Jump to content
IGNORED

[ALL B6] Zapala się kontrolka ABS i ESP


sola1111

Recommended Posts

Mam problem, chodzi o to ze w czasie jazdy (po chwili) lub od razu po odpaleniu zapala mi sie kontrolka ABS jednocześnie z kontrolka ESP. jak zgasze silnik i odpale ponownie to czesto znika i znowu moge przejechac kilka min ale zaraz znowu sie zapala.. podłączylem vaga i pokazało mi błąd czujnika tylnego prawego. podpiąłem wiec wtyczke tego czujnika pod ohmomierz i pokazalo coś w okolicach 1.6k Ohma. targalem troche przewodem w różnych miejscach ale wartość sie nie zmieniala wiec zakładam że jesli ta wartość jest w normie to z czujnikiem tez jest wszystko ok a problem leżu gdzieś głębiej.. czy ktoś miał takie objawy lub ewentualnie wie co to moze byc? z gory dzieki za odpowiedzi. pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem może ja się nie znam, może jestem mało bystry :kox: ale jak wywala mi VAG błąd czujnika to go wymieniam... Tak miałem w A3 tak miałem w starej A4. Ale człowiek uczy się cały czas dlatego będę śledził ten wątek :naughty:

Link to comment
Share on other sites

i jak się skończyło? wymieniłeś ten czujnik czy jakoś inaczej sobie poradziłeś? pytam bo pojawił mi się ten sam problem

Link to comment
Share on other sites

Witam wszystkich , co do problemu ABS/ESP umnie wyglada to troszke inaczej , blad ( kontrolka ABS, ESP , czerwony wykrzyknik ) pojawia sie w momęcie zadzialania ESP np na oblodzonym zakrecie , duzej ilosci sniegu , ale nie pojawia sie przy dzialajacym ABS-ie podczas hamowania , blad wyskakuje tak w 80% zadzialania ESP,( nawet przy wylaczonym ESP ) czasami jade na zasnierzony parking kilka baczkow i nic a czasami wierzdzajac do garazu kola lekko poboksuja i gotowe . VAG wykazal " nieprawidlowe napiecie elektrozaworu ABS" Autko bylo juz u elektronika poczyscil styki , sprawdzil napiecia , pogrzebal w sterowniku i sytuacja sie poprawila gdyz wczesniej blad wyskakiwal za kazdym razem gdy kola mialy poslizg. Dodam jeszcze , ze blad znika po ponownym wlaczeniu zaplonu. Drazni mnie troche ta sytacja bo musze jezdzic wyjatkowo ostroznie , bo kazdy delikatny poslizg powodyje odlaczenie ABS / ESP i auto leci.

Link to comment
Share on other sites

podłacz się pod vaga może jest zapisany bład i na coś cię nakieruje gdzie leży przyczyna.

Link to comment
Share on other sites

Juz podłączałem , przy zapalonych kontrolkach ( ABS/ESP/Wykrzyknik) VAG pokazuje " nieprawidlowe napiecie elektrozaworu ABS" po wykasowaniu , lub po ponownym uruchomieniu silnika blad znika

Link to comment
Share on other sites

Rozmawiałem z kumplem dziś na ten temat, mówił że miał podobną sytuację kiedy miał mało powietrza w którejś oponie. Podjechałem dzis pod kompresor i w oponie PP miałem 1,5 atm. Podpompowałem do 2,5 atm. Odpaliłem autko i odjechałem. Jak na razie nie zapaliły się, choć daleko nie musiałem jechać. Jutro będe jechał trasę ponad 100km to zobaczymy jak to będzie

Link to comment
Share on other sites

witam

/A4 1.9,1996 r./Kontrolka ABS/wykrzyknik, pojawia się w różnych okolicznościach, bez wskazania stałych przyczyn tzn: prędkość,obroty itp. Po zgaszeniu silnika i ponownym starcie wszystko ustępuje... do następnego razu / błąd ten pojawia się przeciętnie raz na kilka tygodni, przy codziennym przebiegu kilkudziesięciu kilometrów/

VAG pokazuje różnice prędkości na kołach.

Ktoś może poradził sobie z podobnym problemem ?

Link to comment
Share on other sites

Rozmawiałem z kumplem dziś na ten temat, mówił że miał podobną sytuację kiedy miał mało powietrza w którejś oponie. Podjechałem dzis pod kompresor i w oponie PP miałem 1,5 atm. Podpompowałem do 2,5 atm. Odpaliłem autko i odjechałem. Jak na razie nie zapaliły się, choć daleko nie musiałem jechać. Jutro będe jechał trasę ponad 100km to zobaczymy jak to będzie

a miałem nadzieje że problem się skończył. Jednak nie - zostaje tylko podpiąć pod kompa :disgust:
Link to comment
Share on other sites

Mam problem, chodzi o to ze w czasie jazdy (po chwili) lub od razu po odpaleniu zapala mi sie kontrolka ABS jednocześnie z kontrolka ESP. jak zgasze silnik i odpale ponownie to czesto znika i znowu moge przejechac kilka min ale zaraz znowu sie zapala.. podłączylem vaga i pokazało mi błąd czujnika tylnego prawego. podpiąłem wiec wtyczke tego czujnika pod ohmomierz i pokazalo coś w okolicach 1.6k Ohma. targalem troche przewodem w różnych miejscach ale wartość sie nie zmieniala wiec zakładam że jesli ta wartość jest w normie to z czujnikiem tez jest wszystko ok a problem leżu gdzieś głębiej.. czy ktoś miał takie objawy lub ewentualnie wie co to moze byc? z gory dzieki za odpowiedzi. pozdrawiam

MIałem ten problem, wczoraj go rozwiązałem, właśnie czujnik znajdujący się koło czujnika sprzegła był wyciśniety. I światło stopu zapalało mi się dopiero od połowy wciśnięcia pedału. Wystarczyło nastawic czujnik, podłaczyć i po kłopocie.

Link to comment
Share on other sites

W moim A4 mialem podobny przypadek. Najpierw kontrolki zapalaly sie sporadycznie a po jakims czasie od razu po zapaleniu auta. Skonczylo sie na naprawie sterownika ABS.

Link to comment
Share on other sites

Czujniki sprawdzone, nie ma się czego czepiać, a podpięcie pod VAG po kolejnym zapaleniu się kontrolki ABS wskazuje różnie w prędkości na kołach.

Co może być przyczyną problemu ?

witam

/A4 1.9,1996 r./Kontrolka ABS/wykrzyknik, pojawia się w różnych okolicznościach, bez wskazania stałych przyczyn tzn: prędkość,obroty itp. Po zgaszeniu silnika i ponownym starcie wszystko ustępuje... do następnego razu / błąd ten pojawia się przeciętnie raz na kilka tygodni, przy codziennym przebiegu kilkudziesięciu kilometrów/

VAG pokazuje różnice prędkości na kołach.

Ktoś może poradził sobie z podobnym problemem ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...