Skocz do zawartości

leho

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O leho

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia leho

0

Reputacja

  1. Wymiana na dobry zamiennik i będzie spokój a cena niższa od kosztów 2-3 regeneracji
  2. Panowie, pozwólcie że podepnę się pod temat. Przełącznik świateł na '0" światła drogowe zapalają się po włączeniu zapłonu. Po przekręceniu przełącznika w poz. światła drogowe i powrocie do poz. "0" światła gasną... i można już prawidłowo je włączyć przełącznikiem. Jaka może być przyczyna ?.
  3. dodatkowo: drzwi prawy tył są zablokowane, nie otwiera się również szyba w tych drzwiach....
  4. Mam podobny problem, poza cytowanymi dodatkowo ; centralny nie zamykał prawych tylnych drzwi ( obecnie nie otwiera), brak sygnalizacji świetlnej przy zamykaniu centralnym ). Ktoś podpowie rozwiązanie ?
  5. Stuki przez wypracowany przegub oczywiście możliwe, ale raczej nie będzie to przyczyną przedmiotowego problemu, czyli nagłego szarpnięcia i gaśnięcia silnika. Zacznę od sprawdzenia poduszek..... oby. Przebieg to prawie 280 k, więc pomyślałem, że na dwumas najwyższy czas. ( jest jeszcze org.)
  6. witam Nie ma żadnej różnicy,
  7. witam Przy ruszaniu ( również na wstecznym ) jeżeli znacznie nie zwiększę obrotów, mocne uderzenie w okolicy skrzynia-sprzęgła i silnik gaśnie. Praca silnika równa , zarówno na biegu jałowym jak i podczas jazdy. Czy to może być dwumas ?.
  8. Czujniki sprawdzone, nie ma się czego czepiać, a podpięcie pod VAG po kolejnym zapaleniu się kontrolki ABS wskazuje różnie w prędkości na kołach. Co może być przyczyną problemu ?
  9. witam /A4 1.9,1996 r./Kontrolka ABS/wykrzyknik, pojawia się w różnych okolicznościach, bez wskazania stałych przyczyn tzn: prędkość,obroty itp. Po zgaszeniu silnika i ponownym starcie wszystko ustępuje... do następnego razu / błąd ten pojawia się przeciętnie raz na kilka tygodni, przy codziennym przebiegu kilkudziesięciu kilometrów/ VAG pokazuje różnice prędkości na kołach. Ktoś może poradził sobie z podobnym problemem ?
  10. leho

    [B5 AVG] Odcinanie turbiny

    Jedyny szczegół, który jeszcze przychodzi mi do głowy to fakt , że problemy zaczęły się po wymianie termostatu /przedtem nie odcinało turba/. Okazało się, że jest minimalny ubytek na oringu, który widać przez to nie domykał i temp. dochodziła jedynie do ok. 75 % . Po wymianie termostatu usterka ustąpiła, silnik jest prawidłowo dogrzewany. Ale wątpię czy to może mieć związek z obecnymi problemami .
  11. leho

    [B5 AVG] Odcinanie turbiny

    Co do ABS to czyta błąd ; nierównomierne prędkości / lewe-prawe koło/, może sugerować uszkodzenie w obwodzie el, ale dlaczego wraca do normy po powtórnym uruchomieniu silnika ? Turbo , raz przy odczycie wskazania przeładowania i zawór rec., innym razem nie ma błędu. /dziękuję za podpowiedzi, zacznę od zrobienia logów /
  12. leho

    [B5 AVG] Odcinanie turbiny

    Problem polega coraz częstszym odcinaniu turbiny. nie ma jednej zasady, tzn prędkość , obroty czy inny parametr. Po prostu w pewnej chwili odcina i koniec. Ostatnio podobnie zachowuje się ABS , / włącza się kontrolka/. Wszystko wraca do normy po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika. Ktoś wie co może być przyczyną ? [mod]Gdzie jest prefix!!!! - poprawiłem (kolejne wylądują w koszu)[/mod]
  13. To teraz już nie wiem czy zmieniać alarm.
  14. Jeszcze poczekam. Rano temperatura w mojej okolicy poniżej zera, a podobno jeszcze kilka poranków z przymrozkami.
  15. Alarm faktycznie nie ori. Czasem również otworzy się szyber. Trudno,pozostaje wymienić alarm. Dzięki za informację
×
×
  • Dodaj nową pozycję...