Skocz do zawartości

wentylator

Pasjonat
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wentylator

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Dąbrowa Górnicza

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia wentylator

0

Reputacja

  1. wentylator

    PD AJM

    Witam kolegów na kanale 23 wartości mierzonych silnika odczyty wskazują kolejno 112.95.80.90 z tego co się orientuje pompki prawie martwe.Czy możecie polecić jakiś warsztat który dobrze regeneruje pompowtryskiwacze w rejonie Dąbrowy Gorniczej ew jakąś rada żeby przedłużyć żywot PD Pozdrawiam
  2. wentylator

    błąd 1366

    myslałem że bez crasha sie obejdzie.;-)dzięki jeszcze raz za naprowadzenie
  3. wentylator

    błąd 1366

    01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - Adress 35 Centr. Locks Part No: 8D0 862 257B zabawa w elektryke, zastanawiam się czy styki w drzwiach, czy czujniki zderzeniowe...dziękuję;-)
  4. wentylator

    błąd 1366

    Witam, po skanowaniu autka wyświetla tylko w/w błąd.Auto nie bite, w moich rękach od 4 lat,problem występuje od około miesiąca. Nie gaśnie lampka ośw.wnetrza. Błąd daje się skasować, po kilkukrotnym zamknięciu/otwarciu zamka powraca. Gdzie może być problem?Pozdrawiam
  5. na chinczyku wgranie wsadu nie poleci;-)bynajmniej commandery bądź jakiej wersji tego nie tkną,dash can chyba też,gdzieś czytałem że ktoś ruszył to z pozycji tacho... Proponuje zapodać vdo full fisa,ciężki do uwalenia, wygląd i radość po uszy - cenowo porównywalne z zabawą u elektronika w naprawianie mm
  6. Tak jak mówi kol.matis28 prawdopodobne że posypał sie procek a i może magik grzebał chińczykiem i uwalił licznik;-)Jak zdołałeś odczytać przebieg ze sterownika silnika więc teoretycznie pin już masz (winien być taki sam jak w liczniku)
  7. Masz tylko klucze dopisac i bedzie latać Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
  8. Ciezko bedzie zvagowac audi bo ja do czwartku na robocie, klepie z phona, a komp z fejsami na bazie Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
  9. Wersji nie znam, ale wszystkie zegary działają poprawnie (nie jestem pewien był 09 jest 13 Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
  10. Ori był 980J a ja wrzuciłem znaleziony na elektrodzie 932Fx Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
  11. Wsad mam jak jestes zainteresowany sam wrzucałem do angola 980J i lata.A wsad znieniałem dash canem i cała operacja z backupem oryginału trwa minute. Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
  12. Panowie dziękuję za pomoc, powód problemu z kodowaniem kluczy to immo "off" w ecu. Po zmianie na "on" procedura dodawania kluczy etc zakończona sukcesem.Błędów brak.Jeszcze raz dziękuję za wskazówki.
  13. No i Panowie problem,nie da sie wykasować starych kluczy;-(próbowałem vcdsem, dash canem, comanderem, wymieniałem pestki na swieże, nie idzie i ch...
  14. W sumie racje masz. Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2 ---------- Post dopisany at 07:39 ---------- Poprzedni post napisany at 07:35 ---------- Ja to zrobiłem vag commanderem.Łaczysz się ze sterem silnika 01 motor,gorns zakładka edc15 edc 16 wybierasz edc15.Read eeprom i w okienku pin wyskocza ci zapiane w sterowniku potrzebne wartosci,w ustawieniach trzeba zaznaczyc komunikacje po linii k Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
  15. W nowym liczniku na kanale 60 jest kodowani 1025 co odpowiada immo 3 generacji.Teraz trzeba tylko wydobyc pin ze starych zegarow.Miłego dzionka Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
×
×
  • Dodaj nową pozycję...