-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O lukasluki
Informacje
-
Imię
?ukasz
-
Miasto
w Audi
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia lukasluki
0
Reputacja
-
Jak w temacie... Jakie wycieraczki stosujecie, które są lepsze wg was? Valeo Silencio czy Bosch Aerotwin?
-
Temperatura silnika nie ma znaczenia, potrafi zrobić to po kilkudziesięciu przejechanych kilometrach jak i po kilkuset metrach... Objawy zauważalne np. podczas hamowania na biegu lub czekając na zielone światło czy stanie w korku, wtedy dymi, śmierdzi i trzęsie.
-
Osłonę klapy tylnej masz przykręconą na 2 wkręty widoczne na wierzchu oraz 2 wkręty przy trójkącie. Pod zaślepkami po bokach masz kolejne 2 wkręty. Później zostaną Ci zatrzaski (chyba 4szt o ile pamiętam).
-
Imbusik na pompie oleju od miesiąca nowy. Podłączony pod komputer nic nie wykazuję, nie udało mi się trafić tak aby podłączyć go w sytuacji jaką opisuję. Może wtedy coś by wykazało...
-
Tylko zastanawia mnie fakt, że nie trwa to cały czas... Przeważnie przy spokojnej jeździe... Przy pracy na wyższych obrotach nigdy problem się nie pojawia
-
Witam Mam taki dziwny problem z moim AUDI A4 B7 2005rok 2.0TDI DFP a mianowicie co jakiś czas auto zaczyna się trząść na postoju, są to sekundowe drżenia co parę sekund, do tego z rury wydechowej leci biało szary dym o bardzo nieprzyjemnym zapachu. Podczas jazdy przejawia się to tym, że podczas hamowania silnikiem nie czuć drgań ale dymu jest dużo, podczas jazdy spokój. W takiej sytuacji muszę zachować się jak podczas wypalania filtra cząsteczek stałych aby problem usunąć. Po podłączeniu pod komputer nic nie wykazuje, zanieczyszczenie filtra jest na poziomie ok. 11%, robiłem nawet wypalanie serwisowe i nic to nie pomogło. Może to zupełnie coś innego? Nie zauważyłem również aby brał płyn lub olej... Proszę o jakieś podpowiedzi , o pomoc.
-
witajcie audimaniacy