Skocz do zawartości

john315

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O john315

Osiągnięcia john315

0

Reputacja

  1. faktycznie, wymiana czyjnika banalna, teraz wszystko smiga dzięki za pomoc
  2. wygląda to tak - zaden pedal nie wcisniety. Sterownik "mysli" ze sprzeglo wcisniete dlatego nie wlacza tempomatu. jak dokopie sie do czujnika to go sprawdze. Pytanie teoretyczne. Gdyby czujnik zmasować. I przy aktywnym tempomacie wcisnać sprzęgło, to czy obroty momentali skoczą na max czy inny system kapnie się ze cos nie tak i deaktywuje tempomat?
  3. manetka prawidłowo zmienia wartości. Czujnik sprzęgła będzie zaraz obok hamulca? W jednym okienku nie pamietam którym mam 1100 po nacisnieciu hamulca ostatnie zera zmieniaja sie na jedynki a po nacisnieciu sprzegla nic sie nie dzieje.
  4. kurde czytam ten watek od 2 dni i nie moge ciagle aktywowac tempomatu. Od poczatku. Kierwonica 3 ramienna bez temp i komputera rocznik 2002 Moduł 8e0 953 549 N Kupiłem cały zespolony 8e0 953 549 M z tempomat i komputer Po przelozeniu zrobilem wg schematu. aktywowałem komputer zresetowałem bledy abs. zakodowalem modul 01042 wpisalem login do aktywacji tempomatu w 1-engine. jak w chodze w mass block to pokazuje dzialanie tempomatu jak naciskam przyciski na nim, ale nie działa ;/ zadnych bledow w engine ani w sterning whells. Jedyne co zauwazylem to to przy wykonywaniu tej czynnosci Dodatkow przyuczenie VINu : W grupie 16-Steering Wheel wchodzimy w adaptację, wybieramy kanał 81, wpisujemy 00111 i zachowujemy. pokazuje ze zachowuje ok a za chiwile w kratce w lewym gornym rogu wyskakuje bus not ok - pin? po ponowny read wartosc wynosi 0 czy to jest prawidlowe? Nie mam juz pomyslow
  5. To napinacze pasów bezpieczeństwa. U mnie prawy pokazuje ten sam komunikat. Raz go mam a czasem sam zniknie na jakiś czas jak troche potrzęsie autem. Ale nie wiem co dokłądne to znaczy. Jak był walony tyłem to może napinacze zadziałały a same poduszki nie musiały ;/
  6. Dzięki za info. Poduszkami zajme się później. Z tego co sam wywnioskowałem prawdopodobnie uszkodzony jest przepływomierz. EGR z kolei nieprzepuszcza spalin kiedy powinien - tym akurat się nie martwie - są zwolennicy zaślepiania. Może ktoś kto ma troche doświadczenie przejży te logi czy faktycznie powinienem wymienić przepływke?
  7. Witam 2 miesiące temu kupiłem a4 i nadszedł czas na jego sprawdzenie. Zauważyłem że silnik czasem jest bardzo agresywny i zrywny, a czasem tylko dynamiczny. Powtarza sie również błąd po każdym wykasowaniu. Control Module Part Number: 8E0 907 401 Q 1 Fault Found: 01375 - Valves for Engine Mounting; Stage 1 38-10 - Output won't Switch or Short to Plus - Intermittent Poniżej załączam logi - robione pierwszy raz wiec przepraszam jesli coś będzie nie tak. Statyczne: Grupy: 013,014,018 - http://vaglog.rtnet.pl/sklad_51567.html Grupy: 004,007,023 - http://vaglog.rtnet.pl/sklad_51568.html Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/sklad_51569.html BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/sklad_51570.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/sklad_51571.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/sklad_51572.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/sklad_51573.html DYN: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/sklad_51574.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/sklad_51575.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/sklad_51576.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/sklad_51577.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/sklad_51578.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/sklad_51579.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/sklad_51580.html Zauważyłem również ledwie wyczuwalne drżenie na postoju przy obrotach 1700-2000. Czekam na opinie.
  8. Zalogowałem się na forum gdyż niedługo stane się posiadaczem a czwórki Po dość długim związku z b piątkami postanowiłem zmienić markę na audi. Marki są bardzo zbliżone więc mam nadzieje że będe mógł służyć pomocą a także z niej korzystać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...