Skocz do zawartości

farmer91

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O farmer91

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    WLKP

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia farmer91

0

Reputacja

  1. ja od 2 lat śmigam na programie 283Km 603Nm, byłem parę razy na zawodach 1/4 mili i było kilka ostrych startów i póki co wszystko jest ok, sprzęgło ślizgnęło mi się z 2-3 razy kiedyś ale to z moje winy, stanu sprzęgła nie znam bo nie wymieniałem jeszcze, nie było takie potrzeby
  2. kurde, sto lat tu nie byłem, a wczoraj miałem wolny wieczór i taki spot mnie ominął
  3. kurde, wiem że tam już jest większa tarcza, ale wolałbym coś więcej niż jeden tłoczek... chyab że źle patrzylem i są inne zaciski niż 1 tłoczkowe...
  4. 6-cio tłok ZR/Zl18 z Q7/cayenne wchodzi P&P na alu zwrotnice bez żadnych jarzm/adapterów, tylko trzeb śruby takie jak na sklepie u SID-a? optymalna tarcza dkla tego zestawu to 345mm?
  5. to w takim razie co mogę założyć zamaist moich ori zacisków tak żeby zosatć przy ori wielkości tarczach żeby zimówki mi wchodziły 16", bo na lato 18" jest. Czy nie da rady nic już zrobic i jak ma być cos wydajniejszego to tylko z większymi tarczami już?
  6. torchę źle mnie zrozumiałeś, chodziło mi żeby te tylne zaciski z cayenna zamontować na przód do audi, bo kiedyś widzialem taki swap przy golfie II/III, i pytanie czy zagrałoby to przy Audi przy ori tarczy 320mm
  7. a jakieś fotosory ktoś ma? jak sie w ogóle zabrać za rozberanie fotela bo nie mam bladego pojęcia? jakieś porady, sugestie?
  8. Pany, a montowal kiedyś ktoś tylne zaciski 4 tloczkowe od cayenne/q7/touateg na przód do alu zwrotnicy? zagrałoby to z tarczą 320mm? bo widziałem ze do golfa II/III takie cos robili ale nie wiem na jakeij tarczy? albo co można zrobić z zaciskami/ jarzmami, na co zmenic by lepiej hamowało przy tarczy 320mm? jest w ogóle jakas opcja czy tlyko większe tarcze już po 320mm i inne zaciski?
  9. działałes coś? bo też mi mata padal po praniu :/ kupiłes nowa matę? jaki kosz?
  10. bzdury piszecie że nie było ASB fabrycznie bez DPF-a, bo ja takiego posiadam, a po za tym jak auto ma DPF-a to jest to napisane na wlepce na aucie i w książce serwisowej, jak nie ma napisane DPF to go po prosu fabrycznie nie ma
  11. farmer91

    Wady i zalety 3.0 TDI

    co do paska wielorowkowego na przodzie silnika od osprzętu to ja go wymieniłem bez demontażu jakiejkolwiek części z kanału, tylko osłony pod silnikiem trzeba było ściągnąć oczywiście, i poczekać aż ostygnie żeby się nie poparzyć czasem. a do paska od pompy CR przymierzam się od momentu zakupu auta, a jest chyba ori jeszcze przelot 280kkm, i nigdzie nie ma info co ile to wymieniać. co do rozrządu, może wypowiedzieć się ktoś kto wymieniał cały komplet i przejechał już trochę km? bo ja mam mieszane uczucia trochę, bo rok temu wymieniłem wszystko, napinacze, ślizgi, łańcuchy i wszystkie koła zębate, przejechałem jakieś 20kkm i przy zimnym rozruchu czasami słychać chwile ten rozrząd, i sporadycznie przy ciepłym też sie zdarzy. Myślałem ze skoro wymienie wszystko, i to ori z ASO, to będzie spokój, ale jednak odzywa się jeszcze czasami... chyba że jeszcze zmiana oleju by pomogła na jakiegoś Motula, Millersa albo Penrite, chociaż Penrite ma zabójczą cene jak na ilość jaka wchodzi 3.0 TDI... tylko czy zostać przy 5w30 czy przejść na 5w40?
  12. jak tam, ruszyło sie coś w temacie? bo cisza nastała
  13. chciałem się wybrać w sumie na hamownie w celu sprawdzenia jak to wygląda po roku jazdy, no i w sumie wtryski montowałem dzień przed programem, to zrobiłem na nich ze 100km
  14. i to mi się podoba jakie mody skrzyni? mówisz że może nie podołać? sprzęgło ori dwutarcz Audi po jakiś modach będzie czy customowe? chociaz do tego ori dwitarcza i tak by pewnie trzeba dorobić customowe koło zamachowe bo tamto jest z dośc dużym odsadzeniem ze względu na inna konstrukcje nowej skrzyni, no i to sprzęgło w sumie nie ma aż takie dużej średnicy tarcz. silnik już przymierzaliście? bo domyślam się że trudno będzie przy ścianie grodziwej upchnąć te dwie turbiny. kibicuje projektowi! niech wszystko wypali i w przyszłym sezonie A4 zje BMW 335xd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...