Skocz do zawartości

jac0205

Pasjonat
  • Postów

    80
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O jac0205

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Toruń

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    BRB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Problem rozwiązany. Wadliwy zawór EGR. Po wymianie dolegliwości minęły.
  2. Miałem wymieniany zawór EGR, nie pisałem o tym bo nie skojarzyło mi się, że to też może mieć wpływ. Po odłączeniu wtyczki od EGRa silnik pracuje normalnie, pali się Check i tyle. We wtorek będzie jego wymiana. Zobaczymy.
  3. Dzień dobry. VAG pokazał błąd poduszki silnika, nie mam jednak dokładnego kodu tego błędu. Mam tylko taką informację od mechanika, że jest. Nie wnikałem co to za błąd i jestem umówiony na naprawę za tydzień. Silnik na wolnych obrotach szarpie, pracuje nierówno, przy odpalaniu zakopci. Jednak wystarczy, że auto nabierze prędkości powyżej 15km/h i problem znika, silnik pracuje równo. Nie ma różnicy czy na biegu czy na luzie z górki. Są dni gdzie nie dzieje się nic do momentu ponownego uruchomienia silnika. Czy to na pewno poduszka czy może coś jest z nią powiązane?
  4. Witam. Gdzie szukać wiązki od czujnika temperatury zewnętrznej (przed chłodnicą) do ECU? Wariuje mi temperatura od -45st do +20-30st, czujnik wymieniony (kilka różnych podpinałem dla pewności) i wychodzi na przetarty kabel. Od spodu podejrzę czy ściągać koło i nadkole? Jak do tego podejść?
  5. ... czy w A4 B7 (1.9TDI) jest gdzieś jeszcze drugi czujnik wpływający na wyświetlaną temperaturę ? W A4 B5 miałem to samo i tam był drugi - dostęp od strony schowka był. Na forum gdzieś mi mignęła taka informacja ale nie mogę tego znaleźć teraz. Wszędzie tylko o przednim czujniku.
  6. No tak, ja widziałem bez tego kabelka. To mi wygląda na jakiś czujnik zmierzchu ale mogę się mylić. Dzięki za info.
  7. Witam Mam pytanie odnośnie trybu AUTO w przełączniku świateł. Mam teraz fabryczny przełącznik bez tego trybu, przypadkiem na chińskim allegro znalazłem taki właśnie z AUTO. Podejrzewam, że sama przekładka nie wystarczy. Czy może jakaś aktywacja tego trybu vagiem ? Da radę to w miarę prosty sposób zrobić ? Pozdrawiam
  8. Podłączę się do tematu... Mam ten zestaw ze zdjęcia i niestety nie mam pojęcia jak zmusić radio do nasłuchu przez AUX. Po podłączeniu z tyłu radia i zakodowaniu przez VAG-a (kanał 37, w polu z wartością 7-mio cyfrową zmieniam przedostatnią cyfrę na 5 - wg instrukcji z neta, robię zapisz i mam informację: kodowanie przyjęte) w MENU CD/TV podmenu SOURCE nie mam jednak do wyboru AUX. Próbowałem z podpiętym jakimś odtwarzaczem, z telefonem i nic. Co robię nie tak ? Oprogramowanie radia to wersja SW0550 H73. EDIT Temat częściowo ogarnięty, aktualizacja do wersji SW0650 pomogła, jednak sprzęt gra cicho (zarówno po kablu jak i bluetooth) w porównaniu do źródeł CD czy karta SD. Ech zawsze coś nie tak...
  9. Wiytam. Używa ktoś z Was takiej przejściówki ? Chciałbym wiedzieć jak to się sprawuje. ADAPTER
  10. kolego ~Sany, rozwiązałeś swój problem ? Dopadło mnie coś podobnego... poszarpuje na wolnych obrotach, wtryski po regeneracji, brak błędów.
  11. Witam. Od niedawna (po wymianie/naprawie pompo-wtrysków) podczas przyspieszania słyszę syczenie od strony kierowcy. Z początku myślałem, że to może zawirowania powietrza przy uszczelce drzwi. Dźwięk jest tylko podczas przyspieszania. Czy chodniczka IC jest po tej właśnie stronie ? Auto nie traci mocy, nie wykazuje żadnych objawów awarii.
  12. Dobra, problem rozwiązany. Dzięki.
  13. Witam Po podłączeniu emulatora CD całość gra tylko na przód (radio także). Odpiąłem z tylu radia w prawym górnym rogu szeroką wtyczkę i w jej miejsce podłączyłem 8 pinową zmieniarki. Czy ta szeroka wtyczka jest powiązana z głośnikami ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...