraz mam i puki co (odpukac) zero problemu i ladnie sie zbiera a spalanie w miescie przy wiecznie nie rozgrzanym silniku w granicach 9.5l/100km to chyba calkiem niezle..
  12. dlaczego "NIE CASTROL"? mi wlasnie taki wlali 10W40 castrol. mam go zmienic? apropos tematu to mam 1.8T 163km silnik BFB. spalanie w miescie okolo 9.3l a trasa jakies 7.2l. oczywiscie bez gazu;] Castrol pozostawia po sobie sporo nagaru w silniku i po jakimś czasie może Ci się ukazać kontrolka od braku ciśnienia oleju Poczytaj - na necie jest sporo o tym. W BFB pompa jest napędzana łańcuszkiem i kosztuje 500zł. Mam nadzieje że zalali Ci pełnego syntetyka 5W50 1.8T jest gorącym silnikiem i potrzebuje dobrego oleju. Ja postawiłem na Mobil I 5W50 ok dzieki za info, zmieniam na pelen syntetyk co by mi balaganu nie narobilo w silniq..
  13. Witam mam od niedawna A4 B6 1.8T BFB. mam takie male pytanko bo od kąd go mam po przekręceniu kluczyka w zapłon oraz zaraz po odpaleniu slusze dziwny dzwięk w tylu auta jakby z pompy paliwa (takie jakby buczenie) i po okolo 2s cichnie i juz jest ciagle cisza az do nastepnego odpalania. pytanie jest takie czy to normalne? czy ewentualnie pompa sie konczy czy moze jeszcze to cos innego?
  14. dlaczego "NIE CASTROL"? mi wlasnie taki wlali 10W40 castrol. mam go zmienic? apropos tematu to mam 1.8T 163km silnik BFB. spalanie w miescie okolo 9.3l a trasa jakies 7.2l. oczywiscie bez gazu;]
  15. Ja mialem takie objawy ze blad pojawial mi sie co jakis czas w czasie jazdy i znikal, rozebralem ten przedni czujnik wg instrukcji, zakleilem ten otworek, wody co prawda nie bylo (tylko troche smaru zapewne poprawiajacego styk) ale za to wszystkie styki byly zaśniedziałe (pojawil sie na nich taki czarny nalot, niestety nie zrobilem zdjecia..) oczyscilem styki i zakleilem wg instrukcji i puki co blad sie nie pojawia wiec chyba wszystko gra;) jedna tylko uwaga do instrukcji ze przy odcinaniu tego bialego plastiku w miejscach ktore zaznaczylem sa takie jakby plastikowe odnogi dystansowe po to zeby ten plastik za mocno ani za slabo nie dociskal plytki, ja o tym nie wiedzialem i ucialem nozykiem te odnogi przy odcinaniu tej oslony.. jakos dziala ale warto w tym miejscu byc troche ostroznym i tego nie poucinac bo te odnogi nie sa wklejone tam dalej w srodku czujnika, klej jest tylko na krawedzi styku obudowy czujnika i tej plastikowej bialej oslonki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...