Skocz do zawartości

michas2511

Pasjonat
  • Postów

    67
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michas2511

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia michas2511

0

Reputacja

  1. Witam! Potrzebuję komplet sprzęgła z kołem dwumasowym do mojego AVF. W jakiej masz cenie?? Pozdrawiam.
  2. michas2511

    Zdarta opona

    Witam!!! Na wstępie powiem, że przegrzebałem już całe forum i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Otóż wczoraj zmieniałem koła z letnich na zimowe. Zauważyłem, że wewnętrzna krawędź i środek przedniej prawej opony jest mocno zdarty. Aż do ograniczników. Oponki po jednym sezonie :/ Wiosną założyłem nówki Continental ContiSportContact 5 w rozmiarze 225/45/17 XL. W samochodzie miałem też założone dystanse 13mm z przodu i 17mm (przykręcane) z tyłu. Jedne i drugie z kołnierzem centrującym. Dodam że na letnich oponkach lekko ściągało w prawo. Na zimówkach nie ściąga, ale kierwonica jest delikatnie skręcona w prawo. Na letnich stała prosto. Na letnich odczuwałem też jakby bicie prawdopodobnie w tylnym lewym kole, ale ręki sobie uciąć nie dam. Kilkakrotnie dokręcałem dystanse i koła, ale nic to nie pomogło. Może ktoś miał podobny problem. Nie wiem czy łączyć ze sobą fakty bicia, ściągania, dystansów i zdartej opony. Myślałem o źle ustawionej zbieżności, ale wtedy by chyba się zdzierały obie przednie opony. Bardzo proszę o pomoc!!!
  3. michas2511

    Znaczenie ET Felgi

    Z tyłu mniej niż 17mm z kołnierzem nie wsadzisz. Z tych z kołnierzem to jest na tył minimum. A w te bez kołnierza powyżej 5mm bym się nie pakował. Jak przyłożysz dystanse będziesz wiedział o co chodzi...
  4. michas2511

    Znaczenie ET Felgi

    Pablo nic nie będzie wystawało Ja mam u siebie 17x7,5J ET43 225/45/17 z tyłu dystans 17mm, z przodu 13mm i moim zdaniem jest idealnie. Nic nie wystaje i nawet przy obiążeniu ładnie się wszystko chowa i nic nie obciera. Poza tym sprężyny od Ciebie dają radę
  5. Witam! Potrzebuję następujących części do A4 B6 1.9 TDI AVF 2004r.: -filtr oleju -filtr paliwa -filtr powietrza -filtr kabinowy (najlepiej z aktywnym węglem) najlepiej KNECHTa -korek spustowy oleju Dziękuję i pozdrawiam
  6. Sorki pomyłka, jednak jest 1xniebieski 1xzielony. Brałem używki ale podobno z małym przebiegiem, bo ktoś wymienił na Eibachy. Do rantu błotnika mam 66,5cm zarówno z przodu jak i z tyłu.
  7. Ja miałem u siebie z tyłu sprężyny: 1xniebieski 2xróżowy, i tyłn też za nisko siedział. Wstawiłem 1xniebieski 2xzielony czyli 2 kategorie wagowe wyżej i teraz jest tak, jak należy. No i charakterystyka prawie się nie zmieniła, powiem nawet że jest lepiej. Za twardo na pewno nie jest.
  8. Witam! Potrzebuję łącznik stabilizatora na tył, lewa i prawa strona. Audi A4 B6 Avant 2004r. Jaka cena??
  9. Dałoby radę Będę modził dalej jak znajdę chwilę, teraz trochę zarobiony jestem i nie mam czasu.
  10. Próbowałem obcinać. Krótsza nie daje rady odbić :/ ---------- Post dopisany 28-05-2013 at 22:32 ---------- Poprzedni post napisany 21-05-2013 at 18:28 ---------- No i wszystko jasne. Przestudiowałem z trudnościami wątek kolegów z Niemiec. Autor wątku z niemieckiego forum użył siłowników firmy Johns, w których cylinder jest o prawie 2cm krótszy od cylindrów w siłownikach innych producentów. Jednak Johns też zaczął robić dłuższe cylindry. Oni zaczęli używać czegoś takiego Febrotec Federn Dzięki temu sprężyna się mieści. Niestety wątpię, żebyśmy u nas coś takiego dostali :/
  11. Parametry siłownika wygląda na to że się zgadzają. Sprężyna po zamknięciu klapy zajmowała za dużo miejsca na siłowniku. Teraz zamawiam takie: http://www.steinelnormalien.de/download/steinel-normalien-catalog-05a-en.pdf Zielone prawdopodobnie. Chłopaki z Niemiec używali właśnie takich. Są z drutu prasowanego. Po ściśnięciu zajmują mniej miejsca. Z tego co zrozumiałem to oni stosują jeden siłownik 690 N i drugi oryginalny 540. Klapa łagodniej się otwiera. U mnie w końcowej fazie waliła tak, że samochód cały się ruszał. Będziemy kombinować dalej. Może ktoś się przyłączy?? W kilka osób raźniej i taniej, bo czekanie na efekt czyichś działań to trochę za mało.
  12. Doszly, ale niestety sprężyny okazały się za długie :/ Wypychało mi klapę do tyłu. Teraz zgłębiam wątek z forum naszych kolegów z Niemiec i będę modził dalej. Będę na bieżąco informował o postępach.
  13. ---------- Post dopisany at 06:14 ---------- Poprzedni post napisany at 06:12 ---------- AMORTYZATOR SIŁOWNIK KLAPY TYŁ AUDI A6 C5 AVANT (3238859848) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ---------- Post dopisany at 06:26 ---------- Poprzedni post napisany at 06:14 ---------- Jeszcze jeden typ: AUDI A6 SIŁOWNIK KLAPY TELESKOP AMORTYZATOR (3179585220) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. W pierwszym linku za długi skok, drugi już lepszy ale 5mm za mało.
  14. Widzę że będę pioneerem Może się pokuszę o jakieś fotostory "Zrób to sam"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...