Skocz do zawartości

paralotniarz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O paralotniarz

Osiągnięcia paralotniarz

0

Reputacja

  1. paralotniarz

    SPOTY RADOMSKIE

    Panowie poszukuję dobrej duszy z Radomia która pomoże w ocenie Audi B6 w jednym z komisów. Chodzi mi o kogoś wyposażonego w miernik i/lub VAGa. Co prawda znalazłem 2 stacje kontroli, które oferują tzw. "badanie przed zakupem", ale obawiam się, że takie badanie za 60zł to bedzie "po łebkach" byle szybciej i byle skasować klienta.
  2. No 1.8T... to moze mieć sens! Zerknąłem do katalogu i pod względem dynamiki wypada lepiej niż 2.0 ALT, a spalanie (według producenta) wyższe tylko o 0,2 l/100km. Jesli wynik ok. 7 l/100km w trasie jest osiagalny przy motorze 1.8T to powaznie sie nad nim zastanowie. Mocniejszy silnik (2.4 czy tez 3.0) nie jest mi po prostu potrzebny. Jestem raczej spokojnym kierowcą
  3. Dlaczego nie chcę gazu? Pewnie dlatego, że: 1) w zadnym aucie go nie mialem i jestem ogolnie mocno uprzedzony. Na gaz to są zapalniczki 2) przejezdzam rocznie 7-10 tys. km i dobra instalacja zwroci mi sie dopiero po 2 latach. I to zakladajac, ze jezdzilbym tylko na gazie. W praktyce to wiadomo jak to wyglada. Samochod zanim przelaczy sie na LPG spala etylinkę, ponadto dla zdrowia silnika trzeba czasem wyjezdzic zbiornik benzyny. Dodatkowo dochodza takie drobiazgi jak czestsza wymiana filtrow, swiec, wyzsze koszty przegladu technicznego, regulacje instalacji gazowej itp. itd. Tak wiec w moim przypadku zakladanie gazu nie bardzo sie kalkuluje 3) przerazaja mnie ewentualne problemy zwiazane z jazda na gazie. Znam wiele osob ktore jezdzi na LPG i ciagle cos reguluja, przeczyszczaja, a obroty dalej falują, auto się dławi albo nie pali na benzynie. Szukam więc auta w czystej benzynce. Z tego co wyczytałem w katalogach to A4 z silnikiem 2.0 ALT w zupelnosci by mi wystarczyl. Jest duzo dynamiczniejszy niz moja stara B4-ka ze 115-sto konnym ABK, a pali podobnie. Pytanie tylko jak z bezawaryjnoscia tego motoru. Na forum jest niewiele informacji o tym silniku wiec moze ktos z uzytkownikow ALT moglby co nieco o nim napisac.
  4. Przymierzam sie do kupna Audi A4 B6 z benzynowym silnikiem. Który w silnik z gamy 1.8T, 2.0 wybrać? Który z benzyniaków jest najmniej problematyczny, zapewnia przyzwoite osiągi przy racjonalnym zużyciu paliwa? Dotychczas jezdzilem Audi 80 B4 Avant z motorem 2.0 ABK (115KM). Osiągi tego auta były nieco poniżej oczekiwań więc tutaj liczę na poprawę. Jeżdzę głównie w trasie (70%) więc oczekiwałbym zużycia paliwa na poziomie 7l przy średnio dynamicznej jeżdzie (110-120km/h). Moja B4-ka w trasie paliła ok 7.5l. Biorę pod uwagę następujące silniki: - 1.8T 150KM - 2.0 130KM - 2.0FSI 150KM
  5. Witam wszystkich serdecznie! Na forum zalogowalem sie w styczniu 2008r, ale dopiero teraz pisze swoj pierwszy post 2,5 roku temu bylem na etapie kupna auta. Marzylem wtedy o Audi A4 niestety w tamtymn czasie kwota 10 tys. zł nie wystarczała na kupno A4-ki chociazby z pierwszego roku produkcji. Zostalem wiec dumnym posiadaczem Audi 80, model B4 Avant z silnikiem 2.0 (115KM). Tym jakże zacnym autem poruszalem sie niemal do chwili obecnej. B4-kę już sprzedalem i za kilka miesiecy, kiedy dozbieram nieco grosza, bede rozgladal sie za A4. Po 2,5 roku sytuacja zmienila sie diametralnie. Za ok 20 tys. zł (tyle zmaierzam przeznaczyc na auto) stac mnie bedzie na kupno A4-ki z ostatnich lat produkcji. Bedzie wiec w czym przebierac. Chociaz pozostaje niedosyt, bo robie sobie smaka na kolejna generacje, czyli B6. W kazdym razie... zakochalem sie w marce Audi i nie wyobrazam sobie jazdy innym samochodem. Mam nadzieje ze zaczytujac sie w tym forum tylko utwierdze sie w tym przekonaniu. pozdrawiam paralotniarz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...