Skocz do zawartości

Ursus451

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ursus451

Osiągnięcia Ursus451

0

Reputacja

  1. Ale wszystko weszło gładko. Bez żadnych oporów. Nie pierwsza to już skrzynia automatyczna, którą zmieniał ten mechanik, więc dziwne, zawsze wszystko było ok. Słyszałem, że powinno się montować skrzynię, wkładając sprzęgło hydrokinetyczne do skrzyni, a dopiero potem dokręcać do koła zamachowego, a nie odwrotnie. No ale jak przykręcić je do koła zamachowego potem, jak nie ma dojścia?
  2. Napiszę na wstępie, że auto nie jest moje, więc nie wiem np. jaki dokładnie silnik ma symbol, jest to 1.8, 5 zaworów na cylinder. Benzyna + gaz. Problem jest taki, że po zamianie silnika w tym aucie, przestała działać skrzynia biegów, automatyczna. Dodam, że sama skrzynia nie była ruszana, nie odłączano nawet żadnych wiązek. Nie ma ona mechanicznego połączenia z dźwignią. Po wrzuceniu praktycznie każdego biegu, nawet P, N i R auto lekko ciągnie do przodu, na D szarpiąco jedzie do przodu. Poziom i jakość oleju w skrzyni jest ok. Wszystko do czasu zamiany silnika działało. Byliśmy z autem na diagnostyce komputerowej, to nic nie wykazała, rozłożyli ręce. Coś wspomnieli jednak o tym, że silnik trzeba zsynchronizować ze skrzynią, problemu ponoć by nie było, jeżeli sterownik silnika byłby również zamieniony, razem z silnikiem. My jednak zmienialiśmy sam silnik, bez osprzętu. Co to może być? Ma ktoś jakieś pomysły? Z góry dzięki, Ursus451
  3. Witam serdecznie ! Jestem z okolic Wrocławia, mam pewien problem z Audi A4 Avant, konkretnie ze skrzynią automatyczną, która po zamiance silnika (poprzedni padł na amen) przestało pracować. Na każdym przełożeniu jedzie lekko szarpie do przodu, nawet na N, P i R!!!! Ale o tym napiszę więcej w odpowiednim temacie Pozdrawiam, Paweł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...