-
Postów
72 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O niuniek8101

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Zaręba
Auto
-
Model
A6 C6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Chodzi o to że w aucie jest 40 stopni ciepła a nawigacja zamyka główną klapę nagrzewnicy i nie leci powietrze do kabiny
-
Witam mam Audi A6 C6 z 2008 roku. Mój problem polega na tym, że w momencie gdy na dworze panuje wysoka temperatura po włączeniu klimatyzacji aby schłodzić powietrze w aucie klima normalnie odpala się i zaczyna chłodzić a po około 2 minutach przełącza się tak jakby w tryb zamknięty. Do posta dorzucam filmiki. Dziwne jest to, że gdy auto jest zgaszone obieg po około 30 sekundach przełącza się z zamkniętego w otwarty czyli prawidłowo. Nadmieniam, że nagrzewnica wymieniona jest na nową ASO. Może ktoś będzie potrafił określić co to za usterka. Po podłączeniu do VCDs nic nie pokazało. Ewentualnie może polecić jakiegoś dobrego mechanika w okolicach Lubania, Dolny Śląsk. Z góry dzięki za pomoc. MOV_0513.mp4 MOV_0512.mp4 MOV_0511.mp4 MOV_0514.mp4
-
Witam mam pytanie, gdy włączam w AMI w A6 C6 odtwarzanie losowe to wszystko działa dopóki nie wyłącze silinika, po ponownym odpaleniu nie odtwarza już losowo tylko po kolei utwory. Może ktoś spotkał się z takim problemem z góry dzięki za odp. Pozdro.
-
Witam, szukam kogoś kto zaktualizowałby mapy w A7 najlepiej w dolnośląskim. Ewentualnie puścił aktualizację na karcie SD oczywiście za opłatą. Pozdrawiam.
-
niuniek8101 obserwuje zawartość Audi
-
Witam poszukuję dobrego mechanika z vagiem okolice Lubania - dolnośląskie. Jak coś proszę o wpisy. Z góry dzięki.
-
Głośniczek pewnie spalony w b7 jest po lewej stronie w bagażniku u góry pod szybą. Poszukaj tematu na forum na pewno jest bo sam wymieniałem wszystkie wskazówki tam znajdziesz
-
U mnie wypaliło delikatnie wtyk ale fis wywalił błąd wymieniłem wkład i wszystko chodzi, spróbuj może z jakimś znajomkiem podmienić lampę i sprawdzić czy wkład jest ok.
-
Jak zaczęło niedawno szumieć to spokojnie kumpel zanim wymienił zrobił spokojnie 400km
-
Życie mnie zawór kosztował 250zł
-
Jest takie urządzonko mój diagnosta ma. Kumpel jakieś 2 tygodnie temu też wymieniał i tym ustrojstwem upewnił się, że to łożysko
-
Ja u siebie miałem podobny objaw spadek mocy i kontrolka. Odpaliłem i wszystko znikło. Auto normalnie jeździło. Po ogarnięciu vagiem okazało się, że padł zawór ciśnienia doładowania koszt zaworu + robocizna + przy pkazji filtr powietrza to 390zł
-
Dla mnie to łożysko 1 sprawa jedź na diagnostykę podniosą auto i spr. jest specjalne urządzenie które rozpędzi koło i wszystko będzie jasne. Odnośnie szumu to przy skręcie będzie mniej szumiało bo łożysko pracuje pod różnym obciążeniem
-
U mnie jest to samo, ale zdarza się dość rzadko zauważyłem, że im jest wilgotniejsze powietrze tym częściej mrugają. Problem to przetwornice na 100%, ale spróbuj poszperać w necie i popytaj mechaniorów bo można znaleźć warsztaty, które biorą stare przetwornice w rozliczeniu, zawsze taniej wyjdzie.
-
Problem: auto trzęsie i kopci jakby filrt dpf ale niby nie
niuniek8101 odpowiedział(a) na lukasluki temat w 2.0TDI
poszukaj sobie mojego wątku u mnie kopciło na biało i okazało się, że kopci intercooler spalin rozszczelnił się i płyn chłodniczy poszedł w wydech, sprawdź czy nie silnik się nie grzeje i poziom płynu chłodnieczego -
Witam, wczoraj jechałem do Wrocławia po około 1 godz. navi wyłączyło się pokazując info - proszę włożyć płytę z navi, gdy wyciągnąłem ją i włożyłem wyskoczyły info brak płyty i i że nie może jej odczytać. Co to może być. Wcześniej nic się nie działo. MMI zawiesiło się na około 1 min (przyciski nie działały) potem wszystko wróciło do normy.