Skocz do zawartości

Miras200

Pasjonat
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Miras200

  1. dołacze sie do tematu mianowicie posiada ktos wymiary ewentualnie rysunek techniczne takiej prowadnicy jarzma na przednia os??? z gory dziekuje
  2. Panowie potrzebuje wymiar dlugosci listwy dolnej drzwi na drzwi przednie oraz tylne w A4 b5 1996 rok. nigdzie nie moge znalezc dokladnego wymiaru takiej listwy. zalezy mi na okresleniu jej grubosci dlugosci oraz szerokosci. z gory dziekuje za info
  3. dzieki za wskazowki napisze co i jak po sprawdzeniu. pozdrawiam ---------- Post dopisany at 16:31 ---------- Poprzedni post napisany at 10:41 ---------- pomoglo popsikanie kostek od radia kontakt spray-em. dziekuje pozdrawiam
  4. mam podobnie u siebie mozesz mi powiedziec jak rozwiazales swoj problem z radiem???? pozdrawiam
  5. [/color]Nagraj jeszcze filmik z tego jak ci nie odpala bo możliwe że immo ci po prostu nie działa ---------- Post dopisany at 07:32 ---------- Poprzedni post napisany at 07:27 ---------- faktycznie podlaczylem vag'a wszedlem w zakladke silnik wyskoczyl blad 17978 modul sterujacy zablokowany brak osprzetu nie zwiazany ze sprzetem skasowalem go lecz przy kazdym uruchomieniu pojawial sie znowu. wszewdlem w zakladke immo rowniez byl komunikat slaby sygnal brak sygnalu klucza juz wiedzialem ze to immo wzielem drugi kluczyk odpalil odrazu bez gasniecia czy to mozliwe ze ten transponden (pestka od immo) ulegla awarii czy czy cos innego???dodam ze ten drugi kluczyk jest kluczykiem serwisowym nie ma pestki tak mi sie wydaje gdyz jest plastikowa rekojesc a grot metalowy ten nie dzialajac mial podswietlenie do zamka i byl rozbieralny.
  6. czy to moze byc przyczyna takiego zachowania silnika? ten regulator cisnienia byl ok wsadzilem go jak byl tylko byly na nim taki gumowe oringi czy moze one sa jednorazowe nie wiem zupelnie...
  7. Mam taki problem otóż silnik 1,8 nie odpala prawidłowo wyglada to tak kręce załapie i odrazu gasnie drugi raz krece to samo i tak z 10 razy poczym odpala i wszystko jest ok problem pojawil sie po tym jak sciaglem te zabezpieczenie z listwy wtryskowej i wyciaglem ta membrane do ktorej idzie taki cienki wezyk z podcisnieniem wyczyscilem to wsadzilem jak bylo auto odpalilo normalnie dopiero po nocy rano wsiadam chce odpalac i pojawily sie problemy opisane wyzej.mozliwe ze zapowietrzylem uklad paliwowy? jak go odpowietrzyc?ponizej zdjecie z zaznaczonym w czerwonym kole wspomniany zaworek ktory wyciaglem z listwy
  8. Panowie blacha 4mm i więcej
  9. A jaka jest wydajność takiej mieszanki na ile starcza powiedzmy buta 11kg propan-butan i 14kg tlenu średnia dysza złomu załóżmy o grubość 4mm
  10. Witam wszystkich. Moje pytanie jest w imieniu znajomego ktory zamierza otworzyc skup zlomu, mianowicie jaki palnik nadal by sie do tego aby dosyc szybko i nie duzym kosztem moc ciac stal na owym skupie jesli ma ktos wiedze na ten temat bardzo prosze o wypowiadanie sie.pozdrawiam
  11. A co sadzicie o chrysler voyager gabarytowo coś jak scharan ...
  12. Auto ma służyć do ciagania przyczep lawet kempingu przesyłacie dalej swoje propozycje drodzy forwicz dodam że najchętniej interesowały by mnie parametry wyżej wspomnianej a8 ewentualnie bmw 7
  13. Z tego co słyszałem to auta 4 napędowe mają więcej jak ośki.
  14. No powiecmy ta dolna granica 2000kg niech będzie:) audi a8 w quattro ciekawi mnie ile może mieć ewentualnie bmw serii 7.
  15. Witam forumowiczow. Potrzebuje informacji jakie auto posiada uciag na haku holowniczym od 2200 kg do 2700kg. Potrzebuje kupic takowe auto lecz zbytnio nie orientuje sie wiec gdyby ktos mial takie informacje bardzo prosze pisac konkretna marke model pojemnosc. Z gory dziekuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...