Skocz do zawartości

Jarko1988

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jarko1988

Osiągnięcia Jarko1988

0

Reputacja

  1. Rano temperatura wynosiła -2.5. Temp. Paliwa: 1.8 ,Temp. Płynu -0,9. Temp. Powietrza 0.0. Silnik popracował z minute i Paliwa skoczyła na 2.7 Płynu na 7.2 i powietrza nadal 0.0, Odpięcie czujnika nic nie dało. Problem z odpalanie rozwiązany ale powstał inny... Po wymianie rozrządu i zrobieniu pompy audi odpala extra ale za żadne skarby nie chce wejść na obroty, wydaje dźwięk jakby brakowało paliwa czy też nie mogło zassać powietrza i niesamowicie kopci. Ustawiałem kąt wtrysku i dawkę tak jak trzeba i nic. Po kilku próbach (zakładania i ściągania rozrządu) teraz nie idzie ustawić pompy tak aby kąt się zmienił z 255 na mniej. Z tego co widzę to pompa ma oznaczenia dla AFN a ja mam silnik AHU nie wiem czy to ma jakiś wpływ. Przed zdjęciem rozrządu zaznaczyłem koła i sprawdziłem znaki, wszystko się zgadza. Wtrysk sterujący zmierzony i był ale na wszelki wypadek kupiłem drugi na podmiankę i nic, vag czasem tylko wyrzuca bład "vag com 00550 start injection regulation"
  2. Błąd w ciągu dwóch tygodni pokazał się tylko raz, a nastawnik ustawiony książkowo i wszystko tak jak trzeba... Myślę czy czasem nie mają jakiegoś wpływu na to wszystko czujniki temperatury paliwa i wody... Jutro rano je sprawdzę bo obecnie na zewnątrz jest około -3 także rano temperatura powinna być zbliżona.
  3. Mam problem z odpaleniem po postoju nawet kilku minutowym na zimnym i czasem tylko na ciepłym silniku. Ustawiłem kąt wtrysku, nastawnik zmieniłem wszystkie podkładki i uszczelnienia przy pompie i chyba wszystko co było możliwe i z dnia na dzień co raz to gorzej. Silnik kreci i np po 3 sekundach zaczyna załapywać robiąc wrażenie jakby każdy z tłoków osobno łapał zapłon i tak czasem do 15 sekund. Macie jakiś pomysł co to może być, zrobić jakieś logi czy coś ? Jedyny błąd jaki się sporadycznie trafia w silniku to 2 Faults Found: 01268 - Quantity Adjuster (N146) 35-10 - - - Intermittent 00741 - Brake Pedal Monitoring 27-10 - Implausible Signal - Intermittent
  4. A4 z 97r, teraz już wiem że wszystko się stało przez zwarcie w światełku które jest po prawej stronie na słupku z tyłu. Jak podałem napięcie do tej kostki co jest koło nóg kierowcy i pojawiło się podświetlanie przycisków to chodziło odsuwanie i zasuwanie ale nie było opcji samodomykania po lekkim kliknieciu guzika jedynie było otwieranie. Kolejna rzecz którą mi się dziś udało znaleźć Czarna duża wtyczka ( Pin 9 gdy podaje do niego prąd wszystko chodzi jak trzeba tylko że chyba wszystko działa cały czas czy kluczyk jest w stacyjce czy go nie ma. Wygląda na to że pompka albo nie podaje prądu albo zimne luty...
  5. Problem jest w tym że kiedyś wywaliło mi bezpiecznik od lewego długiego a za tym nagle przestały działać elektryczne przednie szyby i podświetlanie przycisków. Szyby odsuwają się jedynie za pomocą kluczyka kiedy się długo przytrzyma przycisk od otwierania... wczoraj czyściłem centralkę w bagażniku i sprawdzałem bezpieczniki i nic... Na silniki tak jakby nie dochodzi prąd ponieważ na żadnym pinie w kostce od kierowcy nie ma napięcia (no chyba że tam nie powinno być)
  6. Jarko1988

    Analiza logów

    Logi z dzisiaj... Został zmieniony n75 na stary który był niby to uszkodzony. Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  7. Jarko1988

    Analiza logów

    czyszczenie przepływki nic nie pomogło jakieś dalsze rady? ile nowa i jaką kupić ?
  8. Jarko1988

    Analiza logów

    Dzisiejsza analiza logów, zawsze wyłącza turbinę... do tego na końcu podaje błędy. Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 018 R Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 20SG 1613 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 4 Faults Found: 01268 - Quantity Adjuster (N146) 35-10 - - - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
  9. Jarko1988

    Logi 2.8 v6 193KM

    MB - 08 Grupy: 020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 021 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 032 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS - 04 Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  10. Jarko1988

    Analiza logów

    Jeżeli możesz to powiedz które dokładnie mam zrobić, bo samemu ciężko jest i muszę prosić kogoś o pomoc więc chciałbym jednorazowo to wykonać.
  11. Jarko1988

    Logi 2.8 v6 193KM

    Mam ogromny problem z silnikiem 2.8 v6 193KM 4WD Synchro. Problem jest taki że auto bardzo słabo reaguje na gaz, rano ciężko odpala i po zapaleniu nie może wejść na obroty. Na ciepłym silniku próbując np. cofnąć wciskając gaz w podłogę na max silnik przerywa jakby nie palił na jeden cylinder. Czasami pojawiają się błędy: 16534 16514 561 1088 Poniżej daje logi nie wiem czy one mają jakiś sens ale jestem bezradny już tyle opcji próbowaliśmy zrobić i auto nie chodzi... Grupy: 001,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 006 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 006,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008,008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 009 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  12. Jarko1988

    Analiza logów

    gumowy łącznik kolektora dolotowego z plastikową rurką był dziurawy (dziura taka jak kciuk). Dziwne jest to że strasznie mułowacie się zbiera i np 160km/h to max ...
  13. Jarko1988

    Analiza logów

    N75 nowy na starym działo się to samo, wężyki także nowe i bez zmian jedynie pozostaje poszukać jakiś nieszczelności tylko nie bardzo wiem jak ... ale już się biorę bo jestem w trakcie działań
  14. Jarko1988

    Analiza logów

    Proszę bardzo o analizę logów. Auto ciężko rozwija prędkość do 120km/h a po tej prędkości tak jakby tracił całkiem moc i nie ma siły przyspieszyć dalej. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  15. Wracając do tematu zapytam, czy myślał ktoś z was zamontować świece żarowe do podgrzewania płynu? Wydaje mi się że miało by to trochę zalet zwłaszcza w zimę, np: szybsze osiągnięcie temp. roboczej silnika oraz wiadomo że miło będzie jak od razu będzie ciepło leciało z nawiewu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...